Nieuw leven hier ?

never give up hope...wie weet, maar ik zat daar zojuist weer tegen isadora te praten ;)
Hahahahaha........Is er uberhaupt animo voor een Dutch Forum? Want dan zouden alle ander landen toch ook vertegenwoordigd moeten zijn? Buiten de meest reguliere.
 
Zo te zien waarschijnlijk niet, maar af en toe in een chatroom even gewoon nederlands 'praten' vind ik wel leuk.
 
hallo,ik ben van Antwerpen,Belgie en ik hoop dat ik veel vrienden kan maken hier voor chat ,alle kinky fantasies&wensen ,ik ben lief,onderdanig,crossdresser en hoop dat ik iemand vind om een gehoorzaam sletje als ik te hebben,en ik beantwoor alle vragen die je zou willen stellen,doei xxxx!
 

Attachments

  • 52356169492_d490795049_z.jpg
    52356169492_d490795049_z.jpg
    62 KB · Views: 10
  • CLIT.jpg
    CLIT.jpg
    41.9 KB · Views: 8
  • teasing&showing off.jpg
    teasing&showing off.jpg
    11.9 KB · Views: 9
Nou zal ik mij dan ook eens voorstellen. Ik ben Blake, 27 jaar oud, ik kom uit Drenthe.
Vandaag mijn eerste verhaal gepubliceerd (in het Engels). Ik schreef anders nooit, maar ik had een geweldige fantasie waar ik geen goed verhaal bij kon vinden, dus zelf maar eens een poging gedaan. Toen ontdekt hoe spannend het is om erotische verhalen te schrijven.
Ik kom al jaren om te lezen, maar had nog nooit het forum gebruikt, dus bij deze.
 
Hoi, zijn er nog meer Nederlanders hier actief ?
Lijkt me leuk om hier weer een beetje leven in te blazen.

Liefs,
Susan
Het lijkt wat ingedut hier, maar misschien kijk ik op de verkeerde plekken.
Ik ben benieuwd of er reacties komen als mijn verhaal wordt gepubliceerd.

Ovidius
 
Back
Top