Nieuw leven hier ?

:D Met een screenname en signature als de jouwe... ben je daar nu echt verbaasd over ?

;)

hahahaha ik denk dat als er een brave non had gestaan ik net zoveel reacties had gehad.
Maar je hebt gelijk, ik lok het wel een beetje uit ;-)
 
Wel, erotische sites als deze hebben meestal een 10 tegenover 1 man / vrouw ratio. En waarschi****jk zijn een aantal vrouwen eigenlijk mannen in 'disguise'. (Af en toe valt er zo een 'fake' vrouw door de mand in de foto-afdeling.)

Ook de chat van Lit is zo een plek waar mannen als hongerige gieren vallen op de schaarse leden die beweren vrouwelijk te zijn.

PS: waarom wordt het woord waar schijn lijk gecensureerd?

Ik kan helemaal geen chat vinden , maar dat ligt aan mij denk ik...
 
hahahaha ik denk dat als er een brave non had gestaan ik net zoveel reacties had gehad.
Maar je hebt gelijk, ik lok het wel een beetje uit ;-)

Misschien zelfs meer reacties nog als brave non :D

De chat vindt je als je naar de homepage gaat, en dan beneden staat de site index...en daar zit een erotic chat tussen.
 
Goedemorgen, oh ja nu herken ik het, ben daar in het begin wel eens geweest.

Vond het nogal chaotisch en onoverzichtelijk.
 
Het is inderdaad wel een warboel...heel moeilijk om bij te houden waar je precies met wie aan het praten bent. Zeker op mobiel.
 
En het is een chat die haast van een vorige eeuw is. Geen links, geen prentjes, geen video...
 
En dit is dan nog de meest actieve draad in het Nederlandstalige forum. Kut!
 
Zoals Herman Brusselmans ooit schreef (waarschijn-lijk in Ă©Ă©n van zijn honderd boeken of duizend columns) zou je het woord 'kut' niet mogen gebruiken om iets als 'slecht' aan te duiden.

Want een kut is best wel een lekker ding, wat ik enkel kan beamen.
 
Last edited:
Ik heb nog nooit iets gelezen van Brusselmans, maar dat klinkt helemaal als Brusselmans :D
 
Zoals Herman Brusselmans ooit schreef (waarschijn-lijk in Ă©Ă©n van zijn honderd boeken of duizend columns) zou je het woord 'kut' niet mogen gebruiken om iets als 'slecht' aan te duiden.

Want een kut is best wel een lekker ding, wat ik enkel kan beamen.

Ik ook, ik ben de gelukkige bezitster ervan :heart:

Maar een penis is ook een lekker ding hoor. :kiss::kiss:
 
Maar dat klinkt niet zo mooi als uitdrukking om te gebruiken wanneer er wat misloopt ;)
 
Je kan mensen natuurlijk altijd vertellen dat je Gilles de la Tourette hebt...3/4 gelooft het vast wel :D
 
Was er maar een Gilles de la Tourette toestand waardoor ik met mijn lul(-letje) bloot kon rondlopen... :D
 
:D

Ja dat denk ik ook wel eens soms.
Ik ben net aan een weekje vakantie bezig, speciaal genomen omdat er mooi weer aan kwam.
Nu lig ik lekker in m'n blootje in de tuin met m'n kopje koffie :heart:
 
Hoi, zijn er nog meer Nederlanders hier actief ?
Lijkt me leuk om hier weer een beetje leven in te blazen.

Liefs,
Susan

Hoi Susan,
Ik denk niet veel, en als ze er al zijn dan zullen niet veel antwoorden.
Meestal sterft het hier ook snel weer uit.
Wel jammer hoor, ik discussieer graag over van alles en nog wat.
 
Back
Top