Nieuw leven hier ?

Dutchslut39

Really Experienced
Joined
Dec 12, 2020
Posts
198
Hoi, zijn er nog meer Nederlanders hier actief ?
Lijkt me leuk om hier weer een beetje leven in te blazen.

Liefs,
Susan
 
Hi Ad, leuk, we hebben elkaar al even via PM gesproken.
Benieuwd of er nog meer Nederlanders zijn ?

Wat brengt jou hier?
 
:)

Ik vind het leuk om over seks te praten, te fantaseren, en natuurlijk om het te doen ;-)

En de verhalen winden me op omdat ik dan mijn eigen plaatjes erbij heb in mijn hoofd. :kiss::kiss:
 
Hoi Susan,

Ik denk dat er heel wat Nederlanders actief zijn op Lit, maar dan vooral in 't Engels. Het valt niet mee om hier een Hollands gesprek op gang te houden, en ik vermoed dat de meesten weinig moeite hebben om zich in't Engels te redden. Kwestie van vraag en aanbod.
 
Snap ik. Zou gewoon leuk zijn gelijk gestemde landgenoten hier te spreken.

By the way... ik ben blond maar hoe krijg ik een plaatje of foto onder mijn naam?
 
Snap ik. Zou gewoon leuk zijn gelijk gestemde landgenoten hier te spreken.

By the way... ik ben blond maar hoe krijg ik een plaatje of foto onder mijn naam?

Je 'avatar' is pas zichtbaar als je >100 posts hebt. Nog even doorbabbelen.
 
Echt serieus nog nooit op t Nederlandse stukje gekeken. Wist niet eens dat t er zat :eek:
 
Hoi, zijn er nog meer Nederlanders hier actief ?
Lijkt me leuk om hier weer een beetje leven in te blazen.

Liefs,
Susan

Ach ja, je zal het gek vinden, maar ik val op flaporen, zowel bij vrouwen als mannen.

Heerlijk om mee te spelen en te vernederen in een BDSM spelletje.

Heb ooit een kerel ontmoet die echt geil werd als hij tijdens het spel werd uitgelachen met zijn flaporen.

En iemand die slaaf speelt en geen flaporen heeft, kan vernederd worden door met tape een touwtje aan elk oor te plakken en aan het ander eind van het touwtje een theelepeltje te hangen.

De oren plooien dan mooi naar voren, en als ze echt warm en rood zijn, kan hij/zij met de achterkant van de oren mijn piemel strelen !

Ben ik totaal gek, of lijkt jullie dat wat?
 
Geen Nederlander, maar Belg... maar verder hebben we toch dezelfde lichaamsonderdelen... tenminste dat denk ik toch...

Ik val wel niet op flaporen, maar het mag wel lekker flapperen bij de dames onderaan.
 
Ik hoop het, zou leuk zijn.

En ik ben sowieso van plan om nog wat leuke onderwerpen aan te snijden....wie weet :kiss:
 
Ach ja, je zal het gek vinden, maar ik val op flaporen, zowel bij vrouwen als mannen.

Heerlijk om mee te spelen en te vernederen in een BDSM spelletje.

Heb ooit een kerel ontmoet die echt geil werd als hij tijdens het spel werd uitgelachen met zijn flaporen.

En iemand die slaaf speelt en geen flaporen heeft, kan vernederd worden door met tape een touwtje aan elk oor te plakken en aan het ander eind van het touwtje een theelepeltje te hangen.

De oren plooien dan mooi naar voren, en als ze echt warm en rood zijn, kan hij/zij met de achterkant van de oren mijn piemel strelen !

Ben ik totaal gek, of lijkt jullie dat wat?

Weet je, ik heb zoveel gehoord en gezien, ik vind niks gek.
Persoonlijk is het niet mijn ding maar als jij er je genot uit haalt...en het is met wederzijdse instemming, niks mis mee toch? :kiss:
 
Echt serieus nog nooit op t Nederlandse stukje gekeken. Wist niet eens dat t er zat :eek:
Het Literotica forum is als een rijpe vrouw. de beste stukjes liggen goed verborgen.

PS: bosom for a pillow, heeft dat met het winkeltje op de hoek te maken?
 
Het Literotica forum is als een rijpe vrouw. de beste stukjes liggen goed verborgen.

PS: bosom for a pillow, heeft dat met het winkeltje op de hoek te maken?

Dan wordt t goed zoeken dus. Al was t alleen maar omdat de mannen zwaar oververtegenwoordigd zij 😅😆

Ps: jij snapt m ;)
 
Zijn de mannen hier over vertegenwoordigd?
Daar merk ik helemaal niks van 😂
Ontplofte mailbox.... 💋
 
Back
Top