Nieuw leven hier ?

Hoi Susan,
Ik denk niet veel, en als ze er al zijn dan zullen niet veel antwoorden.
Meestal sterft het hier ook snel weer uit.
Wel jammer hoor, ik discussieer graag over van alles en nog wat.

Welkom, ik zou zeggen start een mooie discussie :rose::kiss:
 
Waarom een discussie?
Je kan toch eerst proberen om een normaal gesprek te hebben alvorens te discussiëren?
 
Waarom een discussie?
Je kan toch eerst proberen om een normaal gesprek te hebben alvorens te discussiëren?

Nou ja zeg. Er is toch niks mis met een goede discussie? Dat brengt tenminste een beetje leven in de brouwerij. Al dat geneuzel waar toch niemand op inhaakt...

:eek:

:catgrin: :devil:

:D
 
Last edited:
Goedendag vanuit Frankrijk

Hoi, net mezelf voorgesteld om de kennismakingsthead, maar was de laatste post meer dan een jaar oud. Dus ik kom hier ook even hallo zeggen.
 
Hallo allemaal,
Hier nog een lezer van Lit! Man, middelbare leeftijd… sportief, gezond en doorlopend erotische fantasieën. Ik ben aanbidder van het lichaam en voornamelijk dat van sportieve vrouwen. Borsten zijn fantastisch, met of zonder bedekking. Billen, heerlijk! De vrouwelijke rondingen hebben voor mij een artistieke betekenis, bewondering voor degene die het gemaakt heeft en een genot om naar te kijken. Aanraken en ermee spelen is het mooiste wat er is!
Hou deze draad in leven, hou fantasie in leven!
 
Hallo allemaal,
Hier nog een lezer van Lit! Man, middelbare leeftijd… sportief, gezond en doorlopend erotische fantasieën. Ik ben aanbidder van het lichaam en voornamelijk dat van sportieve vrouwen. Borsten zijn fantastisch, met of zonder bedekking. Billen, heerlijk! De vrouwelijke rondingen hebben voor mij een artistieke betekenis, bewondering voor degene die het gemaakt heeft en een genot om naar te kijken. Aanraken en ermee spelen is het mooiste wat er is!
Hou deze draad in leven, hou fantasie in leven!

Ha, herkenbaar. Dito hier, maar hou ook van mannelijk schoon. Ik zou nooit verliefd worden op een man (denk ik), maar sexueel val ik ook op mannen. Dus dat is dubbel zoveel plezier, haha.
 
Hallo aan alle nieuwkomers. Kom es lekker klaar, tenminste dat hoop ik toch.
 
Af en toe een chat in het nederlands is zeker leuk.
Als ik lit chat gebruik, wat niet heel vaak is omdat het zo verdomd onstabiel is, open ik meestal ook de Dutch room.
Het is daar vaak overdovend stil :), heb er uit verveling en balorigheid wel eens tegen isadora zitten kletsen maar dat is me toch een stille tante zeg :D

Mocht je me zien zou zeggen kom even langs om hallo zeggen ik bijt alleen wanneer je dat wil
 
Oh, is er een Dutch room? En is die bemand, waarmee ik eigenlijk bedoel, bevrouwd?
 
ahhaha je kunt gewoon de room openen , ook als er niemand in zit, onderaan een naam intypen.
en isadora is de generieke chatbot die in iedere room zit
ben wel eens wat mensen tegengekomen in Dutch room maar niet heel vaak
 
Wel jammer dat het hier zo ontzettend stil is. Maar goed, dat maken de engelstalige fora hier wel weer goed. Het is niet anders...
 
Heb voor de grap eens een aantal uren in de Dutch chatgroep gezeten. Mijn enige contact was een Portugees die klaarblijkelijk was verdwaald.
 
never give up hope...wie weet, maar ik zat daar zojuist weer tegen isadora te praten ;)
 
Back
Top