Are there any Dutchies about? / Zijn er nog Nederlanders?

Okay, we leggen te lat niet te hoog, *grins* lekker laag dus: "Wat was je leukste (wel dan niet seksuele) ervaring op Nederlandse bodem?"


Nou laten we het lit gerelateerd houden.

Het ontmoeten van een jongedame die ik alleen van lit ken.
hoewel het "netjes" bleef, was het zeker een fantastische ervaring.
 
Nou laten we het lit gerelateerd houden.

Het ontmoeten van een jongedame die ik alleen van lit ken.
hoewel het "netjes" bleef, was het zeker een fantastische ervaring.
Oh is dit topic daarvoor? Ik dacht het Nederlands gedeelte. :)

Wat maakte het zo fantastisch dan? Zo te lezen was er dus wel een sterke klik, maar toch een 'nette' ontmoeting. :)
 
Oh is dit topic daarvoor? Ik dacht het Nederlands gedeelte. :)

Wat maakte het zo fantastisch dan? Zo te lezen was er dus wel een sterke klik, maar toch een 'nette' ontmoeting. :)

Nee, we gaan dat hier niet allemaal posten. We willen toch meer mensen naar het NL-forum trekken?
 
Oh is dit topic daarvoor? Ik dacht het Nederlands gedeelte. :)

Wat maakte het zo fantastisch dan? Zo te lezen was er dus wel een sterke klik, maar toch een 'nette' ontmoeting. :)

Nee, we gaan dat hier niet allemaal posten. We willen toch meer mensen naar het NL-forum trekken?

Dan nodig ik jou uit, om daar een nieuwe thread te maken :D
 
hoi hoi ben eigenlijk al jaren lid maar ook al jaren niet meer actief geweest maar voila ik ben dr weer.
 
Welkom Jan :)

Langzaam maar zeker beginnen we toch een paar NLers te vinden :D
 
Jannus

nee niet echt en als je iets achterlaat duurt het ontzettend laaaannnnnnnngggggg vor je iets terug zie
hier
 
jan

ik bedoel er mee dat het heel rustig is hier en als je iets achter laat het een flink tijdje duurt voor iemand antwoord.
 
ik bedoel er mee dat het heel rustig is hier en als je iets achter laat het een flink tijdje duurt voor iemand antwoord.

Ach zo ...

Nou, rustig ... In het engelse gedeelte niet. Daar vliegen de posts je om de oren.
 
Jan

Ja vertel mij wat zijn niet veel Nederlanders hier meer.Zitten allemaal te kijken op het Engelse gedeelte denk ik.
 
Ja vertel mij wat zijn niet veel Nederlanders hier meer.Zitten allemaal te kijken op het Engelse gedeelte denk ik.

Daar zou je gelijk kunnen hebben.

maar we kijken toch nog even weer of we nieuwe NL'ers kunnen vinden!
 
Jan

Ja blijft erg rustig hier,ben zelf ook niet zo snel kijk af en toe wel eens.
 
Ja vertel mij wat zijn niet veel Nederlanders hier meer.Zitten allemaal te kijken op het Engelse gedeelte denk ik.
Het Engelse gedeelte is, vind ik, ook een stuk spannender. Dat komt hier in het Nederlandse gedeelte een minder van de grond.
 
Jan

Het Engelse gedeelte is, vind ik, ook een stuk spannender. Dat komt hier in het Nederlandse gedeelte een minder van de grond.

Er komen meer mensen daar ook langs en veel drukte.Een Nederlandse site op zich gaat wel maar ja weining belanstilling hier nog steeds.
 
Back
Top