Helaas

Wendy47

Virgin
Joined
Jun 7, 2009
Posts
8
Helaas mensen. Ik heb erg mijn best gedaan en me te pleurig geschreven maar naar het schijnt zijn mijn verhalen NIET geplaatst. Een echte reden kan ik niet vinden. Wel staat er zoiets als: Of ik mijn verhaal opgesplitst heb in paragraven?? Weet niet wat ze daarmee bedoelen of hoe dat moet. Vind de uitleg om een verhaal te plaatsen hier toch maar minnetjes. Daar is, zoals ze bij ons in Brabant zeggen, GEEN touw aan vast te knopen. Alles in het Engels en ik ben niet echt een kei in Engels moet ik toegeven. Kan me redelijk verstaanbaar maken en daar blijft het bij.
Dus vrienden ik geef het op. Ga wel opzoek naar een andere site die niet zo moeilijk doen met plaatsen van een verhaal. Kom hier zo nu en dan nog wel eens binnenvallen om te kijken of er nog iets gebeurt hier.
Groetjes en liefs van Wendy
 
Een paragraaf is een kort blok tekst met een duidelijk bij elkaar horende inhoud. Als je hele verhaal 1 blok tekst is, is het niet te lezen. Af en toe op enter drukken als je een stuk hebt geschreven dat niet bij het volgende stuk gaat passen maakt het geschrevene echt beter te lezen.

Dat was 1 paragraaf. Als ik nu zou doortypen tot ik een ons weeg, maar niet op enter zou drukken, zou je m'n post waarschijnlijk niet kunnen lezen zonder hoofdpijn te krijgen (sommige mensen op dit forum maken zich daar wel eens schuldig aan).

Hopelijk was dat duidelijk genoeg. Als je nog meer tips wilt of misschien iemand zoekt die je verhalen kan bewerken tot een leesbaar geheel, schroom niet om me een berichtje te sturen.
 
proberen

Hoi hoi Darkbee. Heel hartelijk dank voor je reactie. Zoals jij het uitlegt is het tenminste te begrijpen. Ik begrijp nu wat het inhoud wat die zgn. paragrafen zijn. Ik moet bekennen dat ook mijn 2 verhalen uit 1 lang stuk bestonden. Dus dat zal dan wel de reden zijn waarom mijn verhaal NIET gepost is. Ik zal het zo gauw ik kan nog een keer proberen en mocht het dan niet lukken dan geef ik het echt op. Duim maar voor me hahahaha.
groetjes van Wendy.
 
Doe je best Wendy, ik zou ze graag lezen.

Je mag ze ook naar mijn postbus sturen als je dat leuk vind.
 
Back
Top