Mijn eerste Nederlandstalig erotisch verhaal "Donderdag"

hornygeek69

Experienced
Joined
Sep 17, 2010
Posts
31
Hallo iedereen, ik schrijf al een tijdje erotische verhalen in het Engels maar merkte net op dat er hier ook een Nederlandstalig forum is dus wou graag eentje schrijven in mijn moedertaal en delen met jullie.

Feedback is erg welkom en als iemand zin heeft om verder te schrijven aan het verhaal vanuit het oogpunt van Peter zou dat heel fijn zijn. Kan me ook bereiken via PM als je ideetjes hebt voor een ander verhaal en dat met mij wil schrijven



Donderdag

Ik hou er van hoe hij naar me kijkt, geniet van mijn lichaam terwijl we gezellig bijpraten. Het is inmiddels routine op donderdag, langzaam merk ik zijn ademhaling veranderen en dan komt het moment waarop hij vol verwachting mijn naam fluistert "Lien..."

Ik glimlach en weet al wat er gaat komen, hij hoeft de zin zelfs niet meer af te maken. "Ja, Peter ik heb ook zin - ik mis je zo erg hier bij mij". Langzaam breng ik de laptop dichterbij en kijk intensief hoe zijn hand naar beneden gaat en in zijn broek verdwijnt.

"Ik heb een verrassing voor je" lachte ik, "ik denk dat je hier wel van zal genieten schat". In een vlotte beweging trok ik mijn topje uit en sta op van de bank om mijn mooie zwart kanten BH te tonen. "Ken je die nog? Die heb je met mijn verjaardag gegeven." zei ik met een plagende stem "Je weet vast nog wel wat we die avond gedaan hebben".

"Lien, je maakt me zo geil" kreunde Peter terwijl hij zijn jeans tot op z'n enkels liet vallen. "Doe je boxershort ook maar uit" sprak ik resoluut "ik wil wel een keer zien hoe geil je echt voor me bent".

De blik op zijn enorme harde lul deed me even schrikken, hij was echt wel enorm opgewonden deze week. Ik probeer elke week wat nieuws om het leuk te houden, vorige week was ik het onschuldige schoolmeisje - deze keer zou ik de touwtjes in handen hebben.

"Peter, je gaat naar me luisteren en durf me niet tegenspreken" sprak ik streng "die harde lul van jou gaat zo meteen in mijn strakke kutje". Ik draaide me met mijn kont naar de webcam en trok stilletjes mijn strakke jeans naar beneden.

"Kan je zien dat ik geen slipje aan heb schat?" zei ik, terwijl ik met m'n knieën op de bank ging en voorover boog. Ik keek over mijn schouder hoe hij steeds sneller met zichzelf speelde en mijn rechterhand ging zachtjes naar beneden en streelde mijn clitje.

"Stop nu" riep ik plots en draaide me om op de bank "je mag niet klaarkomen tot ik het zeg, handen weg van je lul". Peter was buiten adem en keek me aan hopend op toestemming.

Ik maakte mijn BH los en liet de bandjes van mijn schouders glijden. "Hier mag je straks op klaarkomen schat" sprak ik "maar eerst gewoon kijken". Mijn knieën omhoog met m'n voeten op de bank en benen wijd open gaf hem een perfect zicht op mijn kutje terwijl ik me steeds sneller begon te vingeren en zijn naam kreunde.

Het zou niet lang meer duren voor ik klaarkom, het soppende geluid maakte ook voor hem duidelijk hoe ontzettend geil ik wel was. Buiten adem keek ik hem aan en sprak met schokkende stem "Ik ga je dadelijk laten klaarkomen, samen met mij" en ik ging verder met vingeren.

"10, 9, 8..." ik kreunde van extase en duwde een tweede vinger diep naar binnen "7, 6, 5, 4,..." ik keek Peter aan en zag ook hoe hij naar een climax ging. Ik leunde voorover naar de webcam en greep mijn C cup borsten "3..., 2... 1 - oh Peter, ik wil je warm zaad over m'n borsten"


We vielen allebei achteruit op de bank, volledig buiten adem. Peter nam een tissue en ik glimlachte "dat was echt geweldig schat". De eerste paar minuten na webcam sex is altijd wat genant.

"Heel erg bedankt, hoop dat ik snel weer een keer naar huis kan" zei Peter. "Ja, dat hoop ik ook. Kusjes en groeten op het werk" zei ik alvorens skype af te sluiten. Ik keek al uit naar de volgende week.
 
Back
Top