🐈‍⬛ Kattestreger 🧶

So last weekend I went to a wedding at Sebber Kloster (Sebber Monastery). I've never been there before, but it sure was a magical place, and I made two videos I would like to share with you all.

From the day of the wedding

The morning after

Wow, en fantastisk lokation til et bryllup, det er da helt ekstraordinært smukt!! 🥰

@Cat kom forbi denne en dag, og tænkte om du mon var i byen ;) :LOL:

Hahaha!! Naaah.. men hvor er den kæk og sød!! Men, lige de her dage er jeg i fuld gang med at pakke og organisere en lille tur til Frankrig. Yngste datteren skal ned og besøge en klassekammerat, og så kunne jeg jo lige så godt nyde en lille ferie, imens de to veninder hygger, og få set nogle flotte museer!
(Flyver på onsdag, lige om lidt føles det som om)

😻☀️

Wow, en fantastisk lokation til et bryllup, det er da helt ekstraordinært smukt!! 🥰
Ja det var super smukt :)
Hahaha!! Naaah.. men hvor er den kæk og sød!! Men, lige de her dage er jeg i fuld gang med at pakke og organisere en lille tur til Frankrig. Yngste datteren skal ned og besøge en klassekammerat, og så kunne jeg jo lige så godt nyde en lille ferie, imens de to veninder hygger, og få set nogle flotte museer!
(Flyver på onsdag, lige om lidt føles det som om)

😻☀️
Den fik mig til at tænke på dig da jeg så den, så jeg kunne ikke lade være med at tage et billede af den :cattail:
Jeg håber du får en rigtig god tur! Jeg har selv Frankrig tilgode, men er ved at være klar til at prøve at opleve Paris :)

Jeg har faktisk lige her for ca. en halv time siden købt flybilletter til Italien 🇮🇹. Jeg tager derned over nytår sammen med min mor og bonusfar ✈️

• Love
Reactions: Cat
Ja det var super smukt :)

Den fik mig til at tænke på dig da jeg så den, så jeg kunne ikke lade være med at tage et billede af den :cattail:
Jeg håber du får en rigtig god tur! Jeg har selv Frankrig tilgode, men er ved at være klar til at prøve at opleve Paris :)

Jeg har faktisk lige her for ca. en halv time siden købt flybilletter til Italien 🇮🇹. Jeg tager derned over nytår sammen med min mor og bonusfar ✈️

Pudsigt nok, så har jeg aldrig været i Paris! 😆
Det er lidt som om at den by ikke virker lige så lokkende som mange af de andre steder gør.

Ååh! Italien er dejlig!! 😻
Jeg håber at I får en dejlig og skøn tur, selvom der er lidt tid til endnu. 😆

Pudsigt nok, så har jeg aldrig været i Paris! 😆
Det er lidt som om at den by ikke virker lige så lokkende som mange af de andre steder gør.

Ååh! Italien er dejlig!! 😻
Jeg håber at I får en dejlig og skøn tur, selvom der er lidt tid til endnu. 😆
Hvor går turen hen i Frankrig?

Jeg tager også til Italien i slutningen af september i 14 dage, jeg er så heldig at jeg har adgang til en andelsferie bolig via min mor og bonus far ;)

• Love
I have a special place in my heart for zoos, they reside in the hate chamber.

If there was a statue of me, it should be removed. No one wants to see that.

• Haha
Hej @Cat, hvis jeg gerne vil donere 2 billetter og et turbånd til Tivoli til en forening i København der formidler sådan noget til enlige forældre, har du så en ide om hvem jeg skal tage fat i?

• Love
Hej @Cat, hvis jeg gerne vil donere 2 billetter og et turbånd til Tivoli til en forening i København der formidler sådan noget til enlige forældre, har du så en ide om hvem jeg skal tage fat i?

Åh! Det var da et godt spørgsmål.

Min første tanke var: Dannerhuset, der kunne helt sikkert være nogle der havde brug for lidt magi for en dag.

Ellers Mødrehjælpen, Røde Kors, Forældre Fonden eller måske Enestående Forældre.

Må indrømme at jeg var lidt på bar bund, men jeg bor forholdsvis tæt på Dannerhuset, så det var det første der poppede op i mine tanker.

Og Mødrehjælpen ved jeg hjælper vildt mange enlige mødre (og fædre!).

Ej hvor er en fantastisk god idé!! 🥰❤️🙌🏻

Back