one more go,

huskie : je ziet er leuk / lekker uit and thank you

kinky on demand:

Last edited:
xxsxx said:
Kinky: sneaky very sneaky maar je vroeg om me mond dus is dat wat je krijgt :p

:D Ach, het was het proberen waard. Dus als ik om je gezicht vraag krijg ik het ook te zien? Het zou natuurlijk alleen maar eerlijk zijn. Je hebt mij ook gezien...
Mmmhh, je hebt hele mooie lippen. Daar zou ik mij wel een tijd lang mee kunnen vermaken.:kiss:

tuurlijk je mag alles proberen maar dat betekend niet dat je t krijgt en nee sorry mischien als k je beter ken en zeker niet op lit.
En dankje
xxx

Last edited:
Huskie I take that´s a compliment or did you mean courses or dutch food?? :p :p

Last edited:
xxsxx said:
tuurlijk je mag alles proberen maar dat betekend niet dat je t krijgt en nee sorry mischien als k je beter ken en zeker niet op lit.
En dankje
xxx

Ja, dat dacht ik al. Maar ik begrijp het natuurlijk dat je dat niet meer doet nadat je er slechte ervaringen mee hebt gehad. Alleen betekend dit natuurlijk wel dat je niet meer van me af komt tot dat je me goed genoeg kent....:)

Heb je ook een foto van je benen?

:kiss:

xxsxx said:
Huskie I take that´s a compliment or did you mean courses or dutch food?? :p :p

WOW!!!!!! It was most diffenatly a compliment!!!!! WOW!!!! way to sexy!!!!!

kinky: daar kan k wel mee leven denk k :)

huskie: thank you you guy´s are making me blush! meany´s :D

Mokum als in maak ik ze nu? nee alleen die van me lippen de rest is van vanochtend

xx

Thanks Buce.

and here are some legs

Last edited:
Thanks huskie :)

And one more

Last edited:
Ok, is er ook een gedeelte aan jou lichaam dat niet ontzettend mooi is?
Maar ik kan maar weer niet beslissen wat ik liever zou willen: met mijn tong langzaam vanaf je voeten omhoog gaan en elke centimeter van je benen verkennen of ze om mijn middel voelen...:devil: :eek:

Ik hoop er is nog meer waar deze vandaan kwamen! Heb je ook fotos met je vriend samen?

:kiss:

Dankje (hoewel er van mij wel wat kilotjes af mogen).

En nee maar er staat wel 2 foto´s van em op : tell me what you think z´n nick is I´mwith>stupid

xxx

Last edited:
I just have to let you know that I think you have a pair of gorgeous breasts!! I would love to cup them, fondle them, kiss them, lick them, and gently bite on them!! :D

Thank you,:)

and hmm that sounds interesting...;)

:rose:

Last edited:
ShyGuy68 said:
I just have to let you know that I think you have a pair of gorgeous breasts!! I would love to cup them, fondle them, kiss them, lick them, and gently bite on them!! :D
I would like to do that to your ass as well!! And you might add a spanking to that list :devil:

Back