Estevie

MorgaineLaFay

goodirishgirl
Your av's are the sexiest I have ever seen. Each one gets better and better Doll Face :p

Morgy
:kiss:

edited cause I am a dork...

Thanks, chris! :)

I found a whole bunch of new ones, you guys will be happy! ;)

Este needs a spankin!

~handing Southern the paddle with the holes drilled in it~

A friend in need is a friend indeed!

~smirks~

It's for your own good, Este!

*psst Southern*
She wiggled out of her birthday spanks, ya know?

Re: A friend in need is a friend indeed!

Cherry said:

*psst Southern*
She wiggled out of her birthday spanks, ya know?

We'll make up for them...and some. *running my thumbs under your panties...slipping them down*

OMG!

Southern37 said:

We'll make up for them...and some. *running my thumbs under your panties...slipping them down*

GASP!!!!

My panties???

~throwing Este over Southern's lap~

~smirks~

You've got your bums mixed up there, Southern! :)

I've already had my annual quota.

And ... I'm the well behaved one anyhow. :D

Re: Re: A friend in need is a friend indeed!

Southern37 said:

LOL..oops..*her panties*

estevie said:
I just love seeing my name! :D

Thanks Morgy! :kiss: :heart:

estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie :D :D :D:kiss:

HAHAHAA!

~making note to self~

"do not borrow Este's panties again"

Re: ~smirks~

Cherry said:
You've got your bums mixed up there, Southern! :)

at some point i would have realized my mistake...and what are you doin wearing panties?

Re: Re: ~smirks~

Southern37 said:

at some point i would have realized my mistake...and what are you doin wearing panties?

Errrrrmmmm ... the big guy likes to tear them off.
(that's why I borrowed Este's!!!)

Hmmmmmmm I'm getting jealous all the estevie lovin':(

Though she is kinda groovyyyyyyyyy lol

Re: Re: Re: ~smirks~

Cherry said:

Errrrrmmmm ... the big guy likes to tear them off.
(that's why I borrowed Este's!!!)

Thats where all my panties went! ;)

Fly_On_Wall said:

estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie estevie :D :D :D:kiss:

LMAO :D :D

Thanks, Fly! :kiss: :kiss:

Back