Cameltoe - sexy or no?

Yesterday I had the most beautiful view of a camel toe in public.

I was sitting in a small waiting area. A girl sitting nearby was wearing white sports leggings. She got up to leave and had to negotiate a plant pot. So her body was facing mine as she shuffled sideways. She passed within 3 feet of my eyes and I could not help but look 👀 Wow! … I looked up at her face and she gave me a smile. She knew exactly what she was doing and saw me looking ☺️

She is definitely teasing and doing that on purpose. I do not blame the guy for taking a photo.
From my past experience I make small talk with ladies that sport camel toes. I plug in how beautiful there leggings or sport short are. With a thanks comment form them most of the time. Some even say I’m glad you like….

Você se excita com o óbvio camelo em público?
Confesso que acho lindo. Claro que existem situações para usar roupas assim, afinal, você não vai a uma reunião de negócios, ou a uma cerimônia de casamento como essa, não é mesmo?

Mas, quando há uma oportunidade de usá-lo ou admirar uma mulher usando, eu realmente olho, quase hipnotizado. Na verdade, eu já fui 'acordado' dessa hipnose pela minha mãe e nossa namorada algumas vezes. E quando vou ao clube, adoro ver meninas e mulheres com seus CamelToe.

View attachment 2352687

Hell yes! Anytime I'm seeing a sexually related body part I'm not supposed to see, it's a turn on.

Confesso que acho lindo. Claro que existem situações para usar roupas assim, afinal, você não vai a uma reunião de negócios, ou a uma cerimônia de casamento como essa, não é mesmo?

Mas, quando há uma oportunidade de usá-lo ou admirar uma mulher usando, eu realmente olho, quase hipnotizado. Na verdade, eu já fui 'acordado' dessa hipnose pela minha mãe e nossa namorada algumas vezes. E quando vou ao clube, adoro ver meninas e mulheres com seus CamelToe.

View attachment 2352687
Beautiful

Back