Prostate milking

Ja die heb ik wel eens eerder gezien op de net, hmmm blijft een aardig onderwerp, ik ga mijn partner lief aankijken. Zal mijn ervaringen hier delen :rose:
 
He kun je een prostaat ook melken met een strap on?
dan kunnen we de twee onderwerpen samen bundelen :D
Consolidatie!!
 
dildo stimulatie van de prostaat

Oh, ja hoor. Dat gaat heel goed. Het kan ook een heerlijke extra spice zijn wanneer je eens alleen bent. Neem een kromme zachte dildo en zorg dat de punt niet te ver naar binnen het goede plekje pakt. Succes verzekerd. En niks geen ejaculatie verhinderen, wanneer je de hoeveelheid voorvocht maar beperkt. Dan kun je juist door de spanning je partner (of jezelf) extra hard van zich af laten spuiten....
 
Hey gebieder.... welkom op Lit. Misschien wil je je even voorstellen in deze thread?

Dus jij hebt ervaring met het fenomeen prostate milking? (ik kan de Nederlandse vertaling niet over mijn lippen krijgen, ook niet virtueel, het klinkt zo banaal :rolleyes: ). Maar dan is het toch juist de bedoeling dat er veel voorvocht komt ofwel vocht vóór de zaadlozing? Of heb jij de ervaring dat je zaadlozing daardoor dan toch minder is?
 
Het was gisteren zelfs op tv! Een of ander programma op RTL waarin een stelletje deskundig advies krijgt om de sex te verbeteren... er werd uitvoerig uitgelegd hoe het prostaat van de man kan worden gekieteld... (okee iets anders dan melken)...

Was toch een beetje verbaasd dat dit werd uitgelegd alsof het de gewoonste zaak van de wereld is... ik word oud!

Andere tip aan de vrouw was om de man een (niet al te hoekig) ijsklontje in zn kont te duwen op het moment dat ie klaarkomt... sommige mannen kunnen hierdoor meteen een tweede keer komen, zo werd beweerd...

Het ging ook nog even over mijn lievelingsonderwerp (female ejaculation)... ook inmiddels geen taboe meer op NATIONAL TIEVIE!!

I love Holland!

:rose:
 
wolf2002 said:
... ik word oud!


Tell me about it! :D

IJsklontje naar binnen duwen op het moment dat....? Hoe onpraktisch! :D Dus waar laat je dat ijsklontje voor die tijd? In je hand? Mag ie evengoed wel opschieten anders is het ding gesmolten als ie klaar is voor insertion.... Of was het de bedoeling dat je zegt "stop even lief, even naar de vriezer dus inhouden dat orgasme; ben zo terug...?!" :eek:

Anyway..... dus dan gaan we mannen via hun prostaat alsnog multi orgasmisch maken? Welja! :rolleyes:
 
Ze had opdracht gekregen om een bak met ijsklontjes naast haar bed te houden... de jongen in kwestie zei achteraf het wel interessant te hebben gevonden maar maakte niet de indruk in 1 keer multiorgastisch te zijn geworden... toen heb ik maar verder gezapt.

:rose:
 
wolf2002 said:
Het was gisteren zelfs op tv! Een of ander programma op RTL waarin een stelletje deskundig advies krijgt om de sex te verbeteren... er werd uitvoerig uitgelegd hoe het prostaat van de man kan worden gekieteld... (okee iets anders dan melken)...

Was toch een beetje verbaasd dat dit werd uitgelegd alsof het de gewoonste zaak van de wereld is... ik word oud!

Andere tip aan de vrouw was om de man een (niet al te hoekig) ijsklontje in zn kont te duwen op het moment dat ie klaarkomt... sommige mannen kunnen hierdoor meteen een tweede keer komen, zo werd beweerd...

Het ging ook nog even over mijn lievelingsonderwerp (female ejaculation)... ook inmiddels geen taboe meer op NATIONAL TIEVIE!!

I love Holland!

:rose:
Brrrr ijsklontjes doe mij maar een dildo ;)
 
Ja en nee:
Ja, ik ejaculeer vaak
Nee, ik ben geen vrouw dus heb ik technish gezien alleen nog maar een manlyke ejaculatie gehad. Ik denk ook niet dat ik ooit een vrouwlyke ejaculatie zal hebben :cool:
 
realwanderer said:
Ja en nee:
Ja, ik ejaculeer vaak
Nee, ik ben geen vrouw dus heb ik technish gezien alleen nog maar een manlyke ejaculatie gehad. Ik denk ook niet dat ik ooit een vrouwlyke ejaculatie zal hebben :cool:
Maar waarom dan vrouwlijjke ejaculatie? doet je partner dat, of vind je het gewoon een geil idee?
 
E's Toy said:
Ja die heb ik wel eens eerder gezien op de net, hmmm blijft een aardig onderwerp, ik ga mijn partner lief aankijken. Zal mijn ervaringen hier delen :rose:


Niks gehoord, en toch is het gelukt kennelijk, gezien je titel... :D Gefeliciteerd met laatste, mag ik je met eerste ook feliciteren dus? :p
 
M's girl said:
Niks gehoord, en toch is het gelukt kennelijk, gezien je titel... :D Gefeliciteerd met laatste, mag ik je met eerste ook feliciteren dus? :p
nope nog niet, maar komt wel en dan zal ik alles aan je vertellen
 
realwanderer said:
hoe zo wannabe,
dat geeft aan dat je het wil zyn maar niet bent :confused:
Leg eens uit :rolleyes:
aan jou zeker, no way dan lees de threads maar, vindt je toch zo leuk?
 
M's girl said:
Dat klopt volgens mij :rolleyes:

Ja ik heb het hier alleen over de betekenis van wannabe, en niet over de informatie die wy in deze thread kunnen vinden, die daar totaal in tegenspraak mee schynt te zyn
 
realwanderer said:
Ja ik heb het hier alleen over de betekenis van wannabe, en niet over de informatie die wy in deze thread kunnen vinden, die daar totaal in tegenspraak mee schynt te zyn


Joh, je moet het een beetje luchtig opvatten en het verloop van de thread meenemen in de beeldvorming. Een wannabe is iemand die 'iets' graag wil zijn. E's heeft aangegeven dat hij wel iets ziet in dat prostate-milking principe. Hij wil dat dus graag, maar we hebben ook geconstateerd dat de wens nog niet uitgwerkt is... hij moet zijn eerste ervaring nog hebben (toch?). Hij wil het dus wel, dus in mijn ogen (ik suggereerde die naamswijziging overigens) is hij niet een prostaat-gemelkte, maar een prostaat-gemelkte wannabe ...

Zo dan?
 
Back
Top