Musical sexepades

Messhugah draai ik meestal alleen als ik in de auto zit om mijn frustraties weg te rijden (ie. Speeding), maar tijdens sex?!.

*Cracks whip* Down girl !!.... You're a live one.. ;)
 
M's girl said:
Trust me.... het is veel erger dan een orkest ;)

Maar je noemt iets toch geen band als het een orkest is? :rolleyes:


o1216o said:
Messhugah draai ik meestal alleen als ik in de auto zit om mijn frustraties weg te rijden (ie. Speeding), maar tijdens sex?!.

*Cracks whip* Down girl !!.... You're a live one.. ;)

Probeer het maar eens op "I" dat is echt fucking geil. :D
 
Last edited:
Krystitties said:
Maar je noemt iets toch geen band als het een orkest is? :rolleyes:

Sec gezien is een Band a group of people, een orchestra word toch meer geassocieerd met muziek die in theaters gespeelt wordt.

Bijv. Een vibrator is eigenlijk ook een dildo, als het niet aan het vibreren is.
 
Krystitties said:
Probeer het maar eens op "I" dat is echt fucking geil. :D

Als het dezelfde stroom heeft als menig andere death metal bands moet ik helaas zeggen , Lets not and say i did.

Ik denk niet dat mijn partners er dan veel zin in zal hebben, hun muziek keuze is toch wat meer conservatief.

Besides ik denk dat ze dan met angst zullen gaan verwachten dat er wellicht een ritueel gaat plaats vinden. :devil:
 
Krystitties said:
Maar je noemt iets toch geen band als het een orkest is? :rolleyes:


Ikke niet.....

Maar even zonder dollen... Je kent de Jostiband vast niet en dat is helemaal niet zo raar. Ze heten eigenlijk Het Jostiband Orkest. De Jostiband (want zo worden ze in de volksmond genoemd) bestaat uit allemaal (geestelijk) gehandicapte mensen die ontzettend veel lol hebben in wat ze doen en er, eerlijk is eerlijk, ook af en toe nog een aardig deuntje uit persen (voor hun doen... ik bedoel dat niet denigrerend ofzo). Ik bedoel.... ze hebben opgetreden in de grootste concertzalen, waaronder AHOY Rotterdam en inmiddels een rits (koop-)CD's en DVD's op hun naam staan.... Dat kunnen heel veel ándere Nederlandse artiesten nog niet zeggen :p

Met een Av van Bob Ross :rolleyes: snap ik dat je dan met zo'n favo op de proppen komt.... het valt wel een beetje in dezelfde categorie :p

*M's Girl duikt voor een wild om zich heen meppende E's*
 
Krystitties said:
Wat?! Dat is echt super cool! :D


Ja, eigenlijk best wel hè? Dat vond E's Toy waarschijnlijk ook! :D

The cool dude... :rolleyes:

Nu we het toch over muziek hebben.....

Zijn we concertgangers? Ik wel, bij tijd en wijle... Nu we toch lekker aan het babbelen zijn.... wat is het laatste concert waar je heen bent geweest en wat is het volgende op je program? En welk concert heeft, om welke reden, tot nu toe het meeste indruk op je gemaakt? (De vraag geldt voor 'iedereen' :rolleyes: )
 
Elk weekend. :rolleyes:

Laatste was North Sea Jazz, in Rotterdam.
Meest gedenkwaardige; Zappa in 1988. (Ik was 6)
 
Krystitties said:
Elk weekend. :rolleyes:

Laatste was North Sea Jazz, in Rotterdam.
Meest gedenkwaardige; Zappa in 1988. (Ik was 6)


Cool, mijn laatste was ook North Sea Jazz :D

Meest gedenkwaardige...? Ik weet niet, ben bij zo veel concerten geweest en er waren er verschillende gedenkwaardig om verschillende redenen. Maar om bij jou in de buurt te blijven... Mijn eerste grote concert was ook in AHOY. Ik was twaalf of dertien. De paps bracht mij en een vriendinnetje en we mochten 'alleen' naar het concert, dus dat was super-spannend! Het was ABBA, met een 'heel' orkest er achter en tijdens "I have a dream" een kinderkoor dat uit NL kwam. Ik was verzot op ABBA en diep onder de indruk, mede door de grootsheid van het hele gebeuren.

Zaterdag ga ik weer naar AHOY, naar Billy Joel...
 
Krystitties said:
ABBA is cool. :D

Ja, vind ik ook. Het blijft leuke muziek. En pas later merk je hoe geraffineerd de vaak zo simpel klinkende deuntjes eigenlijk waren/zijn. Die gasten waren écht niet gek!
 
Krystitties said:
:rolleyes: beetje eentonig om te drummen.

Dan moet je zeker de golden earring(s) beluisteren met een van Nederlands beste drummers Ceasar Zuiderwijk...
 
o1216o said:
Dan moet je zeker de golden earring(s) beluisteren met een van Nederlands beste drummers Ceasar Zuiderwijk...


Ceasar rules! ;)

Had ooit een vriendje (nee, niet zó één) die helemaal lijp was van The Golden Earring, en niet onterecht inderdaad. Heb zodoende ook nog een paar keer een concert van ze meegemaakt. Zelfs als je niet van de muziek zou houden moet je waarschijnlijk toegeven dat ze gewoon erg goed zijn live!
 
o1216o said:
Dan moet je zeker de golden earring(s) beluisteren met een van Nederlands beste drummers Ceasar Zuiderwijk...

Vind ik ook maar saai. Doe mij maar Morgan Agren, of Terry Bozzio.
 
Last edited:
Hier had ik een beeld van haar , als een schattig klein meisje ,net als de drummer van the Corrs. ;)

Maar ze is volgens mij nog ruiger dan de drummer van Lenny Kravitz :eek:
 
M's girl said:
Oh, je kent hem? Cool. Drum jij ook ongeveer zo?

Dat is z'n beetje mijn stijl ja. Ietsjes anders, meer in die richting.

Haha, o1216o, vooroordelen. ;)
 
Back
Top