hva' med en dansk tråd...?

Jamen hej, SweetMaj!

Som du skriver, er dansk erotik ikke altid videre ophidsende (i hvert fald ikke sådan, som det er tiltænkt!)

Jeg tænker ofte på, om andre sprog-brugere har det på samme måde med deres eget sprog - eller om det er en "dansk ting"? :D


Jeg tror ikke det er en udpræget dansk ting, men jeg er på den anden side helt sikker på
at engelske og amerikanske forfattere IKKE her det sådan. :D

Jeg vil æde min gamle hat på at det "kun" er folk fra Norge, Sverige og Danmark, der har det
på den måde.

Et eksempel:

Når jeg har været på Lit en times tid og telefonon pludselig ringer, har jeg ind imellem
svært ved at omstille mig til at tale Dansk, og det er meget tit det sker at der sniger
sig engelske gloser ind i samtalen.

(Jeg bruger stavekontrol, og lige nu er så godt som alt understreget i rødt.) :eek:/:D
 
Hej der :)

Jeg tror ikke det er en udpræget dansk ting, men jeg er på den anden side helt sikker på
at engelske og amerikanske forfattere IKKE her det sådan. :D

Jeg vil æde min gamle hat på at det "kun" er folk fra Norge, Sverige og Danmark, der har det
på den måde.

Et eksempel:

Når jeg har været på Lit en times tid og telefonon pludselig ringer, har jeg ind imellem
svært ved at omstille mig til at tale Dansk, og det er meget tit det sker at der sniger
sig engelske gloser ind i samtalen.

(Jeg bruger stavekontrol, og lige nu er så godt som alt understreget i rødt.) :eek:/:D

Jeg ville bare lige sige at der findes en del godt erotica på dansk også... Det er ikke så plat som det eksempel vi fik. Selvfølgelig er det heller ikke alt der er godt, men sådan er det jo overalt :)

Nu har jeg selv været på Lit i en del år (Også før jeg oprettede mig som burger), så jeg ved ikke lige hvor man skal finde dem henne nu... men jeg er sikker på at Google ved det.

Angående hvordan de engelsk talende har det, tror jeg at det er på same made... det er derfor at der er en BUNKE 'How To...' i Writers resources. De har sgu lige så store problemer med at finde de rigtige ord som vi andre har :)
 
Hi Joe. :)

Jeg er på Lit næsten hver dag. Jeg holder meget at skrive og chatte på engelsk.
(Og jeg ELSKER at tale om fantasier!) :devil:

Jeg har udgivet 8 digte herinde. Det er endnu ikke lykkedes mig at skrive en erotisk
historie på engelsk, men i øjeblikket gør jeg endnu et forsøg.

Jeg blev inspireret da jeg var I Tivoli. Jeg forestillede mig en engelsk forlystelse med navnet
"The Spanking Tent", og jer er virkelig opsat på at fuldføre opgaven denne gang!

jamen så må vi jo igang med at udveksle fantasier og oplevelser, synes det er fræk at høre andre menneskers lyster. The Spanking Tent lyder som en rigtig sjov forlystelse, også et sted man god gad at arbejde; bare stå og servere velplacerede smæk og pisk hele dagen på bagdelen af fine damer og unge tøser, alle mere liderlige når de forader teltet end da de ankom.

fang mig i min indbakke hvis du har lyst til at skrive lidt mere privat, er sikker på at vi kan finde på noget sjovt :devil:
 
jamen så må vi jo igang med at udveksle fantasier og oplevelser, synes det er fræk at høre andre menneskers lyster. The Spanking Tent lyder som en rigtig sjov forlystelse, også et sted man god gad at arbejde; bare stå og servere velplacerede smæk og pisk hele dagen på bagdelen af fine damer og unge tøser, alle mere liderlige når de forader teltet end da de ankom.

fang mig i min indbakke hvis du har lyst til at skrive lidt mere privat, er sikker på at vi kan finde på noget sjovt :devil:


Lige nu er jeg på ferie i Nykøbing Sjælland, Joe. ;)

Mmm...velplacerede smæk...:devil:
(Jeg kan næsten mærke dem.) :eek:

Du kan tro jeg fanger dig i din indbakke når jeg kommer hjem! :cool:
 
Dengang jeg var aktiv (hvilket jeg overvejer at blive igen), kendte jeg da en håndfuld danskere, som aldrig har meldt sig under denne fane.
Der er ikke mange, men vi er flere danskere end man sådan lige tror :)
 
Jeg er også Dansk, og har været på Lit i laaang tid! :) Jeg har også haft kontakt med lidt andre Danskere herinde, men der er også nogle af dem jeg ikke har set her i lang tid. Jeg er her selv ofte, mest i Amateur pic forum, men lurer også lidt i de andre fora af og til.
 
Det er fredag aften, venner...:)

Jeg har en grænseløs trang til at "drikke mig i hegnet"...:cool:

"Hik!" :eek:
 
Back
Top