The Dutch Lit Café

Vind ik ook. Door je eigen manier van fotograferen leg je er toch altijd wel weer wat van je zelf in waardoor het herkenbaar blijft als een foto van Rake.
De foto's die ik probeer te maken als bv van Manchado zijn over het algemeen klusjes voor particulieren hoor, niet proffesioneel. Daar ben ik niet goed voor en zal het ook wel nooit worden.
 
Hoeft toch ook niet? Als je er zelf maar lol in hebt. Ik maak wel het soort foto's wat je in veel bladen ook ziet en heb wel eens gedacht om wat in te sturen, maar ik denk ook altijd dat ze daar niet op zitten te wachten....

Maar als ik dan weer een (bijvoorbeeld) Living onder ogen krijg waar foto's in staan die ik zo gemaakt zou kunnen hebben denk ik wel eens "waarom niet"?
 
Kijk, dat is de instelling.
Ik heb je verteld toch dat onze foto's zijn gebruikt op enkele grote beurzen?
Best kicken als je een bezoek brengt en je ziet je eigen foto's hangen, verder kijkt er waarschijnlijk geen hond naar.....maar toch
 
Mwah.... als ze op grote beurzen hangen dan zegt dat wel wat hoor!

Cool. Nu je het zegt, je hebt wel eens naar een site gehint en ik moest jou zoeken maar dat is me toen niet zo gauw gelukt. Zonde.. :D
 
Ha! We zijn de 2500 posts gepasseerd in het café. Hoop geouwehoer maar wat maakt het uit? :rolleyes:
 
Valt niet mee he om iemand te vinden die je niet kent
Als je nou in november a.s naar een bloemenbeurs gaat in de RAI, zul je ongetwijfeld weer foto's zien
Misschien mij ook wel dan, hehehe
 
Bloemenbeurs? Nah, ik ben gek op bloemen dus why not? Heb je McKenna's laatste Av gezien? Cute (rose bloemetjes)
 
komt best uit toch, als we ooit op een onbewoond eiland belanden met z'n drieen heb ik geen last van jou betreft Pink, de vrouwelijke vorm dan
 
Haha, ja, da's waar. Jij en ik en Pink op een (verder) onbewoond eiland, haha... zie je het voor je?

Mag ik niet iemand meenemen dan? Jullie zijn vast niet erg gezellig dan... :rolleyes:
 
Het eiland wordt Berionjkenyaku.
pink is op de hoogte.
Ik hoop dat M ook niet van Pink houdt?
 
rakeandhoe said:
Het eiland wordt Berionjkenyaku.
pink is op de hoogte.
Ik hoop dat M ook niet van Pink houdt?
Say what? :eek: Echt nog nooooit van gehoord. Is zeker koud daar? En nee, voor zover ik weet is M niet buitengewoon van Pink (of haar muziek) gecharmeerd, dus....
 
M's girl said:
Kater? Nu al? Of nu nog, haha.... :D

Nah, gisteravond veel bier gedronken en niets anders dan bier, minstens 10. Als het een euro kost, dan gaat het hard...
 
Back
Top