Pijpen, the new and improved manual

Ik vond dit nog op het internet... uit een ander forum. Zitten wel grappige reacties bij.
(Is it allowed to promote other site's ?!)

Ohh noo The Lit-Police....
Hide the dick behind your head and swallow the evidence. :D
 
o1216o said:
(Is it allowed to promote other site's ?!)

Ohh noo The Lit-Police....
Hide the dick behind your head and swallow the evidence. :D


Haha, officieel vast niet! Maar het is niet mijn bedoeling om 'andere sites' te promoten. Tegelijkertijd vind ik het ontkennen van sites met andere/goede info een zwaktebod van jezelf, zeg maar.

Er staat plenty hier op Lit maar dat vindt met wel als men even verder zoekt op de Engelse kant. Ik vond alleen dat hier ook grappige dingen bij stonden, vandaar.
 
M's girl said:
Haha, officieel vast niet! Maar het is niet mijn bedoeling om 'andere sites' te promoten. Tegelijkertijd vind ik het ontkennen van sites met andere/goede info een zwaktebod van jezelf, zeg maar.

Er staat plenty hier op Lit maar dat vindt met wel als men even verder zoekt op de Engelse kant. Ik vond alleen dat hier ook grappige dingen bij stonden, vandaar.
hoort mischien meer thuis in de sex voor de grap thread, maar wel geinig dit Head ;)
 
1a Word je graag gepijpt en kom je altijd klaar daarvan?
Ik vind het heerlijk en kan er altijd van klaarkomen.

2a Wat zouden vrouwen eigenlijk moeten weten om een blowjob perfect te maken?
- Ik zou zeggen ga er met gevoel (hard of zacht) mee om en niet alsof 'het moet'. Dat wordt gemerkt!
- Ondertussen een beetje de ballen SUBTIEL 'pijnigen'
- Vingers richting of in de anus

3 Als je tips en trucs mocht geven voor de beste blowjob ever, welke zouden dat dan zijn?
- IJsklontje in de mond van de dame
- Ik word helemaal gek als ze me geil aankijkt!
 
Cool.... dat lijkt een beetje de algemene consensus.... Da's niet zo moeilijk allemaal. Ik vraag me daarom werkelijk af waarom er zo veel vragen van mannen zijn van wie de partner er kennelijk niets van bakt... (niet hier op Dutch Lit hoor).....
 
M's girl said:
Cool.... dat lijkt een beetje de algemene consensus.... Da's niet zo moeilijk allemaal. Ik vraag me daarom werkelijk af waarom er zo veel vragen van mannen zijn van wie de partner er kennelijk niets van bakt... (niet hier op Dutch Lit hoor).....
ow ik heb zat voorbeelden :D
 
E's Toy said:
ow ik heb zat voorbeelden :D

Misschien is het goed die ook te noemen... in zijn algemeenheid .... ook weten hoe het níet moet kan helpen!
 
M's girl said:
Misschien is het goed die ook te noemen... in zijn algemeenheid .... ook weten hoe het níet moet kan helpen!
Ik haat het als vrouwen direct hard op mijn eikel gaan zuigen, brrrr dan ben ik klaar (ahum eigenlijk niet :D ). Veel vrouwen vergeten ook de ballen, voor mij is pijpen echt lekker als ze ook aan mijn ballen zuigen en likken... En ik moet bekennen in mijn huidige relatie ben ik voor het eerst klaargekomen door pijpen :heart:
 
De grote issue " my girls " over dit onderwerp vinden is dat ze in het begin ,voordat ze " Pijp Experts " werden
1415.gif
, is dat de man hun niet graag wilt educateren als het gaat om hoe je lekker kan pijpen.

Veel vrouwen hebben door dat its " all about the tongue" and " lubrication " , maar ze moesten het gewoon weg zelf uitvinden.

Note: wanneer ze tekeer gaan against the male-race word ik daar op aangesproken en zit ik in de klaagbank, alsof ik voor Torquemada zit
sterb188.gif
.

Anyway...
Als je girl "het" niet goed doet , wees een gentlemen en vertel het haar.
In the end wilt ze jouw gewoon plezieren , the best she can.

P.s: Als mijn Emocons het niet doen ...Holler.
 
E's Toy said:
Ik haat het als vrouwen direct hard op mijn eikel gaan zuigen, brrrr dan ben ik klaar (ahum eigenlijk niet :D ). Veel vrouwen vergeten ook de ballen, voor mij is pijpen echt lekker als ze ook aan mijn ballen zuigen en likken... En ik moet bekennen in mijn huidige relatie ben ik voor het eerst klaargekomen door pijpen :heart:

Er zijn dus overeenkomsten. Je moet bij een vrouw over het algemeen ook niet meteen hard aan hun klit gaan zuigen en likken. OUCH, same difference!
En je moet ook meer met 'alles er omheen' doen. Hoe langer/vaker ik er over 'praat' hoe meer overeenkomsten ik zie... en dat is niet zo gek als je bedenkt dat de klit en de penis in beginsel hetzelfde ding zijn totdat het geslacht bepaalt of het uitgroeit tot een klit of penis.

Of zie ik dat verkeerd?
 
M's girl said:
Er zijn dus overeenkomsten. Je moet bij een vrouw over het algemeen ook niet meteen hard aan hun klit gaan zuigen en likken. OUCH, same difference!
En je moet ook meer met 'alles er omheen' doen. Hoe langer/vaker ik er over 'praat' hoe meer overeenkomsten ik zie... en dat is niet zo gek als je bedenkt dat de klit en de penis in beginsel hetzelfde ding zijn totdat het geslacht bepaalt of het uitgroeit tot een klit of penis.

Of zie ik dat verkeerd?
Hmmm ik ben geen medicus, maar dat zou best wel eens kunnen ja....... En ja de klit is net zo gevoelig als een eikel!
 
E's Toy said:
Hmmm ik ben geen medicus, maar dat zou best wel eens kunnen ja....... En ja de klit is net zo gevoelig als een eikel!


Ik ben zéker ook geen medicus. Zag niet zo lang geleden een docu op Discovery (geloof ik) die uitgebreid verhandelde hoe de sex-organen werken. Reuze interessant. Hoe opwinding werkt en op welk moment (en hoe) de release (het orgasme) plaats vindt. Hoe dat meganisme 'werkt'. Daarin werd uitgelegd hoe de geslachtsorganen gevormd worden en als ik het juist onthouden heb werd daar uitgelegd (met beeldmateriaal ook) hoe je eerst een soort van geslachtsloos bent, en daarna de clitoris of de penis zich vormt, en dat ze in beginsel dus hetzelfde 'ding' zijn, zeg maar.

Ik denk, als je dat in je achterhoofd houdt, dat er misschien een stuk meer begrip is tussen de sexen over hoe ze (de klit en de penis) werken...
 
M's girl said:
Ik ben zéker ook geen medicus. Zag niet zo lang geleden een docu op Discovery (geloof ik) die uitgebreid verhandelde hoe de sex-organen werken. Reuze interessant. Hoe opwinding werkt en op welk moment (en hoe) de release (het orgasme) plaats vindt. Hoe dat meganisme 'werkt'. Daarin werd uitgelegd hoe de geslachtsorganen gevormd worden en als ik het juist onthouden heb werd daar uitgelegd (met beeldmateriaal ook) hoe je eerst een soort van geslachtsloos bent, en daarna de clitoris of de penis zich vormt, en dat ze in beginsel dus hetzelfde 'ding' zijn, zeg maar.

Ik denk, als je dat in je achterhoofd houdt, dat er misschien een stuk meer begrip is tussen de sexen over hoe ze (de klit en de penis) werken...
ow je bedoeld de serie sex-sense toch? Heb ik ook gezien ja, was zeker een interessant onderwerp. Dus we kunnen stellen dat de klit en penis uiteindelijk hetzelfde zijn.


back on topic; ik vind het ook heerlijk als ik wordt afgetrokken tijdens het pijpen, vooral omdat ik niet makkelijk klaarkom van pijpen. Wat ik ook heerlijk vind is de mond van mijn partner te neuken, gewoon mijn paal in haar mond steken, maar dan mag ze niet haar handen gebruiken, jammie.........
 
Last edited:
E's Toy said:
..... ik vind het ook heerlijk als ik wordt afgetrokken tijdens het pijpen, vooral omdat ik niet makkelijk klaarkom van pijpen. Wat ik ook heerlijk vind is de mond van mijn partner te neuken, gewoon mijn paal in haar mond steken, maar dan mag ze niet haar handen gebruiken, jammie.........


Dat is grappig. Eerst zeg je dat je niet makkelijk klaar komt van pijpen en dat ze haar handen moet gebruiken (erbij, aftrekken dus) en daarna zeg je dat ze haar handen NIET moet/mag gebruiken als je haar mond neukt (want zo zou ik het dan noemen :rolleyes: ). Dat spreekt elkaar een beetje tegen...

Ik denk eerlijk gezegd dan ook dat die handjes er uiteindelijk niet zo veel mee te maken hebben. In de eerste plaats denk ik dat een goede blowjob niet alleen je mond om een lul vastzuigen is, maar dat hebben 'we' hier al lang vastgesteld. Het gaat om het idee, om de mate van geilheid en de overgave. Het gaat ook om je kunnen laten gaan, zowel van de kant van de vrouw (die pijpt) als de man (die ontvangt maar dus ook een beetje een aggressor MAG zijn in deze, zonder dat de vrouw het gevoel krijgt 'misbruikt' te worden of zoiets)...

Do I make sense in any way?
 
M's girl said:
Dat is grappig. Eerst zeg je dat je niet makkelijk klaar komt van pijpen en dat ze haar handen moet gebruiken (erbij, aftrekken dus) en daarna zeg je dat ze haar handen NIET moet/mag gebruiken als je haar mond neukt (want zo zou ik het dan noemen :rolleyes: ). Dat spreekt elkaar een beetje tegen...

Ik denk eerlijk gezegd dan ook dat die handjes er uiteindelijk niet zo veel mee te maken hebben. In de eerste plaats denk ik dat een goede blowjob niet alleen je mond om een lul vastzuigen is, maar dat hebben 'we' hier al lang vastgesteld. Het gaat om het idee, om de mate van geilheid en de overgave. Het gaat ook om je kunnen laten gaan, zowel van de kant van de vrouw (die pijpt) als de man (die ontvangt maar dus ook een beetje een aggressor MAG zijn in deze, zonder dat de vrouw het gevoel krijgt 'misbruikt' te worden of zoiets)...

Do I make sense in any way?
Jazeker :D maar het mondneuken is meer een geil beeld en ik kom er ook niet van klaar (soms wel) en ik mag mij zeker laten gaan, grrrrrrrrrrrr :catroar:
 
E's Toy said:
Jazeker :D maar het mondneuken is meer een geil beeld en ik kom er ook niet van klaar (soms wel) en ik mag mij zeker laten gaan, grrrrrrrrrrrr :catroar:


Cool. Maar dan speelt het visuele aspect dus heel erg mee....
 
M's girl said:
Cool. Maar dan speelt het visuele aspect dus heel erg mee....
ja echt wel, heerlijk om mijn lul in de mond van mijn partner te zien verdwijnen, en dan met langzame stoten steeds iets dieper gaan.....
 
E's Toy said:
ja echt wel, heerlijk om mijn lul in de mond van mijn partner te zien verdwijnen, en dan met langzame stoten steeds iets dieper gaan.....


Uhm..... ik moet hier weg.... :eek: Het wordt een beetje heel erg warm in here ... :p
 
M's girl said:
Uhm..... ik moet hier weg.... :eek: Het wordt een beetje heel erg warm in here ... :p
oke nog een afzakkertje dan maar in het cafe?
 
Oké mannen.... volgende vragen dan:

Wat is er zo lekker aan deep throaten en gaggen enzo? Behalve misschien het visuele aspect? Ik heb al menigmaal gelezen dat vrouwen bij de eerste pogingen de 'grote vriend' van hun partner helemaal onder kotsten. Ik snap dat je daar niet op zit te wachten, maar helemaal onlogisch is het niet.

En hoe belangrijk is het nou werkelijk dat je vriendin/vrouw/partner je in haar mond laat klaarkomen en het ook doorslikt? Wat betekent dat voor jou? Ik hoor sommige mannen zeggen dat "ze dan pas écht van je houdt..." wat ik persoonlijk een beetje heel erg bullshit vindt. Dus leg eens uit wat dat is?
 
M's girl said:
Oké mannen.... volgende vragen dan:

Wat is er zo lekker aan deep throaten en gaggen enzo? Behalve misschien het visuele aspect? Ik heb al menigmaal gelezen dat vrouwen bij de eerste pogingen de 'grote vriend' van hun partner helemaal onder kotsten. Ik snap dat je daar niet op zit te wachten, maar helemaal onlogisch is het niet.

En hoe belangrijk is het nou werkelijk dat je vriendin/vrouw/partner je in haar mond laat klaarkomen en het ook doorslikt? Wat betekent dat voor jou? Ik hoor sommige mannen zeggen dat "ze dan pas écht van je houdt..." wat ik persoonlijk een beetje heel erg bullshit vindt. Dus leg eens uit wat dat is?
Deep throaten ziet er inderdaad heel geil uit, en ik vind het lekker, het is natuurlijk BS dat mijn partner dan echt van mij houdt.

En gaggen, tsja.....als mijn lul echt diep gaat, gaat het mij niet om het gaggen, maar om de slierten kwijl die dan van de mond op mijn lul druipen, dat is ook een visueel aspect. jammie

belangrijk nee, maar door er over te praten en door het te proberen kan je er wel geiledingen mee beleven. Persoonlijk vindt ik het geiler als ik over de mond en gezicht klaarkom dan in de mond, en slikken hoeft van mij niet
 
Precies, het is vooral het visuele aspect en de geile gulzigheid ervan... de beste pijpbeurten die ik ooit heb gehad waren met een vakantievriendinnetje dat er gewoon geen genoeg van kon krijgen... ik weet niet eens of dat deepthroaten was, van dat woord had ik toen nog nooit gehoord, maar ze deed het met zoveel overgave dat de techniek er niet toedeed... uiteraard (s)likte ze na afloop elke druppel op...

Er zit ook een kinky D/s kantje aan een hardhandige, keeldiepe, stotende pijpbeurt... een toppunt van onderdanigheid en macht... kan voor beide kanten heel geil zijn...


:rose:
 
wolf2002 said:
.... Er zit ook een kinky D/s kantje aan een hardhandige, keeldiepe, stotende pijpbeurt... een toppunt van onderdanigheid en macht... kan voor beide kanten heel geil zijn...

Uhm.... ja.... :D Dat werkt voor mij soms wel zo. Als ik op het randje ben wil zoiets me wel eens dat zetje geven dat ik nodig heb. Eigenlijk niets voor mij, denk ik vaak zelf, maar het werkt als een gek! Vooral als M dan uitbundig klaarkomt in en over mijn mond. Soms vraag ik me af of ik pas dan me kan laten gaan... alsof ik op hém zou moeten wachten (terwijl het juist heel erg andersom is eigenlijk!) Weird hè?

Maar wel lekker :p
 
Back
Top