Isolated Blurt Thread

Status
Not open for further replies.
Nirvanadragones said:
Ek was besig om met my lief te praat, en toe raak ons boodskappe net weg!

Hoe gaan dit met jou, Skattie? :rose:

Dan moet je bellen. :D

Ik ben beter vandag... ik ben niet zo verdrietig. :) Ik heb vandaag een mooie baby gezien... ik dachte aan jou. Zij was een piep-klein ding, erg schattig.

McKenna said:
Dan moet je bellen. :D

Ik ben beter vandag... ik ben niet zo verdrietig. :) Ik heb vandaag een mooie baby gezien... ik dachte aan jou. Zij was een piep-klein ding, erg schattig.

Oulik! En so lief van jou om aan my te dink :rose:

Goed om the hoor jy voel 'n bietjie beter. Ek stuur soentjies en drukkies :kiss:

Nirvanadragones said:
Oulik! En so lief van jou om aan my te dink :rose:

Goed om the hoor jy voel 'n bietjie beter. Ek stuur soentjies en drukkies :kiss:

Dankje, schat. :kiss: Welterusten!

Full House is on. :p I used to watch this show religiously. Had a big ole crush on Stephanie too. ;)

Nirvanadragones said:
Unrelated: She should have been home by now :(

Related: Hi Trombonus, I don't believe we have met. I'm Vana :rose:

Chris here, nice to meet you, and thanks for the welcome. :) I'm not surprised we haven't met yet, it's only my third day on here, though my profile says otherwise. :)

All will be well. Allllll will be wellllll. Just no one ask me to move or think or anything clever like that.

BlackShanglan said:
All will be well. Allllll will be wellllll. Just no one ask me to move or think or anything clever like that.

Hey handsome stranger... :kiss:

Hey there, Honey. :) Good to see you! I hope that life is being as sweet to you as your name merits.

Status
Not open for further replies.
Back