Isolated Blurt Thread

Status
Not open for further replies.
Equinoxe said:
One day Chuang Tzu and a friend were walking along a riverbank. "How delightfully the fishes are enjoying themselves in the water!" Chuang Tzu exclaimed.
"You are not a fish," his friend said. "How do you know whether or not the fishes are enjoying themselves?"
"You are not me," Chuang Tzu said. "How do you know that I do not know that the fishes are enjoying themselves?"

*laugh*

I like it. :)

Happy happy joy joy
Happy happy joy joy
Happy happy joy joy
Happy happy joy joy joy.

McKenna said:
I'd lock myself in the bathroom and never come out.

:D

you wouldn't want to do that...

...then I'd have to buy V & L a new door and I don't know that I could afford it right now....

I love my Friday nights.
:catroar:

Ok, now to sleep for a precious few hours till I wake up for work in the morning......the real morning, this doesn't count, it's still night.

Dit is nie net om al die ander mense hier deurmekaar te maak nie. Eintlik wil ek net vir jou se baie dankie dat jy daar was vir my die ander dag toe ek jou nodig gehad het. Jy sal nie weet hoeveel dit vir my beteken het nie. Waar ek nou is, is nog steeds baie nuut vir my en ek weet dit sal 'n rukkie vat om gewoond te raak aan die feit dat alles sal uitwerk. Ek hoop so, want ek kan nie bekostig om weer daardeur te gaan nie.

Dankie Vriendin. Ek skuld jou.
:rose:

Mmm, Italian chocolate...

Words of love and romance from a chocolate wrapper...

Il bacio e segno di futuro diletto, e par che dica anch'egli: to ti prometto.

"A kiss speaks of future pleasures, and he too would seem to say: this is my promise."

And this...

Per raro che sia il vero amore, e meno raro della vera amicizia.

"Though true love is rare, it is less rare than true friendship."

:D

Oldest is in his room reading the Hardy Boys. :)

(can't wait till daughter is old enough for Nancy Drew!)

Nirvanadragones said:
Hoe drink jy joune? Swart of met melk? En hoe gaan dit met jou?

Met melk en zuiker, alsjeblieft. Ik vind jou Afrikaans schattig. :heart: :)

Met mij gaat het god. Ik moet vandaag boodschapen doen.... ik heb nieuwe schoenen nodig. Ik hou niet zo veel van boodschapen doen. Ik ben niet normaal. :D

McKenna said:
Met melk en zuiker, alsjeblieft. Ik vind jou Afrikaans schattig. :heart: :)

Met mij gaat het god. Ik moet vandaag boodschapen doen.... ik heb nieuwe schoenen nodig. Ik hou niet zo veel van boodschapen doen. Ik ben niet normaal. :D

Hier is jou koffie... geniet dit. Jou Nederlands is net so oulik. :kiss:

Ek is bly dit gaan goed met jou. En ek dink normaal is vervelig, so ek is baie bly jy is nie normaal nie. (Ek is ook nie maar moet nie vir iemand vertel nie. Dis 'n geheim.)

Nirvanadragones said:
Hier is jou koffie... geniet dit. Jou Nederlands is net so oulik. :kiss:

Ek is bly dit gaan goed met jou. En ek dink normaal is vervelig, so ek is baie bly jy is nie normaal nie. (Ek is ook nie maar moet nie vir iemand vertel nie. Dis 'n geheim.)

Je geheim is veilig met mij! ;)

Ik moet nu weg.... hopelijk kunnen wij later chatten bij MSN of so! Doeiiiii!

Status
Not open for further replies.
Back