intelligentie, creativiteit en schrijverstalent op het nederlandse forum?

Ik ben het met je eens dat alles nogal plat klinkt in het nederlands wat sex betreft.

Op de een of andere manier voelt de nederlandse taal gewoon niet sexy denk ik.

Xiana said:
Hmmja...

Ik werk met kinderen en als ik soms hoor wat ze zingen in het engels...

"Ik wil je nu... Ik verlang naar je..."

Ik vraag me wel eens af hoe het voor engelsen is om engelse liedjes te horen want als ik al die teksten naar het nederlands vertaal...

Xia

Ik woon in Engeland en myn knideren zyn volledig in het engels ingeburgrd. (zonder kursus wel te verstaan). Ja het klinkt allemaal veel beter in het Engels. Myn knderen krygen ook vaak de slappe lach als ze nederlands horen.
En hoe zeg je belly? "BUIK" hahahahahah!!!!, en shit? :D "POEP" HiHIHiHi!!
Je kunt je het wel voorstellen.

Xiana said:
Ik vraag me wel eens af hoe het voor engelsen is om engelse liedjes te horen want als ik al die teksten naar het nederlands vertaal...

Xia

Grappig! Dat vraag ik mezelf ook wel eens af.

anouk said:
Ik ben het met je eens dat alles nogal plat klinkt in het nederlands wat sex betreft.

Op de een of andere manier voelt de nederlandse taal gewoon niet sexy denk ik.

Ik heb dit ook al op de andere thread gezegd: ik vind dat Nederlands best heel sexy kan klinken... eerst dacht ik er net zo over als jullie, maar hoe meer ik in het Nederlands schrijf, hoe meer mogelijkheden ik ontdek...

Overigens zijn wij Nederlanders wel heel goed in het verzinnen van slechte metaforen... kom met je bonkende paal in mn druipende grotje, dat soort termen... zou in het engels ook niet klinken... stick your throbbing pole in my dripping cave, zoiets? Nah, doesnt work for me...

Ik wil ook nog even zeggen dat ik de pogingen van Anouk en Xiana om het Dutch forum wat gezelliger te maken heel erg waardeer... ik beloof bij deze om vaker te posten... niet dat ik veel te melden heb;)

:rose:
Wolf

:rose:
Wolf

wolf2002 said:
Ik wil ook nog even zeggen dat ik de pogingen van Anouk en Xiana om het Dutch forum wat gezelliger te maken heel erg waardeer...

Sorry, en van de heren ook natuurlijk...;)

M's girl said:
en zo heeft iedereen 'zijn ding'....

Waag het niet mijn ding 'ding' te noemen..;) ik vind poesje juist wel lekker klinken... beter dan het nogal rauwe 'kut'... kutje kan nog wel...

He, dit brengt me op een idee voor een nieuwe thread...

Ik denk dat het probleem leggen bij de lezers.

Excuse my dutch. I'm a beginner in .NL. It will improve in time.

:cool:

Ik vind het een bietje makelijker om in engels antwoord te geven.

I find that, in general, people read less today than years ago. In this forum I get the impression that there are two kinds of people. 1) Writers and 2) readers who have joined because of the sexual content. I find little conversational writing. And that is what I was trying to say in my first post. :cool:

Nederlands is wel lastig en inburgerins helpt niet! :confused:

Back