Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een Mac is een glimmende witte doos waar je alleen leuk plaatjes mee kan bewerkenrealwanderer said:OK ik he het al eens een beetje door laten schynen, als je op het internet wil zyn, dan is een Mac de beste oplossing. Nu we het toch met vrouwen vergelyken: En Mac is de knapste, de slimste, en geeft de minste strapatsen. Kort om een droom vrouw![]()
Even serieus, Virussen? nooit gehad. Spyware? nooit gehad. (en ik scan er well voor) En het is gewoon fyn om met een Mac te werken.
+ voor mulimedia is een Mac gewoon het meest geschikt.
behalve deze tip kan ik je helaas niet met andere zaken helpen. Omdat ik nog nooit problemen heb gehad met een myn Mac, kan ik je ook niet vertellen hoe je ze moet verhelpen. As simple as that![]()
nee, het is niet meer, niet minderM's girl said:Je bent gemeen!![]()
M's girl said:Je bent gemeen!![]()
Tuurlijk joh, poets hem nog ff lekker op, gaat ie mischien ook sneller van draaienrealwanderer said:Ach ik zou het niet gemeen willen noemen. Meer vooringenomen en een beetje dom![]()
maar het is inderdaad zo dat myn Mac nog steeds als nieuw glimt![]()
En je kunt er onde andere plaatjes mee bewerken die je van het internet hebt gehaald zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je virussen binnen haalt.
E's Toy said:Tuurlijk joh, poets hem nog ff lekker op, gaat ie mischien ook sneller van draaien![]()
En ik heb echt zat plaatsjes van het net gehaald met windhoos, maar nog nooit een virus binnengehaald!
Michelrpg said:da's een goeie tip die ik vergat:
KOOP NOOIT EN TE NIMMER EEN DELL COMPUTER.....geloof me, daar krijg je nachtmerries van terwijl je wakker bent >.>
Hey dat lijkt verdacht veel op een MacMichelrpg said:ik heb 2 jaar met dell computers gewerkt op mijn oude school, plus ik ken zo'n 3 mensen die een Dell hadden in huis. Ik heb er dus enige ervaring mee. Dell is een en al bagger. Programma's die het niet deden, hoe ouder de pc's werden, hoe slechter ze reageerden (oud = 6 maanden of ouder). Wat M's girl al zei, het is vrij kut om extra's te installeren.
Om het simpel te zeggen; Dell is okee, zolang er maar absoluut niets bij komt of vanaf gaat. De configuratie op zichzelf is gewoon ongelofelijk klote.
E's Toy said:Hey dat lijkt verdacht veel op een MacOke even zonder dollen, Dell is inderdaad een b-merk. Probeer maar eens een Dell te bestellen voor de prijs die je op tv ziet, onmogelijk je komt altijd duurder uit
.
De laptops ontbranden nu spontaan (dankzij de Sony batterijen) dat wordt een zware dobber om hun marktaandeel te houden.....