Waarom?

Wendy47

Virgin
Joined
Jun 7, 2009
Posts
8
Hallo allemaal.
De titel van dit ingezonden stuk heet "Waarom?"
Waarom deze titel?
Nou, het blijkt nogal moeilijk te zijn om hier een verhaal geplaatst te krijgen. Met een 2-tal verhalen is het me wel gelukt maar ik heb er weer enkele geschreven en dat wil niet echt lukken om die op de site geplaatst te krijgen. Ik had een verhaal geschreven en proberen te plaatsen maar het werd niet geplaatst met als reden dat er personen in voor kwamen jonger dan 18 jaar. Inderdaad dat klopte maar dat heb ik meteen veranderd en nog wat wijzigingen doorgevoerd en opnieuw het verhaal ingezonden. Maar wat schertst mijn verbazing? Om precies dezelde reden is het verhaal weer geannuleerd en werd het weer niet geplaatst. Vraag ik me af hoe zoiets kan?

Verhaal 2 wat ik probeerde te plaatsen werd niet goedgekeurd om de reden dat er te weinig leesbare paragrafen in verwerkt waren. Ook dat klopte en ook dat heb ik meteen veranderd. Maar ook nu weer kreeg ik nul op het request. Weer niet geplaatst en u raad het al, om precies dezelfde reden als de 1e keer.
Vraag ik me af of uberhaupt de verhalen wel nagekeken worden? Ik heb mijn twijfels.

Als advies kreeg ik mee dat ik contact op kon nemen met een editor/redacteur. Ook dat heb ik gedaan waarbij zelfs nog zeer duidelijk op de site vermeld staat dat die redacteur binnen 72 een reactie MOET geven. Bijna een week geleden aan 2 redacteuren mijn verhaal uitgelegd maar tot op heden blijft elk commentaar uit. Rare beweging vind ik.

Wat mij nog restte was contact op nemen via e-mail met de redactie. Ook dat gedaan en weer mijn verhaal uitgelegd en om uitleg gevraagd waarom mijn verhalen nou niet geplaatst werden. U raad het al....ook nu weer GEEN commentaar.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken?
Het lijkt er sterk op dat men helemaal niet op nieuwe verhalen zit te wachten. En toch als ik naar de site kijk dan kom ik tot de conclusie dat er maar bar weinig (nieuwe) verhalen ingezonden worden. Misschien om dezelfde reden als dat ik denk?

Is er eindelijk eens iemand die de moeite neemt om een verhaal te schrijven en die er dan alle moeite voor doet om het geplaatst te krijgen, maar daar zit waarschijnlijk niemand op te wachten. Maar gelukkig zijn er meerdere sites waar ik met mijn verhalen naar toe kan.

Maar toch hoop ik dat iemand mij kan uitleggen waarom hier alles zo moeilijk verloopt? En waarom je nergens antwoord op krijgt, nog van de redactie, nog van de editors/redacteurs.
Kan ook iemand me vertellen of het wel nut heeft dat ik zoveel moeite doe om een verhaal geplaatst te krijgen?
Hoop dat er iemand op dit forum is die me dit alles kan uitleggen?

Vriendelijke groet van Wendy.
 
Eventueel kun je hier in de Nederlandstalige sectie je verhaal posten en een editor zoeken. Normaal gezien posten ze toch vrij vlot verhalen.
 
Wat het vrij vlot posten hier betreft vind ik dat vies tegenvallen. Ben nu alweer 2 weken aan het wachten tot mijn verhaal geplaatst wordt maar ze hebben het zgn. nog steeds in overweging. Duurt wel erg lang dus, of vind je van niet?
En ik heb mijn verhalen proberen te posten in de Nederlandstalige sectie, want het zijn Nederlandstalige verhalen.
En wat die editoren betreft, ik heb er 2 aangeschreven zo'n 3 weekjes terug maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Ook dit waren Nederlandse Editors. En volgens de richtlijnen MOETEN ze binnen 72 uur een antwoord geven, maar dit noem ik dan 72 hele lange uren, toch?

Ik heb mijn verhalen maar ge-delete en hou de eer aan mezelf. Het is graag posten of niet. Maar zoals ik al eerder kenbaar maakte heb ik het gevoel dat ze hier niet op nieuwe verhalen zitten te wachten. Want er wordt zelden of nooit een verhaal door iemand toegevoegd. De verhalen die nu op de site staan, die staan er al heel lang op.
Ik kan er op deze site echt geen touw aan vast knopen over hoe ze hier te werk gaan. Ik denk dat de mensen eerder afgeschrikt worden om een verhaal te posten daar het toch niet geplaatst wordt.

Oh ja, ik heb zelfs de redactie een mail gestuurd en om uitleg gevraagd maar ook op hun antwoord zit ik nu nog te wachten, en das ook alweer een weekje of 3 geleden.
Dus erg vlot zijn ze hier niet hoor.
 
Hi Wendy, I'm afraid my Dutch is a little bit limited, but love to chat in English, do let me know if you're interested
 
Ik heb nog nooit problemen gehad met het plaatsen van mijn verhalen. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
 
Jammer dat ze je verhalen met personen van jonger dan 18 niet accepteerden, die had ik graag willen lezen. Heb je ze nog?

Heb er zelf ook zo een, zal ik die hier ook maar niet posten.
 
Jammer dat ze je verhalen met personen van jonger dan 18 niet accepteerden, die had ik graag willen lezen. Heb je ze nog?

Heb er zelf ook zo een, zal ik die hier ook maar niet posten.

worden hier nog verhalen geplaatst of moeten we de nederlandse sectie van litterotica een nieuw leven in gaan blazen?
 
Ik heb een muze/inspiratie nodig, mijn laatst geplaatste verhaal (gedicht) dateert van 20 juni 2008.
 
Ik moet zeggen dat ik de frustratie van Wendy wel kan begrijpen.

Soms gaat het soepel maar af en toe kunnen de mensen die verantwoordelijk zijn behoorlijk moeilijk doen. En het is soms ook inconsistent, want zo nu en dan worden verhalen afgewezen om zeer kleine details (punt voor aanhalingstekens, niet erachter), terwijl andere verhalen wel worden toegelaten die daadwerkelijk waardeloos zijn geschreven.

Hoe dan ook is Literotica een zeer populaire site, maar allesbehalve de meest gebruikersvriendelijke, in meer dan 1 opzicht.

Met de Nederlandse sectie is het eigenlijk nog slechter gesteld. Er komen sowieso maar weinig verhalen op. Dat kan een combinatie zijn van moeilijk gedrag van de verantwoordelijken bij het insturen, en het feit dat er ook weinig lezers en dus feedback zal zijn. Alhoewel Literotica een zeer druk bezochte website is, zijn er websites maar veel meer Nederlandse verhalen naar toe worden gestuurd. Dat zal ongetwijfeld een reden hebben.
 
Hallo wendy,
Vind dat inderdaad ook wel een beetje raar...............
Zou van jou wel eens een verhaaltje willen lezen.

Geile groetjes vam
Jeantje
 
Hoi Wendy,

Ik heb zelf meestal geen problemen met verhalen geplaatst krijgen.

Wil eventueel ook jouw verhalen wel vooraf lezen en eventuele verbeteringen doorgeven.

Groeten,
MrRRtS
 
Back
Top