Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

Wat dus inhoudt dat we het verhaal pas over een paar dagen kunnen lezen. Hou je ons op de hoogte? Vrouwen zouden vaker (strak) leer moeten dragen.
 
Is het nog steeds de bedoeling om jezelf hier voor te stellen?

Nou vooruit dan.

Ik ben een Nederlandse auteur en sinds een paar maanden lid van literotica. Het is de bedoeling dat ik dit jaar vrij veel ga publiceren op deze site. Want ik doe mee aan de survivor wedstrijd.

Op dit moment lig ik best aardig: op de vierde plaats. Maar het jaar is nog jong en er zijn nog veel categorieën die gevuld moeten worden. Dus er kan nog van alles gebeuren.

Ik zal hier vooral in het Engels publiceren. Ik hoop dat het jullie niet zal weerhouden om af en toe eens in mijn zieke fantasie te duiken en een paar van mijn verhalen te bekijken.
 
even voorstellen

Weet niet of ik het zo juist doe maar dat merk ik vanzelf.
Maar ook ik kan natuurlijk niet achterblijven om mezelf voor te stellen. Nou...hier gaat tie dan.
Ik ben Wendy en 47 lentes jong. Kom uit het gezellige Brabant. Heb een zoon van bijna 18 die sinds mijn scheiding bij me is blijven wonen. Ben verder een brunette en hou ontzettend van geile sex. Ben bisexueel en als het om mannen gaat hou ik vooral van jongere mannen/jongens. En wat vrouwen betreft maakt de leeftijd niet zoveel uit als ze maar een vrouwelijk uiterlijk hebben en niet het 'mannetje' willen zijn. Ben dus heel ruimdenkend wat sex betreft maar hou absoluut niet van BDSM e.d.
Nou, hopelijk genoeg over mezelf?
Zal hopelijk vaak op dit forum te vinden zijn.
Liefs Wendy
 
Nou Wendy en Thelo welkom....

Het is niet zo druk op deze afdeling van de site maar misschien kunnen we het wat nieuw leven in blazen.

Misschien kunnen we wat bijdragen?

In ieder geval welkom

Groet,

E.
 
Yshtar

Hi. Yshtar hier.
Dit is verreweg de beste site voor erotische verhalen die ik ooit heb gezien. Ik heb inmiddels één verhaaltje gepost (Kyra's onderwerping). Hierbij ben ik overigens vergeten de categorie aan te geven, waardoor het onder 'erotische koppels' staat, en ik denk dat het eerder thuishoort in 'niet toegestaan/met tegenzin'. Ik weet niet of dat nog veranderd kan worden, en wie ik daar voor aan moet spreken (en ik weet niet of die persoon nederlands kan lezen).

Vriendelijke groet.
 
Hé, wat leuk! Nieuw bloed.

Welkom, en vooral veel plezier hier.

Wat die categorie betreft: opnieuw submit met een toelichting dat je de categorie was vergeten. Als het goed zorgt Laurel er dan voor dat 't goed komt.

Ben overigens zelf erg lang afwezig geweest.
Kabelbreuk in de straat ... :mad:
 
De KPN, was dat geen afkorting voor De Kabels Passen Niet?

Ik had overigens graag nog eens wat tekst gewisseld met Wendy, maar ze is al weer verdwenen blijkbaar. Jammer hoor...

Ben benieuwd hoe het is om samen met een dame leuke verhaaltjes te schrijven... :)
 
LOL

Samen schrijven kan heel spannend zijn. Ik heb zelf 1 verhaal op de site staan, dat je een coproductie kunt noemen: Hotmail.

Ik weet trouwens van meerdere stellen die elkaar via deze site en op die manier hebben leren kennen. Aan de Engelse kant, zal ik maar zeggen.

:D
 
Nee, voor zover ik me kan herinneren is dat de titel. LOL

:rose:

Even opgezocht: Hot Mail.
 
Spannend avontuur hoor... lijkt op een tafereel bij The Supper Club waar ik eens iets over gehoord heb....

Ik ga nog eens wat meer werk van je lezen. Ik heb de tijd vanavond....
 
Nou Tulp, ik heb enorm liggen woelen....geen idee waar dat door kwam.....heeft misschien toch wel iets met je verhalen te maken. Het zijn dan ook geen activiteiten waarbij je snel in slaap valt, om het zo maar te zeggen....
 
whoa, er is lekker gesnoeit in dit subforum of niet?

/even naar binnen gluurt en weer offline is ;p
 
whoa, er is lekker gesnoeit in dit subforum of niet?

/even naar binnen gluurt en weer offline is ;p

Valt volgens mij wel mee, er zijn gewoon heel veel topics al lange tijd niet meer aangeraakt, dus verdwijnen ze van de hoofdpagina (bij standaard instellingen).
 
Ummm... lijkt me dat ik me ook maar eens voor moet stellen aan dit forum..

Ben een gezonde zeewse knul, dertiger met gezonde sexuele driften. Sinds anderhalf jaar ben ik verzijld geraakt in een Lange Afstands relatie met een amerikaanse schoonheid en we zijn zeer zeer gelukkig met elkaar.

Probleem voor mij persoonlijk is echter dat ik zo nu en dan problemen heb om mijn sexualiteit te onderdrukken in afwachting van de volgende ontmoeting met " my baby cakes" ... Derhalve heb ik mij aangemeld op de site om toch op een of andere manier aan mijn trekken te komen in de zin van onpersoonlijke ongebonden cybersex.

Over een jaartje of daaromtrent is mijn probleem(pje) toch wel opgelost aangezien ik niets liever wil dan bij mijn schatje zijn en er vergaande plannen zijn voor een permanente hereniging; ondertussen moet ik het zien op te lossen met mezelf en mijn libido...

Lieve groetjes,
Een zeeuw
 
wie ben ik

ik ben een 31 jarige nederlander woonachtig in het zonnige griekenland
ik heb iets tussen mijn benen hangen(niet veel) dus we zullen maar zeggen dat ik een man ben,verder ben ik electricien, hobbies: lezen(voornamelijk fantasy boeken) computers(ik kan zelf een website of een programma inmekaar flanzen)en verder buitenshuize activiteiten(cafe/bar/strand etc)
 
Ook even voorstellen.
Ben een 20 jarige mannelijke student uit Delft. Frank mag dan wel niet mijn echte naam zijn, maar ik hou het er toch maar bij op het internet.
Ik ben een ware levensgenieter, en vind dit een heerlijke site om een rustige avond mee door te brengen.
Ik waardeer de literatuur achter de erotica en wil zelf ook nog wel is schrijven, maar eigenlijk is hier nog nooit iets uitgerold dat ik het publiceren waard vond.
Vind het leuk dat er schijnbaar zo'n groot nederlands gezelschap is hier.
En als iemand ooit geneigd is om me een PM te sturen moet je dat gewoon doen. Ik sta voor van alles open :)
 
Wat leuk: Nederlanders! Zonder de Hollandse gezelligheid is een site maar een site, nietwaar!

Ik zal het goede voorbeeld volgen en mij even voorstellen.

Inmiddels ben ik de 40 voorbij (vanwege de eerlijkheid zal ik het een keertje melden, hier stopt het tellen bij 29 - in navolging van de Nanny. :))

Een paar jaar geleden ben ik gestopt met werken en sinds die tijd ben ik huisvrouw. Mijn hobbies zijn : schrijven, lezen, wandelen, reizen, fotografie en geocachen. Verder ben ik dol op mijn tuintje en mag ik graag een dagje besteden aan stadswandelingen en/of museumbezoek.

Het schrijven richt zich bij mij vooral op korte verhalen en dan met name erotica. Ik hoop in de loop der tijd mijn schrijfkunsten te verbeteren met behulp van deze site. Ik schrijf voornamelijk in het Engels, maar ik zou reviews van jullie wel heel erg waarderen (als je daar tijd en zin voor hebt, tenminste!)

Tsja, dat is het wel zo'n beetje voor nu. Ik hoor graag van jullie. Doe rustig aan allemaal en een fijne zomer gewenst!
 
Kennismaking

Hallo
een gezelschap Nederlanders bijeen op een site die ik wel eens bezocht, maar waar ik lang niet actief was. Ik heb hier nog nooit iets geschreven en eigenlijk heb ik me pas sinds vandaag voorgenomen om dat binnenkort toch maar eens te gaan doen. Ik schrijf wel, maar dat was/is vooral beroepsmatig en dat schrijven heeft dus helemaal niets met erotiek te maken. Of ik er in slaag een voor lezers, goed erotisch verhaal te schrijven, is ook nog de vraag, want ik zou putten uit eigen ervaring.

Voor mij is leeftijd geen taboeonderwerp, vandaar dat jullie het met de nickname ouweharry moeten doen en gewoon vanuit de veronderstelling kunnen uitgaan dat er zo nu en dan nog een of andere Methusalem aanwezig is. In ben geboren tijdens WO2...warchild had ook een nick kunnen zijn :D

Als ik hier de verhalen over een of meer ervaringen ga posten, is dat in het Nederlands, wellicht dat ik de verhalen later ook in het Engels publiceer, maar dat is dan afhankelijk van jullie response.
 
Back
Top