lindawinkel
Virgin
hoi hoi, heeft er iemand ervaring met het buiten lopen zonder slipje onder een kort rokje? ik wil het dit voorjaars zeker proberen.wie heeft er tips ofzo?
liefs Linda
liefs Linda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wolf2002 said:Geen idee, ik draag nooit een slipje... ook geen rokje trouwens.. al zijn er genoeg mannen die dat wel graag doen...
Maar ik heb nog wel een exhibitionistische tip voor de liefhebbers... ik was eens op een warme stranddag in een supermarkt toen er een prachtig meisje langsliep dat duidelijk net uit het water kwam... ze had even snel een dun jurkje aangetrokken en ze was overduidelijk topless (helaas niet bottom less)... in het halfnatte jurkje waren haar borsten duidelijk zichtbaar en in de koude winkel staken haar tepels keihard door de stof heen... naakter en opwindender kan haast niet...
Zomaar een ideetje
Wolf
Iris_M said:Je zegt het zelf al never moon a wolf dus dat doen we dan maar niet stel je voor.
wolf2002 said:Sommige meisjes trekken zich daar niets van aan en doen het lekker toch
lindawinkel said:hoi hoi, heeft er iemand ervaring met het buiten lopen zonder slipje onder een kort rokje? ik wil het dit voorjaars zeker proberen.wie heeft er tips ofzo?
liefs Linda