Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Krystitties said:Bij mij thuis slingeren ze overal rond.![]()
En ik heb er altijd eentje bij me in m'n tas.![]()
M's girl said:Cool.... kan bij ons alleen maar part-time, als de kids er NIET zijn. Maar ik moet bekennen dat ze meestal achter slot en grendel zitten. Gewoonte...
Laatst 'stond' de hele collectie een paar dagen op het nachtkastje maar dan moet ik eerlijk bekennen dat ik bijna niemand mijn slaapkamer in zou laten... haha
We hebben wel een hele mooie serie erotische foto's samen uitgezocht en die hangt nu in ongeveer twintig lijstjes in het trapgat. Is wel heel cool. Verbazingwekkend hoeveel mensen er NIETS van zeggen... hihi....
Krystitties said:Ze zijn vast sprakeloos van hoe mooi het is!![]()
M's girl said:Dat kan ook nog ja... nah... sommige foto's hangen wel iets tegen het expliciete aan, dus wat kan je dáár nou met goed fatsoen over zeggen hè?![]()
![]()
Krystitties said:"Ik ben geeeeil"
M's girl said:Ja, M... hooguit... maar verder...?
De jongetjes van M vonden het hilarisch. Blote billen!!! Maar het nieuwe is er al weer af... allleen aan nieuwe vriendjes laten ze af en toe ineens de wand weer zien. Dat levert grappig commentaar van die mini-heertjes op.![]()
o1216o said:In mijn Bag of tricks om het zo maar te zeggen heb ik (naast) de gewoonlijke first-aid kit ......... ook een vinger vibrator.
The pleasure this little bastard menig vrouwen heeft gegeven zal ik altijd koesteren.
M's girl said:Pardon?
Als jij dat in je bag of tricks had en ik was girlfriend number $*&@ dan zou die (keer op keer gebruikte?) vinger vibrator niet eens bij me in de buurt komen!![]()
Krystitties said:Waha, picky.
Die dingen werken echt wel goed! (zeker proberen met M!)
M's girl said:Oh, ik zeg niet dat ze niet werken... die heb ik nog nooit geprobeerd dus who am I? Maar ik bedoelde (inderdaad) dat ik niet zo voor het gebruik van toys ben als ik weet dat ze in andere vrouwen hun, ongetwijfeld goede, werk gedaan hebben.... nagekookt of niet.
So, yes, I'm picky![]()
Krystitties said:Ik weet dat je dat bedoelde, ik zei het alleen maar.![]()
Aha dat is ook een idee, er was toch ook in Nederland een sex-toy vendingmachine ergens?M's girl said:Maar natuurlijk..... ze horen gewoon in het medicijnkastje!
Stom!
E's Toy said:Aha dat is ook een idee, er was toch ook in Nederland een sex-toy vendingmachine ergens?