Zin in sex?

M's girl

Leaving
.... of niet? :D

Dat laatste kan je als man soms beter niet overkomen.... lees maar:

Vrouw steekt echtgenoot neer om seks

‘Wat kan me overkomen als ik effe geen zin heb in seks?’ Moet een Argentijnse man hebben gedacht toen zijn vrouw in string en naaldhakken door het huis liep en hem verleidde. Een mes tussen zijn ribben kwam niet bij hem op, maar dat gebeurde wel…

De 52-jarige dame wond zich dusdanig op over de geringe seksdriften van haar man dat ze een mes in zijn rug zette. Toen de ‘temperamentvolle’ dame gearresteerd werd, kreeg de politie een vermakelijk verhaal te horen.

Verstandsverbijstering
De vrouw probeerde al de hele dag haar man in bed te krijgen. De man had geen zin om tussen de lakens te eindigen en legde alle hint naast hem neer. “Ik kon het niet verdragen dat hij mijn string en naaldhakken niet eens opmerkte. Ik kreeg een vlaag van verstandsverbijstering en stak hem neer.”

Verplichtingen
Nog voordat het slachtoffer naar het ziekenhuis vertrok, diende hij een aanklacht tegen zijn vrouw in. De vrouw bleef zich echter van geen kwaad bewust. Volgens de politie was ze ervan overtuigd dat ze niets fout had gedaan. Hij had als echtgenoot gewoon zijn verplichtingen moeten nakomen. Omdat hij dat niet deed, vond zij dat ze het recht had om hem te straffen.

De vraag is natuurlijk: heb jij 'altijd' zin in sex en heeft je partner dat ook? Als er verschillen in libido, sexdrift, of hoe je het noemen wilt, zijn... hoe los je die dan (samen?) op? Want dit was natuurlijk een typisch voorbeeld van hoe het niet moet! ;)

ehh, mijn sexdrift is vrij groot, meestal los ik het gewoon op door masturbatie o.i.d. :rolleyes:

Krystitties said:
ehh, mijn sexdrift is vrij groot, meestal los ik het gewoon op door masturbatie o.i.d. :rolleyes:

Ja, precies.... ik steek 'ze' ook niet meteen neer.... :rolleyes:

Maar er zijn stellen waarbij het verschil wel erg groot is. Bij ons komt het ook wel eens voor maar niet heel vaak en dan is masturbatie een optie natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen als de één één keer per dag, en de ander slechts één keer per kwartaal sex wil, dat je een klein ( :rolleyes: ) probleempje hebt....

Ik heb er, overigens, ook totaal geen moeite mee om M op de één of andere manier te (helpen) bevredigen als ik zelf niet zo heel erg de behoefte heb. De grap is natuurlijk.... als je dan eenmaal bezig gaat die behoefte meestal vanzelf alsnog komt ;)

Opvallend detail is dat de man eerst aangifte heeft gedaan (met het mes nog in zn rug??) en toen naar het ziekenhuis is gegaan... volgens mij gewoon een uit de hand gelopen kinky spelletje... leer mij die argentijnen kennen... ;)

:rose:

wolf2002 said:
Opvallend detail is dat de man eerst aangifte heeft gedaan (met het mes nog in zn rug??) en toen naar het ziekenhuis is gegaan... volgens mij gewoon een uit de hand gelopen kinky spelletje... leer mij die argentijnen kennen... ;)

:rose:

Ja, die vond ik ook wel 'sterk' inderdaad! Hmmmm kinky spelletje? Zou je denken? Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken... :rolleyes:

Dus wie heeft bij jou thuis het hoogste libido?
Jijzelf....? Je vrouw....?

Of je dochter? :p
(Uhm.... deze vraag is algemeen bedoeld :rolleyes: )

op dit moment geen sexpartner, dus masturberen is het enigste. En tsja, het kan natuurlijk altijd voorkomen dat de een wel zin heeft en de ander niet. gebeurd dit regelmatig, dan zou ik aanraden een goed gesprek met elkaar te houden, voordat het uit de hand gaat lopen (vreemdgaan bv).

En wat we deden? Ogen dicht, en voor de ogen van de ander masturberen. Meestal helpt dat toch wel merkte ik. En if not, tsja.... gewoon doorgaan :D

Het is wisselend, de ene keer heb ik meer zin in sex en de andere keer mijn partner. Wanneer ik zin heb is het vaak zo dat mijn partner me wel een "handje" helpt. Andersom is dat meestal niet. Maar mijn partner heeft daar geen moeite mee. Ze krijgt soms wel eens spontaan zin.

betterthink said:
Het is wisselend, de ene keer heb ik meer zin in sex en de andere keer mijn partner. Wanneer ik zin heb is het vaak zo dat mijn partner me wel een "handje" helpt. Andersom is dat meestal niet. Maar mijn partner heeft daar geen moeite mee. Ze krijgt soms wel eens spontaan zin.

Waarom is het andersom niet zo? Omdat ze het niet aan geeft en je het dus niet weet? Ik ben ook benieuwd wat je verstaat onder 'spontaan zin krijgen'.... Merk je daar dan niets van? Ik ken dat overigens wel hoor. Ik denk vaak genoeg niet per sé aan sex als ik nog even tegen M aan kruip voor het slapen gaan.

Omdat ik sowieso een knuffeldier ben wil ik meestal nog wel kusjes en dan merk ik toch vaak (en ben soms zelf verrast zeg maar) dat het tóch "spontaan" begint te kriebelen. Het moment dat dat dan 'toeslaat' en ik merk dat M er hetzelfde in zat en reageert is heel lekker!

Mijn libido is geloof ik wel normaal ok met die warmte neem ik soms niet eens de moeite om te mastruberen. Maar anders 1 of 2 keer per dag behalve als dat maandelijkse kwaal langs komt. Maar vlak daarvoor vaak soms nog vaker(komt door de hormonen zeggen ze), maar ik sla ook wel eens een dagje over als ik te moe ben.

Mijn vader maakt wel vaak grapjes dat me moeder vaker wil dan hij.

:D Nah.... de warmte houdt mij (ons) niet echt tegen hoor. Als we het een beetje te klef hebben/vinden gaan we eerst lekker douchen om dat effect vervolgens meteen weer teniet te doen, maar who cares :p

Op het moment is het 's avonds zo heerlijk buiten. Als je dan fris onder de douche vandaan komt en buiten nog een drankje doet word je niet zo klam meer hoor. Van de week lieten we ons verleiden buiten de aftrap te geven maar op een gegeven moment zijn we, door de nieuwsgierige buren die we hebben die te pas en te onpas over de schutting hangen, toch maar binnen verder gegaan. :rolleyes:

Aangezien ik het in het comfort van me eigen kamer moet doen waar overdag de zon op staat is het me nu te warm. Maar volgende week word het frisser.

Aha, er is nog hoop! :D

Ohja, je sliep onder het schuine dak (op zolder). Daar hebben wij de kinderkamer voor de jongens en het is er inderdaad erg warm op het moment. Onze slaapkamer is aan de kant van het huis waar alleen 's ochtends een paar uurtjes de nog niet zo sterke zon recht op staat. Daarna draait ie weg, dus in verhouding is het betrekkelijk koel in onze slaapkamer. Het hele huis is wel koel trouwens en dat is nu wel lekker!

E's Toy said:
eeuh 2 uur geleden ;)

Cool.

Je bent ook niet lang van stof... :rolleyes:
Ik had een betere "uitleg" :p verwacht.

Anyway.... da's lang genoeg geleden ja. Ik las vandaag dat de gemiddelde ''recovery period" voor mannen ongeveer 20 minuten is. Voordat ze weer kunnen hè?

M's girl said:
Cool.

Je bent ook niet lang van stof... :rolleyes:
Ik had een betere "uitleg" :p verwacht.

Anyway.... da's lang genoeg geleden ja. Ik las vandaag dat de gemiddelde ''recovery period" voor mannen ongeveer 20 minuten is. Voordat ze weer kunnen hè?
ja meestal 20 tot 30 minuten. Btw het was erg geil en lekker en meer vertel ik (nog) niet ;)

Back