Zelfbedachte speeltjes

betterthink

Experienced
Ik ben erg benieuwd naar mannen of vrouwen die hun eigen sexspeeltje hebben bedacht. Natuurlijk zijn er legio speeltjes op de markt te verkrijgen, maar die moeten dan gekocht worden en ergens opgeborgen worden.

Misschien zijn er wel eenvoudige huis-en-keuken speeltjes te gebruiken.

Ik denk wel dat een vrouw makkelijker iets kan gebruiken dan een man, maar misschien heb ik het wel helemaal mis en zijn er legio speeltjes al te gebruiken.

Oh... je hebt aan mij een slechte ben ik bang. Ik heb al gezegd dat ik uiteindelijk niet zo van de hulpstukken ben... :rolleyes: Maar ik zou mezelf niet zijn als ik niet ook hier even mijn two cents moest spuien! :D

Ik heb ooit wel eens naar een keuken-item gegrepen toen de nood echt hoog was, zeg maar. Ik had al lang geen relatie en geen sex. In zo'n periode kon ik dan ineens een paar dagen achtereen 'hele' geile buien hebben. En hoewel mijn orgasmes puur clitoriaal zijn en ik absoluut geen PIV nodig heb om klaar te komen kon het fijne gevoel van 'opgevuld' worden soms wel te erg afwezig zijn.

Ik had toen (nog) geen 'echte' toys en heb me uiteindelijk aan het handvat van een ijslepel (zo ééntje waar je bolletjes mee schept) 'vergrepen'... :D Het ding is overigens inmiddels UIT de collectie en vervangen door een ander exemplaar. Uiteraard werd ie goed gewassen & co, maar het was best apart als ik ijs stond te scheppen erna. Hihi.

een vriendin van mij kon vreselijk geil worden van een dikke kaars in haar kut, leuk om te zien.

Charming :D Tot zoiets zou ik slechts overgaan als ik niets beters voor handen had... :rolleyes:

Tijdens mijn vorige relatie, waar ik weinig sex had, heb ik een leuk speeltje bedacht. Ik moet zeggen dat het toen best een goed gevoeld gaf.
Ik gebruikte een zwembandje, zoeen uit twee opblaasbare stukken. Met wat glijmiddel was het een redelijk alternatief.
Ik was toen behoorlijk desperate.

betterthink said:
Tijdens mijn vorige relatie, waar ik weinig sex had, heb ik een leuk speeltje bedacht. Ik moet zeggen dat het toen best een goed gevoeld gaf.
Ik gebruikte een zwembandje, zoeen uit twee opblaasbare stukken. Met wat glijmiddel was het een redelijk alternatief.
Ik was toen behoorlijk desperate.

Van die zwembandjes die kinderen om hun armen hebben denk ik?

E's Toy said:
nee een ijslepel dan :confused:

Ach ja..... maar ik had niets beters voor handen op dat moment (geen man) en even ter verduidelijking ( :rolleyes: )... het was niet met díe ijslepel dat ik later ijscoupes maakte, haha... ik had er twee. Toch moest ik iedere keer lachen als ik dan ijs stond te scheppen.. :D

Inderdaad die bandjes.
Als ik er aan terug denk dan is het eigenlijk best wel lachen. Wat je zoal niet verzint om het naar je zin te maken.

Maar aan de andere kant is het de fantasie weer die door je hoofd giert.

betterthink said:
Inderdaad die bandjes.
Als ik er aan terug denk dan is het eigenlijk best wel lachen. Wat je zoal niet verzint om het naar je zin te maken.

Maar aan de andere kant is het de fantasie weer die door je hoofd giert.

Precies, en als je moet dan moet je..... of zoiets :rolleyes:
Ik zal proberen er NIET ( :rolleyes: ) aan te denken als ik morgen van die bandjes om van die kleine armpjes wurm :D

M's girl said:
Ach ja..... maar ik had niets beters voor handen op dat moment (geen man) en even ter verduidelijking ( :rolleyes: )... het was niet met díe ijslepel dat ik later ijscoupes maakte, haha... ik had er twee. Toch moest ik iedere keer lachen als ik dan ijs stond te scheppen.. :D
ow op die manier :D

Ik wilde eens creatief zijn, en had zelf iets gemaakt met lego technic.

..maar dat stomme motertje was te slap.

Krystitties said:
Ik wilde eens creatief zijn, en had zelf iets gemaakt met lego technic.

..maar dat stomme motertje was te slap.

Willen we weten wat het was? :eek:

:D Jaaaaaa! We willen weten wat het was!!!

Wordt terughoudend op gereageerd hier ik durf haast mijn waslijst niet te plaatsen. Shampooflessen (smooth bovenkant, anaal), haarborstel (achterkant, anaal), electrische tandenborstel (vibrator tegen je eikel), twee kussens opelkaar en er tussen duwen, pantykousje er om heen en dan over een oppervlakte wrijven / of tussen twee kussens weer, toiletrol, douchestraal hard zetten en op je eikel of anus zetten, in het openbare zwembad heb je wel eens van die harde massagestralen, die doen het ook goed wat dat betreft (uit ervaring)... en hier weet ik het ff niet meer maar er moet meer zijn.

De douchestraal is inderdaad ook een hulpmiddel. Ik heb het zelf ook al een paar keer toegepast. Is toch wel een heerlijk gevoel zonder je handen te gebruiken toch heerlijk tot een hoogtepunt komen.

Maar inderdaad ben ik het met je eens dat er maar weinig wordt gereageerd. Misschien toch een hoop mensen die de standaard speeltjes gebruiken!!!

Ik heb al gezegd dat ik niet zo van de gadgets ben, zelfs niet van díe die speciaal hiervoor gemaakt zijn. Helaas doet een douchestraal mij ook weinig behalve dat ik het lekker vind onder een stevige straal te staan douchen, maar ik heb het altijd een wonder gevonden dat vrouwen (en mannen dus kennelijk ook lees ik nu) het gebruik(t)en om tot een orgasme te komen. Het doet me echt heel erg weinig of ik moet al vreselijk geil zijn en dan nog is dat soort stimulans niet genoeg :eek:

Ik vraag me af of vrouwen het geil of spannend vinden als mannen een zelfbedachte speeltje gebruiken.

Het wind mij wel op als vrouwen zoiets ondernemen. De ijslepel vind ik trouwens een spannend idee. Zeker als je ijs staat te scheppen.

betterthink said:
Ik vraag me af of vrouwen het geil of spannend vinden als mannen een zelfbedachte speeltje gebruiken.

Het wind mij wel op als vrouwen zoiets ondernemen. De ijslepel vind ik trouwens een spannend idee. Zeker als je ijs staat te scheppen.

Tijdens onze sex, wanneer we een fantasie met elkaar delen, komen daar wel eens andere personen in voor. Misschien is the next best thing ná iemand er werkelijk bij halen (wat we dus niet zullen doen) toch wel om iets te gebruiken om de derde, vierde.... ( :rolleyes: ) persoon te vertegenwoordigen. We hebben dildo's en vibrators maar zouden voor een vrouwelijke andere partij iets moeten verzinnen. Als het dus deel uit maakt van onze gedeelde fantasie dan kan ik me wel voorstellen dat dát nog wel spannend kan zijn. Maar ik vraag me werkelijk af of ik zonder te lachen (dat bedoel ik niet rot naar anderen toe, maar zo ben ik) zou kunnen kijken hoe M een (opgewarmde) meloen zou neuken. Om maar een voorbeeld te noemen....

Dat zou dan meer in het kader van de experimenten vallen en dan zou de sexuele spanning en sfeer heel anders zijn. Zoals uitgebreid praten over sex in alle details om elkaar te informeren, zeg maar. (Oh, dat klinkt een beetje plastisch, maar je begrijpt wel wat ik bedoel). Zelf heb ik nooit de behoefte gehad om komkommers en bananen naar binnen te stouwen....

Verder ben ik gek op fruit! :D

Leuke site. Staan dingen op waar ik nog niet eens over nagedacht had.

Zou er wel eens één willen proberen!!!

Suggestie?

betterthink said:
Leuke site. Staan dingen op waar ik nog niet eens over nagedacht had.

Zou er wel eens één willen proberen!!!

Suggestie?

Vraag je dat aan mij? :D
Ik spreek dan niet uit ervaring hoor, maar ik wil wel even kijken welke me iets lijkt?

Mwah... ik heb ze allemaal even bekeken.

De Couch Love lijkt me wel wat. Misschien omdat je dan ook iets substantieels hebt om "tegenaan" te neuken zeg maar. Lijkt het meest op echt? Ik bedoel, die andere dingen moet je toch vasthouden ofzo.

Ik moest wel lachen om dat gat in die soap bar. Het enige wat ik kon bedenken is dat ie dan wel meteen ook "lekker schoon" wordt... :rolleyes:

M's girl said:
Mwah... ik heb ze allemaal even bekeken. De Couch Love lijkt me wel wat.

Eh, ik had toch gehoopt dat jij je visie zou geven op de damesspeeltjes... de ballon en de strandbal vind ik wel een geil idee... ik heb er eigenlijk nooit echt aan gedacht dat iets ronds en zachts ook lekker kan zijn voor een vrouw in plaats van iets hards en langwerpigs...

:rose:

Back