Wow dit moet je gezien hebben op Lit!

E's Toy

Literotica Guru
Haha er loopt al een thread over kijken, kijken niet kopen......... Kom op lurkers, 10 mensen online.....en ik zit hier tegen mezelf te lullen :p . Niet zo verlegen en post eens wat leuks, of stel je gewoon voor in deze thread Stel je voor...... heus de oude hap bijt niet..... ;)

M's girl said:
Het werkt :D Ze kijken :D Maar ze posten nog steeds niet :eek:

BOE!!!!! :D
Oops nu zyn ze weer voor een maand afgeschrokken.
Kom op schaapjes. Het dammetje is niet zo hoog.

Hè sh432t!!! Nou kijk ik weer deze topic, ik word een beetje vergeetachtig volgens mij :eek:

lycantroph said:
Hè sh432t!!! Nou kijk ik weer deze topic, ik word een beetje vergeetachtig volgens mij :eek:

Dát.... en je bent heel nieuwsgierig naar wat je gemist zou hebben op Lit :D

wat zit er achter. Dat kyken en niet kopen.
1 drempel kan ik me wel voor stellen. je bent een poosje weg geweest, vakantie byvoorbeeld, en dan kom je terug en alle onderwerpen zyn door de war, en hebben hun verloop gehad. Dan sta je natuurlyk even te kyken. Hoe kan ik hier nu iets zinvols aan toe voegen.

Voor my werkt het volgende:
Als het onderwerp je aanspreekt, dan zit er niets anders op om alle posings te lezen tot dat je er een lyn in ontdekt en je begrypt hoe de laatste berichten zo tot stand zyn gekomen.
En alternatief is gewoon afwachten tot er een nieuw onderwerp voorby komt, en dan is het heel makkelyk mee te doen.
Of je start gewoon je eigen onderwerp.... of je introduceert je zelf even in het "stel je even voor" onderwerp. Dus kykers, geen koud water vrees, gewoon even deze tips opvolgen!!!

wel een beetje fout hoor, zo'n titel om mensen te laten reageren ;) denk dat het zelfs mensen kan afschrikken omdat ze misschien het idee krijgen dat ze zowaar iets nuttigs/boeiends moeten zeggen ipv er rustig in te rollen..

Ach en merk ook aan mezelf dat ik eigenlijk alleen reageer als ik er zin in heb of een onderwerp me dusdanig boeid en het idee heb dat ik iets kan toevoegen aan het gesprek.. zullen de meeste wel hebben vermoed ik..

Now ehhhh voor my werkt het wel hoor :p
Kyk ik reageer er op :D

mmmm maar is zal eens denken over een grypende tietel of onderwerp of een vriendelyk binnekomertje. Dan zal Ik die starten :rolleyes:

realwanderer said:
:D Hy loopt wel maar met de oude garde
Ja, en dat is dan weer en beetje jammer, hij was meer bedoeld om de nieuwe hap een beetje aan te sporen, om ook te posten :rolleyes:

Maandag was er een iteressant artikel in The Financial Times onder the Tietel "The digital domocracy's emerging elites" het artikel vergelykt de klassike colomist in de gedrukte pers met bloggers etc. Hier wordt ook naar voren gebracht dat maar een heel klein percentage van gebruikers ook daadwerkelyk een bydrage levert. Waardoor een scheinbaar democratish media als het internet in fyte het zelfde is als een krant waarby velen lezen wat wynigen schryven. Jimmy Wales die kennelyk de oprichter van Wickepedia is, verteld ons dat slechts 2% van de geregistreerde gebruikers 70% van de onderwerpen leveren. Hier uit blykt dat wat we hier waar nemen namelyk: "Kyken en niet kopen", een normaal verschynsel is.

Daarme wil ik niet zeggen dat men zich daarby moet neerleggen. Alleen hoeven we ook niet te denken dat het aan dit forum ligt dat de statestieken op een vergelykbare verdeling lyken als in Wickepedia.
En....als we dat kunnen verbeteren zouden we er ryk mee kunnen worden.

mmmm, dan komt myn harem mischien toch nog van de grond.

Ik ben hier ook eens in de zoveel tijd... en ik kijk nu weer naar deze thread... zucht! Het werkt idd, maar je kunt je af vragen 'heeft het ook effect?'.

Back