Welke wil jij?

M's girl

Leaving
Ik kwam dit plaatje tegen. Nou.... zeg het maar! Welke heb je (attached) of 'voor privégebruik' :rolleyes: ....
Welke vind je het mooist? Uiteraard mag de uiteenzetting kracht bijgezet worden door (andere) plaatjes...
Grappige, spannende, ontluisterende en andersoortige anekdotes zijn ook van harte welkom. Als het maar om items :rolleyes: uit de bijgeleverde boobschart gaat! :D

That was so funny...... :D
Never seen this add before...

Moet zeggen in mijn jaren van sexuele escapades heb ik menige vormen van 'melkcontainers' gezien.

Personally i like the "sweet potatoes" , they are soooo cute.
Inviting you to suck them.

Maar wat belangrijker is dat de complete plaatje past, en de borsten zijn maar een (klein ,maar belangrijke) onderdeel ervan.

Maar ik vind wel persoonlijk, voor mij ,( so much for my credit with the women of Lit) dat vrouwen borsten moeten hebben.

Its what seperates them from the men and the girls....

Watermeloenen ben ik bang... ;)
Ik zou wel "pointers" willen hebben.
Maar ik zou er nooit een boobjob voor over hebben!

Bovendien... M vindt ze prima (zegt ie :D ) dus tsja...

Waar ik het niet zo mee heb zijn de Visual aids. Like padding and stuff.
Denk je lekker thuis aan een grapefruit te kunnen , moet je het doen met zure cranberries.

Maar niets is erger dan fake-tits.
Kan mooi zijn als ze nog aangekleed is, maar meestal ( heb ik het hierover de vrouwen die van A naar D springen) zijn het vel over been , om het zo maar uit te drukken.

Zolang er wát tities is ben ik al snel tevereden. :D

Last edited:
OK op een wat serieuzer vlak. voor my zyn de mooise borsten die gene die by het figuur van een vrouw passen. en myn smaak varieerd over het algemeen van A tot C

waar ik absoluut niet van hou zyn borst implantaties. dan heb ik liever een vrouw die zo plat is als een pannekoek. je hebt er ook geen lol aan (met implantaties), want je mag er dan toch niet aan komen. + het voelt helemaal niet lekker.

Ook vind ik het helemaal nier erg als een borst een beetje slap aanvoeld of hangt. mmmmm je kunt er dan zo lekker me spelen :D

Mijn ideaal is groot, maakt niet uit slap of stevig. Een vrouw, moet in mijn optiek wel wat hebben, maar als je echt van iemand gek bent, dan maakt het ook niet uit natuurlijk.

E's Toy said:
Mijn ideaal is groot, maakt niet uit slap of stevig. Een vrouw, moet in mijn optiek wel wat hebben, maar als je echt van iemand gek bent, dan maakt het ook niet uit natuurlijk.

Wijze woorden :rolleyes:

M's girl said:
Wijze woorden :rolleyes:
Is toch zo, djees schat ik ben helemaal weg van je, maar je borsten zijn zo klein, nee ik kan niet meer van je houden, dat kan je niet maken?

E's Toy said:
Is toch zo, djees schat ik ben helemaal weg van je, maar je borsten zijn zo klein, nee ik kan niet meer van je houden, dat kan je niet maken?

Euh.... nee... dat lijkt me niet nee. Gelukkig werkt het voor de meeste mensen ook niet zo.

E's Toy said:

Is het niet per definitie dat als je " helemaal weg " bent van haar , het gaat over de total package ?!.

Dus ik neem aan van te voren voordat je " helemaal weg " bent van haar , je haar al "acceptable " vind.

oranges, of the grapefruits. handzaam, en persoonlijk vind ik die erg mooi om te zien ook :).

Ik hou van grote tepels en flinke areola (tepelhoven heet het in het Nederlands maar klinkt mooier in het engels)... grote en vorm van de borsten kan daarbij varieren... de sweet potatoes, pears en watermelons zien er wel lekker uit...

:rose:

wolf2002 said:
Ik hou van grote tepels en flinke areola (tepelhoven heet het in het Nederlands maar klinkt mooier in het engels)... grote en vorm van de borsten kan daarbij varieren...

Ja, vind ik ook wel mooi, of is het raar als ik dat zeg als niet-lesbische of bi-vrouw? Ik vind het ook mooi als ze wat donkerder zijn, zodat ze goed afsteken, dus niet donkere tepels en tepelhoven (inderdaad, a-sex-woord) bij een 'donkere' vrouw. Niets ten nadele van de chocolate beauties, want die zijn er zéker ook, maar juist het contract.

Dat we dát nog niet hebben trouwens...? Je kan je borsten laten vergroten en verkleinen maar je tepels donkerder laten maken? Ik heb er nog nooit van gehoord. Het zou best een goed ding zijn denk ik. Want bij een borstaanpassing (groter of kleiner) wordt meestal de tepel en de tepelhof verplaatst waardoor je zo duidelijk een litteken-randje over houdt. Als je de tepel zou kleuren zodat die dezelfde of zelfs een iets donkerder kleur dan het litteken zou krijgen dan zou die niet zo opvallen.

Hmmmmm? Gat in de markt? :rolleyes:

Back