Welke leeftyds groep is voor jou sexueel het aantrekkelyst?

wat is de meest aantrekkelykste leeftyds groep van het tegenovergestelde geslacht

• Total voters
    10

realwanderer

Literotica Guru
OK 3 vragen in een, en als je poll doet, dan als je blieft hier ook nog even antwoorden:

1) Wat is de ideale leeftyd van jou droom sex partner?
2) Waarom wordt je daar geil van?
3) wat denk je dat over 10 jaar de ideale leeftyd is van jou droom sex partner?

OK wat betreft de poll: Als je mee doet aan de poll kont je naam erby te staan. (teminste als het werkt zoals ik denk)
Zy die vinden dat er nog een categorie aan ontbreekt mogen niet mee doen

Last edited:
1) Maakt niet zo uit, maar het liefste van mijn eigen leeftijd.
2) Leeftijd maakt me niet geil, mijn partners wel. :rolleyes:
3) Zie A! =)

Het is wel grappig.... ik heb 42-49 ge-vote want in principe heb ik graag een man die ouder is dan ik ben.

Maar in werkelijkheid is mijn M een aantal jaren jonger dan ik. Ik merk vaak dat ik aan een aantal idealen vast wil houden om geen reden. Een man moet ouder zijn, langer zijn, bijna ook wijzer zijn dan ik. Ouderwets hè? En dat terwijl ik best wel voor gelijke rechten en gelijkheid tussen man en vrouw ben.

In werkelijkheid kwam daar niet altijd iets van terecht. M is dus jonger (en is op een andere manier dan ik wijzer) en ik had ooit een blauwe maandag een vriendje die een paar centimeter kleiner was dan ik. Dát werkte niet :D Gelukkig ben ik niet zo groot, dus een man is al snel groter. Ik had ook heel lang een relatie met een op zich lieve man die gewoon niet erg slim bleek te zijn. Dat werkte op den duur ook niet.

Maar..... zoals Krysti al zei: uiteindelijk overrules liefde alles!

Ik heb 34-41 gestemd... val bij voorkeur op iets rijpere dames... ik denk echt dat vrouwen op deze leeftijd op de top van hun sexuele ontwikkeling zijn... ze zijn mooi, hebben ervaring, weten wat ze willen, durven zich te laten gaan, zijn niet zo meer bezig met of hun haar goed zit tijdens het neuken... een vaag instinct zegt me ook dat zwangerschap doorgaans een positieve uitwerking heeft op de sexbeleving van een vrouw... ik denk eerlijk gezegd dat ik over tien jaar hetzelfde stem, of 1 categorie hoger...

Maar ik zal de laatste zijn om op leeftijd te discrimineren... bovenstaande kan evengoed gelden voor oudere en jongere categorieen... en naar naarmate ik zelf ouder wordt, merk ik dat er steeds meer leuke jongere meisjes rondlopen...

:rose:

Zelf ben ik ook voorde categorie vam 31 tot 41 gegaan ( no shit sherlock ).
Mijn karakter en uitdrukking passen er beter bij . (old soul)
Ik vind dat de jongere dames mij , behalve sex, niet veel meer te bieden hebben.

Maar no doubt als ik eenmaal zo'n oude geile geezer ben van in de 70 zal ik toch weer gaan voor "de jonkies" om zo zelf ook weer jong te voelen. :D

dat was een hele moeilyke voor my zelf om the beantwoorden.
de bulk van de vrouwen die ik dan aantrekkelyk vindt zitten in de 34 to 41 categorie. Dat is een hele mooie combinatie van emotionele rypheid en een mooi lichaam.

maar in de categorie van 26 to 33 zitten enkele uitschieters die juist emotioneel ouder zyn dan hun leeftyds genoten, en lichamelyk nog wat beter by het droom beeld van een ideale vrouw passen. Vandaar my keuze.

Iedereen kent natuurlyk de grap van "oude bok en groene blaadjes", ik ben nu 42, en tot my verbazing haast begin ik nu vrouwen tegen te komen die jonger zyn en beweren op oudere mannen te vallen. mmmmm daar wordt ik dan geil van (hoewel ik niet weet in hoeverre dit werkelyk het geval is als zo'n vrouw echt voor de keuze zou staan)

1) Wat is de ideale leeftyd van jou droom sex partner?
2) Waarom wordt je daar geil van?
3) wat denk je dat over 10 jaar de ideale leeftyd is van jou droom sex partner?

1. van 18 tot...35 zeg maar. Alhoewel ik een vrouw gekend heb die 41 was en waarvan ik dus gewoon dacht dat ze 28 was. Wereldkontje :p.
2 - Ik heb niet echt een idee waarom. Misschien dat jonge, het "wilde" ervan. Maar ik ben zelf 22, dus misschien heeft dat er ook wat mee te maken
3 - geen idee. Ik heb nog niet echt veel ervaring, dus ik kan het niet bepalen nu =/.

kinda, ja. Eigenlijk jonger en ouder. Het is moeilijk een leeftijd te noemen, aangezien gedrag er ook veel toe doet. Vooralsnog zou het dus jonger/mijn leeftijd moeten zijn. Maar een leuke vrouw van 35 die zich erg jong voelt en gedraagt is ook niet erg :p. (40 kan ook nog, maar daarna wordt het wat minder voor me).

Back