Wat heb jij vannacht aan in bed topic

E's Toy

Literotica Guru
Met dit warme weer waarschijnlijk niks, maar toch een leuke om je spannende lingerie te beschrijven.

Ik heb nu een strakke boxer aan, die ik in bed snel uit doe :p

Wie volgt?

Wat heb ik vanavond aan in bed?!....Waarschijnlijk handlotion. ;)

E's Toy said:
nee dat telt niet :p

Haha, nee ik bedoelde dat als antwoord op jouw vraag: wie volgt. Ik denk jouw partner als ik haar was :D

Maar goed, ik zal je vraag beantwoorden. Ik weet nog niet wat ik aan (of uit) ga trekken naar bed. Het is wel erg warm de laatste paar nachten en ik klaag niet hoor maar ik merk dat ik steeds minder aan trek/houd....

Normaal heb ik wel altijd iets aan. Aan de ene kant om de iets mindere features van mijn lichaam te maskeren (ik weet het, slaat nergens op, maar het lijkt te moeten van mezelf) en aan de andere kant omdat ik me er sexy in voel (soms..)
Ik had elders al gemeld dat ik wel van uitkleden houd tijdens de sex. Ik houd meer van dat hij mijn borsten uit een topje ofzo kan halen dan dat ik poedelnaakt klaar ga liggen, zeg maar. Mijn slipje of string mag ook graag eerst een tijdje aan blijven zodat M er een beetje omheen kan teasen... :p

M's girl said:
Jij hebt handlotion AAN in bed? :eek:

Gezien ik naakt slaap en het een beetje laat is om op een Zondag een booty-call te maken. Zal ik waarschijnlijk alleen handlotion aan TREKKEN. :D

o1216o said:
Gezien ik naakt slaap en het een beetje laat is om op een Zondag een booty-call te maken. Zal ik waarschijnlijk alleen handlotion aan TREKKEN. :D

Hebbes :rolleyes:

Gezien de temperaturen zal het niet veel worden. Ik ben niet zo'n heel erge naaktslaapster. En ik moet altijd iets over me heen hebben, op z'n minst een laken ofzo. Je zou weggen dat in je blootje boven op het dekbed warm genoeg moest zijn (het schijnt niet kouder dan 20 graden te worden vannacht) maar doe mij maar iets er overheen.

Krystitties said:
Het is hier helemaal niet warm. :(

NIET??!! :eek:

Waar zit je dan? Of bedoel je compared to..? (De eerste vraag hoef je uiteraard niet te beantwoorden :rolleyes: )

Anyway... ik heb niet continu op de thermometer gekeken maar ik geloof niet dat het hier onder de 20 graden geweest is vannacht en 'hij' loopt nu al weer aardig op zag ik net.

Lekker hoor.... :D

M's girl said:
NIET??!! :eek:

Waar zit je dan? Of bedoel je compared to..? (De eerste vraag hoef je uiteraard niet te beantwoorden :rolleyes: )

Anyway... ik heb niet continu op de thermometer gekeken maar ik geloof niet dat het hier onder de 20 graden geweest is vannacht en 'hij' loopt nu al weer aardig op zag ik net.

Lekker hoor.... :D

jaaa, 20 graden is koud! Ik moet nog wennen.. het zit gewoon niet in mijn bloed.

Voor mij is het niet zozeer de latente warmte maar de direct zonlicht dat op je huid brand , waar ik het meeste last van heb.

"s avonds heb ik mijn gordijnen open zodat frisse lucht door de ramen kan vloeien en ik de sterren kan zien.
maar rond een uur of 5/6 gaan de gordijnen ervoor en de ramen dicht, zodat de koele lucht binnen blijft.

Krystitties said:
jaaa, 20 graden is koud! Ik moet nog wennen.. het zit gewoon niet in mijn bloed.

Haha, you poor thing! :rose:
We zijn ook niets gewend hier in NL, dat klopt....

o1216o said:
Voor mij is het niet zozeer de latente warmte maar de direct zonlicht dat op je huid brand , waar ik het meeste last van heb.

"s avonds heb ik mijn gordijnen open zodat frisse lucht door de ramen kan vloeien en ik de sterren kan zien.
maar rond een uur of 5/6 gaan de gordijnen ervoor en de ramen dicht, zodat de koele lucht binnen blijft.

Ohja... ik ben stapelgek op de zon en de zomer maar er is bijna NIETS vervelender dan met de zon recht in je smoel wakker worden!

Ik merk wel dat ik, ondanks dat ik wél de godijnen dicht heb (niet helemaal, inderdaad voor de lucht-circulatie) dat ik wel steeds heel vroeg wakker ben door de warmte. Maar dat is oké.

Even terug naar de thread-titel: ik begon met een slip en hemdje (Iris-style ;) ) maar die was ik zo kwijt.... :p

Krystitties said:
Pfff, de kou zeker! :(

Mwah.... dáár kan ik nou niet aan wennen!

Nee, dat is ook niet helemaal waar... ik vind kou niet erg. Geef mij maar bergen sneeuw en ijs om op te schaatsen in de winter, maar dat is het hier in NL niet. Niet goed genoeg in ieder geval. De winters kwakkelen en zijn eerder nat dan koud. Als er sneeuw valt dan is het meteen een prutbende op straat omdat het meestal niet goed blijft liggen (niet koud genoeg).

De zomers zijn vaak een iets warmere versie van onze winters. Hoewel we nu dus even niet mogen klagen. We hebben hier genoeg zomers gehad dat het alleen maar regende. En grijze luchten: daar kan ik op een gegeven moment héél nerveus van worden :rolleyes:

M's girl said:
Even terug naar de thread-titel: ik begon met een slip en hemdje (Iris-style ;) ) maar die was ik zo kwijt.... :p

Ik heb in een T-shirt geslapen, met een lekker dekentje over me heen. :cathappy:

Het mooie aan het Nederlandse weer is de onvoorspelbaarheid, geeft tenminste een goed excuse om erover te klagen .
Zonder de winter zou ik nooit de zomer kunnen apprecieren en vice versa.

Als het weer nou iets meer zou mee werken met de levens-tempo van de mens en alleen helemaal opbloeienin het weekend, wanneer je NIET hoeft te werken was het helemaal perfect geweest.

Ik heb van tijd een nogal acerbic character dan is regen en onweer een mooie achtergrond om lekker melodramatic te zijn .

Ohh en wat is nou romantischer dan making out in the rain ?!.

o1216o said:
..... Ohh en wat is nou romantischer dan making out in the rain ?!.

IN the rain? Ik heb net niet zo op regen..... Het is wel lekker om met onguur weer samen in bed te kruipen en de regen tegen het raam te horen kletteren. Dan mag het gaan onweren ook! Maar IN de regen...? Mwah... niet mijn ding.

M's girl said:
IN the rain? Ik heb net niet zo op regen..... Het is wel lekker om met onguur weer samen in bed te kruipen en de regen tegen het raam te horen kletteren. Dan mag het gaan onweren ook! Maar IN de regen...? Mwah... niet mijn ding.

Dan slaap ik altijd het best aangezien ik onder schuin dak slaap en het water over de dakpannen hoor lopen.

Ookal is het 40 graden s'nachts ik wil een laken over hebben is gewoon zo ik kan nu eenmaal anders niet slapen .

Last edited:
Iris_M said:
Dan slaap ik altijd het best aangezien ik onder schuin dak slaap en het water over de dakpannen hoor lopen.

Ookal is het 40 graden s'nachts ik wil een laken over hebben is gewoon zo ik kan nu eenmaal .

Most definitely , al slaap ik naakt ( zonder kleren) wil niet zeggen dat ik zonder een egyptian-cotton sheet slaap (of als het een special nacht is, Satin ).

Maar het moet wel een zachte stof zijn. Badstof ,Flanel of Animalfur is niet iets waarop ik lekker kan slapen.

Ik slaap bijna altijd naakt, maar ook met dit warme weer wel iets op mij, anders lig ik om 5 uur nog wakker.

Back