Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
o1216o said:Wat heb ik vanavond aan in bed?!....Waarschijnlijk handlotion.![]()
E's Toy said:nee dat telt niet![]()
M's girl said:Jij hebt handlotion AAN in bed?![]()
o1216o said:Gezien ik naakt slaap en het een beetje laat is om op een Zondag een booty-call te maken. Zal ik waarschijnlijk alleen handlotion aan TREKKEN.![]()
Krystitties said:Het is hier helemaal niet warm.![]()
M's girl said:NIET??!!![]()
Waar zit je dan? Of bedoel je compared to..? (De eerste vraag hoef je uiteraard niet te beantwoorden)
Anyway... ik heb niet continu op de thermometer gekeken maar ik geloof niet dat het hier onder de 20 graden geweest is vannacht en 'hij' loopt nu al weer aardig op zag ik net.
Lekker hoor....![]()
Krystitties said:jaaa, 20 graden is koud! Ik moet nog wennen.. het zit gewoon niet in mijn bloed.
o1216o said:Voor mij is het niet zozeer de latente warmte maar de direct zonlicht dat op je huid brand , waar ik het meeste last van heb.
"s avonds heb ik mijn gordijnen open zodat frisse lucht door de ramen kan vloeien en ik de sterren kan zien.
maar rond een uur of 5/6 gaan de gordijnen ervoor en de ramen dicht, zodat de koele lucht binnen blijft.
M's girl said:Haha, you poor thing!![]()
We zijn ook niets gewend hier in NL, dat klopt....
Krystitties said:Pfff, de kou zeker!![]()
M's girl said:Even terug naar de thread-titel: ik begon met een slip en hemdje (Iris-style) maar die was ik zo kwijt....
![]()
o1216o said:..... Ohh en wat is nou romantischer dan making out in the rain ?!.
M's girl said:IN the rain? Ik heb net niet zo op regen..... Het is wel lekker om met onguur weer samen in bed te kruipen en de regen tegen het raam te horen kletteren. Dan mag het gaan onweren ook! Maar IN de regen...? Mwah... niet mijn ding.
Iris_M said:Dan slaap ik altijd het best aangezien ik onder schuin dak slaap en het water over de dakpannen hoor lopen.
Ookal is het 40 graden s'nachts ik wil een laken over hebben is gewoon zo ik kan nu eenmaal .