Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
betterthink said:.... Het komt ook wel eens voor als we in het weekend langer in bed liggen dat we zin krijgen. Alleen dan is het vaak wel moeilijker als ook de kinderen wakker zijn en op de kamer aan het spelen zijn !!! Is vaak wel spannend!!!
M's girl said:Ben je dan behoudender? Je wordt door de omstandigheden geleid, maar dat is iets anders. Misschien ben je qua instelling "the Martini way" maar komt het praktisch anders uit. Ik kan me dat helemaal voorstellen.
BurntFlowers said:Hoewel ik de ochtend erg fijn vind (heeeerlijk die stijve piemel in mijn rug, dan krijg ik gelijk zin) ben ik toch een Martini girl... Het maakt me niet zoveel uit, als de gelegenheid zich maar voor doet. Och, het is er wel eens van gekomen halverwege de trap, toen ik heel erotisch de volle wasmand naar boven sleepte.
![]()
Christien said:Mijn man en ik genieten dagelijks van sex en het tijdstip waarop dat maakt niet zoveel uit, we nemen de kans waar zodra de gelegenheid het toelaat.
huismus said:Ik heb eigenlijk altijd wel zin in sex.![]()