Wanneer hebben we sex?

Wanneer doe jij 'het' het liefst?

• Total voters
    22

M's girl

Leaving
Wat is je favo tijd om sex te hebben? Heb je sex The Martini-way ;) (Anytime, Anyplace, Anywhere) of hoeft je partner op bepaalde momenten écht niet met sex aan te komen? Welke factoren spelen een rol daarbij?

Wel slim om zelf niet eerst te kiezen, dat zien we meteen op de poll... het is wel stoer om de martini way te kiezen maar daar komt het in realiteit toch weinig van... ik heb gekozen voor ochtendsex, vooral omdat ik heel recent een ontzettend geile sessie had in dat genre...

:rose:

Ik merkte met mijn ex dat tijdstip echt niet uitmaakte :p. Als zij sex wou ging ze me spontaan pijpen. Als ik sex wou ging ik met haar tieten spelen (of soms ging ik gewoon met m'n stijve voor haar staan, en pijpte ze me meteen). Ik merkte wel dat sex voor het slapengaan resulteert in een heerlijke nachtrust. En als je dan wakker wordt en je merkt dat er een heerlijke geile meid met een nat geil kutje boven je gezicht zit....yummie ;)

Over het algmeen is het 's-avonds voor het slapen gaan wanneer we sex hebben. Het komt ook wel eens voor als we in het weekend langer in bed liggen dat we zin krijgen. Alleen dan is het vaak wel moeilijker als ook de kinderen wakker zijn en op de kamer aan het spelen zijn !!! Is vaak wel spannend!!!

betterthink said:
.... Het komt ook wel eens voor als we in het weekend langer in bed liggen dat we zin krijgen. Alleen dan is het vaak wel moeilijker als ook de kinderen wakker zijn en op de kamer aan het spelen zijn !!! Is vaak wel spannend!!!

Herkenbaar ja. Nah, daar is wel omheen te fietsen hoor, beetje creatief zijn :rolleyes: :p Lang leve Playstations en DVD's (jongens, jullie mogen nu wel even op de PS !! ;) )

LOL
The Martini Way.

Al is dat meer een kwestie van grijp wat je grijpen kan.
Of pijp wat je pijpen kan. :D
Zonder vaste partner, is iedere vrijpartij er één.

:cool:

Hehe ik merk dat ik toch wat behoudender ben... The Martini Way lijkt fantastisch maar met een heel drukke baan en 2 pubers is dat toch een redelijke onmogelijkheid...

Kortom mijn keuzes zijn bepaald door ons dagelijks ritme, maar als we op vakantie zijn zijn er ook meer mogelijkheden :D

Rave

M's girl said:
Ben je dan behoudender? Je wordt door de omstandigheden geleid, maar dat is iets anders. Misschien ben je qua instelling "the Martini way" maar komt het praktisch anders uit. Ik kan me dat helemaal voorstellen.

Dank je M's :) Maar ik denk toch dat ik niet de Martini instelling heb, omdat ik eigenlijk nooit in de gelegenheid ben geweest of de behoefte heb gehad om dat uitgebreid uit te proberen ( hihi en nu de behoefte er wel is, is de mogelijkheid er weer niet ;-)

Er gaat niets boven ochtend sex

het beste begin van de dag!!
1X octend sex heeft op my een uitwerking die gelyk is aan 2X op een ander moment.

Wake up with a BANG!!

Hoewel ik de ochtend erg fijn vind (heeeerlijk die stijve piemel in mijn rug, dan krijg ik gelijk zin :D ) ben ik toch een Martini girl... Het maakt me niet zoveel uit, als de gelegenheid zich maar voor doet. Och, het is er wel eens van gekomen halverwege de trap, toen ik heel erotisch de volle wasmand naar boven sleepte.

:)

BurntFlowers said:
Hoewel ik de ochtend erg fijn vind (heeeerlijk die stijve piemel in mijn rug, dan krijg ik gelijk zin :D ) ben ik toch een Martini girl... Het maakt me niet zoveel uit, als de gelegenheid zich maar voor doet. Och, het is er wel eens van gekomen halverwege de trap, toen ik heel erotisch de volle wasmand naar boven sleepte.

:)

dat is heel leuk, zolang je dat maar niet gefotografeerd hebt, want onze moderator houdt niet van amateur plaatjes met vuile was op de achter grond
:D :D :D
Zie betreffende thread

Haha! Nee, dat gaat niet gebeuren nee :D

...

Jeee, nu zit ik met dit beeld in m'n hoofd geprent, kan er helemaal niks mee, krijg het er niet uit. Funest voor enige artistieke inspiratie. Bedankt!

:p

Mijn man en ik genieten dagelijks van sex en het tijdstip waarop dat maakt niet zoveel uit, we nemen de kans waar zodra de gelegenheid het toelaat.

Christien said:
Mijn man en ik genieten dagelijks van sex en het tijdstip waarop dat maakt niet zoveel uit, we nemen de kans waar zodra de gelegenheid het toelaat.

Hey, welkom Christien!

Nou, dat moet dan "the Martini way" zijn :D Goodie!
Als je zin en tijd hebt is het misschien leuk om wat meer over jezelf te vertellen in deze thread. Hoeft niet, mag wel!

En kom wat drinken in het café!

Back