Waarom denken mannen dat......

M's girl

Leaving
Waarom denken mannen dat vrouwen in een constante staat van opwinding verkeren en geil worden van de meest banale dingen. Ik neem af en toe een kijkje op de andere niet-engelstalige-boards van Lit om te kijken wat de mensen daar bezig houdt en toen zag ik op Duitse Lit deze thread met de vraag of vrouwen geil worden van het fietsen ...

:confused:

Ook de veronderstelling dat we allemaal massaal de douchekop per keer tussen de benen houden om ons doucheplezier te verhogen heeft me altijd verwonderd. Nemen mannen dan ook aan dat we tijdens de menstruatie vier dagen lang om onze tampons lopen te kronkelen?

Ik ben werkelijk nieuwsierig naar de antwoorden, en wellicht komen er vrouwen die wél opgewonden raken van dit soort dingen. So tell me?

Mannen... wat denken jullie en denk je dat het realistisch is of weet je stiekum wel dat je geile fantasie graag wil dat het waar is?

M's girl said:
Waarom denken mannen dat vrouwen in een constante staat van opwinding verkeren en geil worden van de meest banale dingen.

Pfff wat een sexistische opmerking. Denk je nou echt dat alle mannen zo denken? Zeker ongesteld ofzo... ;)

Maar goed, ik vergeef het je en zal de vraag beantwoorden waarom sommige mannen denken dat vrouwen van de meest banale dingen geil worden...

Antwoord: omdat mannen wel van de meest banale dingen geil worden... (al is fietsen mss een verkeerd voorbeeld)... sommige mannen trekken dan de conclusie dat het bij vrouwen ook wel zo zal zijn...

:rose:

wolf2002 said:
Pfff wat een sexistische opmerking. Denk je nou echt dat alle mannen zo denken? Zeker ongesteld ofzo... ;)

Maar goed, ik vergeef het je en zal de vraag beantwoorden waarom sommige mannen denken dat vrouwen van de meest banale dingen geil worden...

Antwoord: omdat mannen wel van de meest banale dingen geil worden... (al is fietsen mss een verkeerd voorbeeld)... sommige mannen trekken dan de conclusie dat het bij vrouwen ook wel zo zal zijn...

Ook een goedemorgen lieve Wolf :D :kiss: :rose:
Tssss.... ik ben niet ongesteld! Was ie sexistisch? Goodie, ben ik dat ook eens een keertje :rolleyes: :D

Hé, maar dat mannen wél van de meest banale dingen geil worden; is dat niet sexistisch dan?

Oké... ik ben uitgeplaagd... :p

M's girl said:
Hé, maar dat mannen wél van de meest banale dingen geil worden; is dat niet sexistisch dan?

Wat is daar sexistisch aan? Zit gewoon in onze natuur, geen enkele vooringenomenheid...

Overigens, vinden vrouwen het eigenlijk geil dat mannen de hele dag geil zijn?

Ja mannen zyn inderdaad byna altyd geil. En als ze dat niet zyn komen ze er niet voor uit :D dat zit hen in het hunters instinkt.

En ik denk inderdaad niet dat vrouwen altyd geil zyn. Helaas :rolleyes:

nog even dit: in een ideale wereld zou sex en liefde los gekoppeld zyn.
Je kan een vrouw dan gewoon even aanschieten: He, heb je zin in sex? OK laten we het even in de meeting room doen :D En als je dan klaar bent: nog een keer? nee dank je ik heb nou geen tyd. OK dan vraag ik ..... wel even. Nou veel plezier dan hoor. Dank je, zullen we het morgen weer hier doen. Tuurlyk!!!

:p :p :p :p :p

wolf2002 said:
Overigens, vinden vrouwen het eigenlijk geil dat mannen de hele dag geil zijn?

Niet per sé. Niet in zijn algemeenheid. Mijn M zegt dat hij niet DE HELE dag geil is, maar wel vaak. Ik heb de illusie dat dat ook iets met mij te maken heeft ;). Ik heb NIET de illusie dat dat de enige reden is, en dat hoeft ook niet. Maar wij hebben regelmatig contact overdag en daarnaast een druk sexleven dat dan overdag weer ter sprake komt :p .... Dat hij dan geil wordt is logisch, we nemen geen blad voor de mond en de terugblik op de nacht ervoor werkt, uhm, stimulerend genoeg vaak!

Ook al ben ik het even niet... ik vind het ALTIJD lekker als ik merk dat hij wel geil is en het liefst METEEN (weer) met me zou willen vrijen!

Iemand waar ik niets van hoef of wil, die geil is, doet me niets, of het kan zelfs irritant zijn (mijn buurvrouw - type flodder - wil dat nog wel eens luidkeels verkondigen ... brrrrrr :eek: )

Een leuke man die zegt of laat merken dat hij geil is kan leuk zijn... als hij maar niets van mij verwacht (tenzij het M is :D )...

Misschien is het overdreven om te zeggen dat mannen de hele dag geil zijn, maar we denken wel heel veel aan sex (ik geloof gemiddeld eens per 4 minuten) en zijn heel makkelijk geil te krijgen... dat krijg je denk ik als je geslachtsdelen aan de buitenkant van je lijf hangen in plaats van netjes opgeborgen achter twee schaamlipjes...

Ik kan overigens redelijk goed verbergen dat ik geil ben... nou ja, niet als ik een enorme bult in mn broek heb maar je kan ook geil zijn zonder een stijve...

wolf2002 said:
...(knip) en zijn heel makkelijk geil te krijgen... dat krijg je denk ik als je geslachtsdelen aan de buitenkant van je lijf hangen in plaats van netjes opgeborgen achter twee schaamlipjes... :rose:

*lacht* ben ik toch niet helemaal met je eens Wolf... dat zou inhouden dat vrouwen per definitie niet of niet gemakkelijk geil te krijgen zijn omdat hun geslachtsdelen niet aan de buitenkant hangen ? C'mon now, je weet wel beter :devil: It's all in the mind... you know, the biggest sex organ :D

Rave

Ravennera said:
It's all in the mind... you know, the biggest sex organ :D

En zo is het....

Maar ik kan me wel voorstellen dat mannen, voor wie, let's face it, frictie ook een grote rol speelt, ook wel eens opgewonden raken door een onverwachte of onbedoelde (of bedoelde) aanraking van de edele delen of iets in de buurt daarvan... :rolleyes:

realwanderer said:
kan ook pynlyk zyn, hangt er van af hoe hard het aan komt :cool:

Ik sla (meestal) niet zó laag :p :rolleyes:

Plus....... er zijn natuurlijk mannen die dat alleen maar lekker vinden :D

mmmm een paar goede tikken op mijn ballen kan ik wel waarderen hoor, ben ik zo mak als een lammetje :devil:

realwanderer said:
Waar zy je dat van die rooie lap en de stier?
Ik denk niet dat ik mak zou worden van een tik op myn ballen :devil:
trust me, als je een hardere tik krijgt door tegen te stribbelen of eigenwijs te zijn dan wil je wel mak zijn ;)

E's Toy said:
trust me, als je een hardere tik krijgt door tegen te stribbelen of eigenwijs te zijn dan wil je wel mak zijn ;)

WOOOOHAAAAA!!!!!!!!!! :devil: GODVERDEGODVERDE!!!!!! :devil: OHHHHHHHHHHH!!!!!!!! :devil:

mmmm zo zie ik dat voor me :rolleyes:

realwanderer said:
WOOOOHAAAAA!!!!!!!!!! :devil: GODVERDEGODVERDE!!!!!! :devil: OHHHHHHHHHHH!!!!!!!! :devil:

mmmm zo zie ik dat voor me :rolleyes:
Hmmm dat zie je verkeerd dan :devil:

E's Toy said:
Hmmm dat zie je verkeerd dan :devil:

Oh ja nu je het zegt, ik had dat deel van "als je tegen stribbelt" niet gelezen.
OK ik denk niet dat ik me zelf ooit vrywillig in zo'n situatie zal laten raken. Ik heb het over een ongelukje of een grap :cool:

realwanderer said:
Oh ja nu je het zegt, ik had dat deel van "als je tegen stribbelt" niet gelezen.
OK ik denk niet dat ik me zelf ooit vrywillig in zo'n situatie zal laten raken. Ik heb het over een ongelukje of een grap :cool:
ja een ongelukje is een ander verhaal, zo ben ooit als 12 jarige op een ijzeren paal gevallen met mijn ballen dat was niet grappig meer :(.

Euh..... mannen en andere ballen, opgelet! :rolleyes: Het ging hier over wat mannen denken over (de geilheid van) vrouwen.... haha... We dwalen af! :p

M's girl said:
Euh..... mannen en andere ballen, opgelet! :rolleyes: Het ging hier over wat mannen denken over (de geilheid van) vrouwen.... haha... We dwalen af! :p
ach ja, mannen he ;) :p

E's Toy said:
ach ja, mannen he ;) :p

Ja.... :rolleyes: want je hebt de oorspronkelijke vraag nog niet beantwoord!
Heb/had jij het idee dat vrouwen te pas en te onpas overal geil lopen/liepen te zijn, zoals onder de douche en al fietsend of wat dan ook?

M's girl said:
Ja.... :rolleyes: want je hebt de oorspronkelijke vraag nog niet beantwoord!
Heb/had jij het idee dat vrouwen te pas en te onpas overal geil lopen/liepen te zijn, zoals onder de douche en al fietsend of wat dan ook?

ik denk dat een percentage vrouwn geil worden by de ginacoloog :p :p :p

Back