Waar klaarkomen?

Waar laat de man zijn kwakje?

• op de borsten

Votes: 3 50.0%
  • in het gezicht

Votes: 0 0.0%
  • in de mond

• op de buik

• tegen het kutje

• in het kutje

Votes: 3 50.0%
  • op de benen

• op de voeten

• op de billen

• Total voters
    6
  • Poll closed .

betterthink

Experienced
Waar komt de man het liefste klaar bij een vrouw en wat vind de vrouw nu eigenlijk lekker of geil om te zien?

Ik snap best dat je er meer zou willen kiezen, maar er is er altijd één die toch jou voorkeur heeft, toch?

betterthink said:
Ik snap best dat je er meer zou willen kiezen, maar er is er altijd één die toch jou voorkeur heeft, toch?

Uhm, nee niet echt overall zeg maar. Dat ligt er zo aan. Aan mijn stemming en aan hoe de hele sessie verloopt, zeg maar.

M's girl said:
Uhm, nee niet echt overall zeg maar. Dat ligt er zo aan. Aan mijn stemming en aan hoe de hele sessie verloopt, zeg maar.

Jaa, precies!

Maar overal is wel okee opzich.. :rolleyes:

Jammer dat je er maar 1 kunt kiezen :-0

En ook jammer dat vrouwen en mannen antwoorden niet gescheiden zijn,
dat zou wel een leuk verschil kunnen opleveren.

Is wel okee opzich....!!!!! Je hebt toch wel een voorkeur die generiek is?
Ik snap dat er tijdens een bepaalde sessie een voorkeur is, maar over het aglemeen?

Algemeen daar bedoel ik niet mee dat je dat altijd of vaak met doen, maar als ik naar mezelf kijk dan heb ik toch wel een voorkeur. Mijn voorkeur is dat ik klaarkom op borsten van mijn partner terwijl ze haar borsten vasthoudt. Als ik daar nu over nadenk is dat wel iets wat ik vaak zou willen doen. Maar dit wil niet zeggen dat we dit altijd doen. We hebben zeer gevarieerde sex en ook het klaarkomen gebeurt op verschillende plekken.
Mijn partner vind het fijn als ik tegen haar kutje klaarkom. Daar gaat ze helemaal voor. Als ik dit voorstel dan is ze meteen in de mood. Meestal als ik dit voorstel gebeurt het dan ook wel.

Krystitties said:
In mijn kontje staat er niet eens bij. Die moet er wel bij hoor!

Precies.

Niet dat dat mijn voorkeur geniet, maar we missen wat opties :rolleyes:

Ik kom klaar waar het me op dat moment toevallig uit komt. Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit wáár ik klaar kom, als ík en zíj het maar lekker vinden.
Ik doe aan de poll dus niet mee. ;-)

Back