Voetbal

Anouk,
Waarom zijn de Nederlanders zo luid rond het voetbalveld en zo stil hier?

Succes met je vlag.

Billy

Ik heb geen idee. Om eerlijk te zijn vind ik dit niet zo'n gezellig forum. Je voelt je al heel snel genegeerd en dat geeft nou niet bepaald het gevoel dat je wilt blijven.

K'weenie...misschien dan toch maar op zoek naar een ander online plekje.

Haha...ja, de vlag...

Wel al gewassen maar nog niet gestreken. ;)

Anouk,

Laat me horen waar je uit hangt; misschien breng ik je wel een keer een bezoekje.
Ik ben er mee eens, dat je gemakkelijk genegeerd wordt in dit bonte gezelschap van Noord Amerikanen.

Good luck with ORANJE.

tsja, er zijn nu eenmaal weinig nederlanders hier =/. Kan er verder ook niets aan doen helaas.

2-1

WOOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!! :D

Ik weet niet of mijn hart nog zo'n wedstrijd aankan.

billy_037 said:
Anouk,

Laat me horen waar je uit hangt; misschien breng ik je wel een keer een bezoekje.
Ik ben er mee eens, dat je gemakkelijk genegeerd wordt in dit bonte gezelschap van Noord Amerikanen.

Good luck with ORANJE.

Ja, da's wel jammer inderdaad. Veel interessante mensen die ik hier tegen kom lijken aan de andere kant van de oceaan te zitten.

Michelrpg said:
tsja, er zijn nu eenmaal weinig nederlanders hier =/. Kan er verder ook niets aan doen helaas.

Hai!

Leuke foto's!

Niet gewassen niet gestreken. Ik woon in Engeland.
Wat wel leuk was: Ik was in ierland deze week, die doen niet mee. Maar er waren wel een paar Ieren op straat met een Oranje Nederland T-shirt aan.

realwanderer said:
Ik was in ierland deze week, die doen niet mee. Maar er waren wel een paar Ieren op straat met een Oranje Nederland T-shirt aan.

Hihi...leuk!

Ierland lijkt me een schitterend land om eens een keer naar toe te gaan. We zijn wel al vaak in Engeland geweest...altijd gezellig en fantastisch winkelen. ;)

Michelrpg said:
Ik wacht nog steeds op eventuele foto's van jou...

Dat zit er voorlopig echt nog niet in...haha! Ben ik veel te verlegen voor.

anouk said:
Hihi...leuk!

Ierland lijkt me een schitterend land om eens een keer naar toe te gaan. We zijn wel al vaak in Engeland geweest...altijd gezellig en fantastisch winkelen. ;)

Als je veel geld hebt, want de pond is nog steeds erg duur. Gulukkig heb ik een salaris in Ponden :) Ierland is ook heel leuk. en de Ieren zyn zeer vriendelyk. Ik ga er altyd graag heen, ze zyn onmiddelyk bereid je in hun groep op te nemen. En als niet rooker is het een verademing dat je nergens binnen nog mag roken, ook niet in de pups. Mischien niet zo leuk voor de rokers, maar wat my betreft een verademing (letterlyk en figuurlyk)

M's girl said:
---------

Ik ben niet genoeg voetbal fan om me daar sterk voor te maken. Als je dan ook nog kinderen hebt die naar school gaan en zich met hun nieuwe land identificeren, dan ben je al inn een achterhoede gevecht, en het initiatief is verloren. Om maar in voetbal terminilogie te blyven. het een en ander hangt er ook nog van af hoe lang je weg bent. Byvoorbeeld in het begin moest en zou ik de internationale editie van het NRC hebben. Nu lees ik het alleen nog maar als ik met de KLM vlieg.

Last edited by a moderator:
Willen julie gewoon je boeltje op pakken en ergens anders weer beginnen?
daar heb je heel wat moed voor nodig. Ik heb heel wat afgereised. Maar idere keer was het voor myn werk. Dat maakt het in myn gezichtspunt wat makkelyker.

M's girl said:
Ik ben geen échte voetbalfan maar de wedstrijd van gisteren (Nederland - Argentinië) vond ik erg vermakelijk.

Ja...vond ik ook wel.

Nederland - Portugal was echt een drama. Tjongejonge...ze moesten zich allemaal heel diep schamen.

Back