Turn on, Turn off

robotxxx

Really Really Experienced
Waar wordt je opgewonden van
en waarvan echt niet

Turn on:
dames met tatoeages
latex
mooie lingerie
een belezen persoon

Turn off:
teveel make-up
alcohol
dommigheid

M's girl said:
Vraag aan iedereen die wil antwoorden: hoe belangrijk is kleding bij sex? Doe je het 't liefst helemaal bloot of is kleding juist een extra 'smaakmaker'?

Bij het beginnen aan 'de sex' is kleding toch wel een extra smaakmaker, een mooi setje lingerie ofzo

Zelf draag ik echter altijd gewoon boxers

en geschoren mannen?

alles (ook borsthaar),
alleen het zaakje?
helemaal niet?

Mooie lingerie/kleding geeft ons toch wel iets extra's mee aan de sex.
Als ik terug kom uit het buitenland heb ik meestal wel een leuk setje voor H. gekocht, welke natuurlijk direct gepast en uiteraard door mij weer heeeeeel langzaam verwijderd word.

Het moet natuurlijk wel aan de wensen van alle twee voldoen.
Voorbeeldje is bijgevoegd.

Ik ben eigenlijk een heel gewone doorsnee vent die waaeschijnlijk een hekel heeft aan de zelfde dingen als de gemiddelde nederlander.

Turn of: zelfingenomen mensen enmensen die direct klaar staan met hun oordeel, slecht verzorgd uiterlijk, schelden.

Turn on: sexy fotografie, sexy lingery kleding en natuurlijk onze leefstijl waarin bdsm toch hoog in het vaandel staat.

Ligt eraan wat je bedoelt met buiten de slaapkamer doorvoeren.

We gaan wel eens naar ontmoetingen in Amersfoort om zo met meer mensen in contact te komen die dezelfde behoeftes hebben en waar we dan lekker mee kunnen babbelen....

Ik zal je proberen uit te leggen en hoe het voelt bij ons.

Het vreemde is dat we allebij best mondig zijn, wat zich ook vertaald in onze beide beroepen.
Ook H is in het dagelijkse leven best dominant aanwezig wat voor verschillende mensen nog al eens schokkend over kan komen.

Daarom is het nog moeilijker te begrijpen voor mensen met wie we praten dat H, zodra ze alleen met mij is, volledig onderdanig is.
Dit ligt niet aan mijn dominantie maar meer aan het gevoel wat H bij mij krijgt, zoals ze zegt.
Onderdanig zijn bij een ander is voor H dus ook iets wat niet bespreekbaar is.

Ikzelf kan in mijn gedragingen naar buiten ontzettend dominant zijn, terwijl de meningen van anderen voor mij erg belangrijk zijn, en hier ook altijd naar zal luisteren.

TPE is voor ons iets dat erg vreemd overkomt.
We kunnen en zullen ook nooit begrijpen dat dit voor sommige mensen een kick kan zijn.
Ieder zijn meug, maar voor ons is het zoals je zelf zegt iets wat wel leuk moet blijven en niet op vernedering gaan lijken.

Tis heel simpel M's girl;

BDSM is niets anders als je partner iets willen geven wat zij/hij graag wil.

Back