Tour de Rasmussen ?

Dopey....was dat niet een van de zeven dwergen?

Dat is niet zo bijzonder, als het zo doorgaat met die doping blijft alleen nog de Nederlandse ploeg over.... ;)

Heb dit jaar de tour niet zo gevolgd :(

Hee, kleine meid, op je kinderfiets....

Zeker als je er live bij bent zie je hoe hard het gaat...
En als zo'n peleton een bocht omgaat helemaal....

Maar ja, 't is net als met de meeste dingen.. live is meestal beter....

Self-forfilling prophecy?

Nou, daar gaat de rabo-ploeg..... dat zuigt...
Hij was toch de trekker om het maar zo te stellen.....
Of was-ie een duwer? :p

Rasmussen was, naast de gele- en bolletjestruidrager, een soort eenling, geholpen door het trek- en duwwerk van de Nederlanders in dienst van de Rabo-ploeg, denk ik.

Last edited:
Weet je, doping is er altijd geweest en zal er altijd blijven.
Zowel met wielrennen als met andere topsporten.
Zonder zijn de prestaties zoals WIJ ze willen zien gewoon niet mogelijk zonder een fiets met trapondersteuning.

En wat denk je dan van dat hele hypocriete zooitje zoals die Franse Confidis ploeg, protesteren en niet starten omdat ze zogenaamd tegen doping zijn.
Aan me reet, vervolgens gaat hun ster italiaan naar huis vanwege testosteron gebruik. Stelletje eikels, over lozers gesproken.

In dit soort zaken hebben alle organisatoren alsmede sporters een flinke dosis boter op hun hoofd. Wat zeg ik, waarschijnlijk genoeg boter om de hele nederlandse boterberg in 1x weg te werken.

Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan met andere wereld sportevenementen.
Geen Duitse televisie, geen Franse deelnemers want die zijn zogenaamd allemaal tegen doping gebruik.

En dan de Rabo bank.........het eerste wat ik vanmorgen gedaan heb is mijn account bij de ABN Amro te plaatsen.
Daar wordt je tenmniste op een eerlijke manier bedonderd.

M's, zoals altijd weer goed gerelativeerd maar.......1 dingetje.

Je denkt toch niet echt dat de top van de Rabo ploeg niet op de hoogte was van het werkelijke verblijf adres van Rasmussen(in het deens: Raaasmuzen).
Natuurlijk wisten ze dit, net zoals ze wisten dat hij verkeerde(of juist goede) adressen had opgegeven en dit niet VOOR de tour hebben gemeld.
Het is zo geweest dat zolang men niets zegt er niets aan de hand is tot........in dit geval men er niet meer onderuit kon om te melden dat Raaasmuzen in Italie was want hij is immers gesignaleerd in de Dolomieten, en verraden is door zo'n Italiaanse oud renner die in het verleden zoveel heeft gebruikt dat hij niet meer binnen 50 jaar na zijn overlijden zal verteren.

Commerciele belangen, daar gaat het om. Zou veel te veel geld gaan kosten om Raasmuzen in de tour te houden.
De renners zelf hebben niets te beslissen, zeker niet in doorgaan of niet. Zeworden wel betaald door die bank die pretendeert zoveel voor de wielersport over te hebben. Bullshit.

Laten we die hele bende maar stoppen, kijken of de organisatie dan nog zo hoog van de eifeltoren blazen.

It's all about the money, nobody gives a fuck....

Maar er zijn zat top-sporters die het zonder de toevoegingen doen.

Kijk maar naar mij...Ik gebruik ook geen blauwe pilletjes, maar oefen gewoon de PC-spier.... ;) :p

Ach, wat kan mij het ook schelen.
Ik neuk tenminste nog steeds zonder pilletjes, en dat is belangrijker toch.
Duhuh.

Op een oude fiets moet je het leren.....

ehhhh..... je zei harder.... bent erg dichtbij rofl

Maar het 'fietsen' met getrainde spieren is wel een duursport....
doping: Met mijn dopamine-gehalte zit het overigens wel goed...

Tuurlijk wel, het betere tandemwerk M's.

Du ocksa cycler innen. hahaha

Uiteindelijk gaat Raaasmuzen zijn gelijk halen, let maar op. En Boogert......een topper.

Back