M's girl
Leaving
Het kwam in de "vieze woorden" thread van Wolf al even naar voren; de verschillende benamingen die we kennen voor alles wat met sex te maken heeft en hoe ze wel of niet voor ons werken. Voor mij werken er vooral héél véél NIET, en ik sta steeds weer te kijken van hoe sommige mensen refereren aan hun geslachtsdelen of sexuele handelingen. Het lijkt me wel grappig om daar een soort vocabulaire van op te bouwen hier. Een soort synoniemen-sex-woordenboek.
Met andere woorden: welke omschrijvingen gebruik je/ken je om iets dat met sex te maken heeft te omschrijven. Je hoeft voor je bijdrage dus niet persé een voorkeur te hebben. Anything goes! Vooruit! Laat de rillingen maar over mijn rug lopen...
Ik doe de aftrap met: neuken. Ik stel voor dat je, van de woorden waar je aan refereert, de laatste lijst copy-paste naar je reply/antwoord en die lijst dan aanvult. Zo bouwt de synomiemenlijst (
) het mooiste op denk ik.
Oke, daar gaat ie!
neuken
naaien
copulatie
....
Met andere woorden: welke omschrijvingen gebruik je/ken je om iets dat met sex te maken heeft te omschrijven. Je hoeft voor je bijdrage dus niet persé een voorkeur te hebben. Anything goes! Vooruit! Laat de rillingen maar over mijn rug lopen...

Ik doe de aftrap met: neuken. Ik stel voor dat je, van de woorden waar je aan refereert, de laatste lijst copy-paste naar je reply/antwoord en die lijst dan aanvult. Zo bouwt de synomiemenlijst (

Oke, daar gaat ie!
neuken
naaien
copulatie
....