Sympathy voor de Sex...

o1216o

Really Really Experienced
Sinds ik somwhat known ben voor mijn sexuele prowess is het wel eens voor gekomen dat ik werd uitgedeeld aan mijn vriendin's vrienden.

Meestal ging het om vrouwen die either in de put zitten of niet de durf of ability hebben om een one-night-stand te regelen.
Zo behulpzaam als ik ben ( :nana: ) stem ik dan in voor een charity-fuck.
Geen illusies , just a night where i treat her like the queen that she is.
het is consent dus we weten beiden waarom het gaat.

Mijn vraag is of iemand hier ooit een charity-fuck heeft gegeven ?.

o1216o said:
Sinds ik somwhat known ben voor mijn sexuele prowess is het wel eens voor gekomen dat ik werd uitgedeeld aan mijn vriendin's vrienden.

Meestal ging het om vrouwen die either in de put zitten of niet de durf of ability hebben om een one-night-stand te regelen.
Zo behulpzaam als ik ben ( :nana: ) stem ik dan in voor een charity-fuck.
Geen illusies , just a night where i treat her like the queen that she is.
het is consent dus we weten beiden waarom het gaat.

Mijn vraag is of iemand hier ooit een charity-fuck heeft gegeven ?.

Tsja dat is een goeie, nee niet echt denk ik. Knap dat je dat kan en wilt :)

E's Toy said:
Tsja dat is een goeie, nee niet echt denk ik. Knap dat je dat kan en wilt :)

Its my duty to please that booty ... ;)

voor mannen is het zo dat wij vinden dat een woman's "flower" ( ja, ik ken echt iemand die het zo noemt.) een tempel is. een plek waar wellicht je offspring zal gaan verblijven voor een bloei periode. en natuurlijk heb je ook de "uneducated" die denken .. "the more dick the losser the fit."

en dan heb je nog de gedachte van: wat als mijn prestaties niet zo goed is als ik zelf denk. nu heeft ze een referentie kader waarop ik becijferd kan worden.

ik persoonlijk heb liever iemand met meer ervaring, die weet wat ze doet. ( sex is eenmaal beter wanneer je het deelt). niet dat ik niet vereerd was als een vrouw haar "cherry" opgeeft voor mij....

but , lets just say .. patience was never one of my virtues. :D

het klinkt hard maar je kan iedereen wel een cijfer geven met hun looks. ( hoe puberaal het ook klinkt.)

met een charity-fuck word meestal bedoeld wanneer jij zelf een significant hoger cijfer bent dan je soon to be sex partner. er kan ook mee bedoeld worden sex met iemand hebben die als de situatie "normaal" was geweest niet eens de kans zou hebben om maar iets te kunnen doen.
(meestal gebeurt het met een ex die je zo zielig vind dat je denkt. fine... go for it... enjoy yourself.) of ,meestal in mij geval ,een vriendin die either to shy or to inept is om iemand "te scoren".

M's girl said:

mannen die vrouwen zo afturven zijn zelf niet moeder mooiste , dus in the end was zij precies op "zijn level".
(besides, mannen die zich zelf zo nodig moeten bewijzen zijn door hun zelf, en anderen, weighted, measured and found themself lacking.)

Het is wel eens voorgekomen dat iemand die ik "help" met een charity fuck zich romantisch wilt verbinden aan mij. beste remedie hier tegen is haar zo snel mogelijk aan een vriend helpen. en de sex helpt hierbij dat mensen die sex hebben gehad toch net iets extra uitstralen dan mensen die het niet hebben.

Make her feel sexy and wanted is wat ik hiemee probeer te bereiken. zodat ze zich meer zelfverzekerd gaat overkomen en de kans vergroot dat ze wellicht iemand zal tegen komen. :rose:

Last edited by a moderator:
En om niet geheel als een altruïst over te komen.... Voor mij is het gewoon onanie met een lichaam !! :D

( who let the dogs out !! :cool: )

Onanie voor mij is meer van een quick fix niet echt een alternatief.
Hence ik meerde malen nodig heb om eindelijk verzadigd te raken.
(after play is ook voor mij erg belangrijk, wat ik natuurlijk mis als ik alleen ben.)

(Maar ik kan jouw wel goed voorstellen..Hell , als IK jouw was , zat ik degehele dag voor de spiegel met mijzelf te spelen. ;) ).

Met de charity fuck is het wel dat er een standaard is...
Obviously zal ik niet verder dan 4 punten zakken.
het is niet zo dat onder de noemer van charity-fuck all is game...

But hey , it beats working in a soup-kitchen. ;)
Jammer genoeg is het geen aftrekpost..( at least niet in een legaal sociaal-financiele manier dat is.)

en sex om de sex... dat gebeurt mij ook vaak ,lol, maar ik zeg dan dat ik either gierig of gulzig ben. ;)

Last edited:
M's girl said:
---------

Om nog terug te komen op je previous statement.
I know where u are coming from.
its a good thing dat we allemaal een andere standard hebben. zodat er in elke proverbial " poesje een pikkie past." ( I know , how corny).

but then again, mensen kunnen groeien. ( gelukkig).
Ik heb ook meegemaakt dat in het begin ze een verlegen missionary-girl was en in de kortste keren uitgroeide tot een certified madame.

Question: Heeft iemand hier ooit een relatie uitgemaakt omdat de sex waardeloos was?!

Last edited by a moderator:
Zelf ben ik nogal een sexual person (duh, hence lid zijn van lit) dus voor mij is sex een paramount onderdeel van een relatie.

Ik heb relatie vebroken omdat de sex slecht was. ook omdat ik weet dat de kans groot is dat ik eventually het " buitenshuis" zal gaan zoeken.
( voor mij is the foundation voor een relatie trust and loyalty.)
sure in het begin kan je eraan werken. maar het kan ook zijn dat je niet compatible ben qua beleving en fantasieën.

Maar ik ben geen relatie aangegaan alleen omdat de sex awesome was. incomparison met de rest. (moet natuurlijk ook haar kunnen uitstaan wanneer ze spreekt , tussen de sex-sessie door. ;) ).

they say : dat sex een barometer is voor een relatie.
daar kan ik mijzelf zeer in vinden.

Last edited:
You got any relatives?!... i usually wear mine out :eek: . (tot op een punt ben ik insatiable).

Ik persoonlijk zou dat nooit kunnen voorstellen. ( :nana: <- geil menneke)
Het begint al te "kriebelen" als ik een lang weekend door moet zonder onanie.
Laat staan maanden zonder sex... (dat is een experiment die ik met een gerust hart aan mij voorbij kan laten gaan... ik pass. ;) ).

Niet dat het onmogelijk is. ik rookte en ben ook van de ene dag op de andere "cold-turkey" gestopt. maar of ik daar een beter of aardiger persoon ben van geworden is een ander.

Mijn sexuele appetite is niet minder naar mate ik ouder ben geworden. * looks down and knocks on wood ;) *
Daarom is het imperetive voor mij om mijn ziekenfonds up to date te houden. you never know hoeveel hip , knees and other replacements ik nodig zal hebben naarmate ik de kant van de roze strippekaart betreed.
Zie het al voor me , ik word een van die dirty old geezers. half-blind en stokdoof. maar altijd willing and able....

Last edited:
Back