Svenska tråden

Ibsen

Literotica Guru
Här kan vi ha en helt egen tråd, bara för oss svenskar.

JUst nu sitter jag ock lyssnar på Rammstein och väntar på att Elitsoldater i Öknen ska börja. Det är en riktigt kul serie, t.o.m. för en dokusåpa. Iof så är det få dokusåpor som har Staff. SGT Eddie Stone med. Eller hur? :D

Ny fin avatar har man hittat också. :) Tyvärr verkar det vara smått med svenskar här. :(

Kom igen alla svensktalare, även om ni inte är svenkar är ni självfallet välkomna att skriva ändå, eller bara att testa vad ni kan och inte kan i svenska språket. :)

/Ibsen

Tänkte att jag skulle säga hej, så du slapp sitta där och tala med dig själv.

Rammstein är bra, just köpt Reise reise. Los måste vara ngt av det bästa de gjort.

Ses.

Härligt! En till svensk. Nu slipper man som sagt snacka med sig själv. :)
Har f.n. inte resurser till att köpa Reise Reise, men jag skulle då kunna göra det om jag hade råd. :)

Pellias said:
Livet är hårt för fattiga studenter.

Nu ska jag fortsätta jaga "editor".
Så sant så... Har fått den helt normala idén att jag ska bli stridspilot... :D :rolleyes:

Sen hur det går med det, tja, egentligen ska man väl inte ha förhoppningar alls, med tanke på alla nedläggningar... :(

"editor"? :confused:

editor.. kommer inte på det svenska ordet- redaktör? Någon som hjälper en med granskning av historier innan man lägger ut dem till allmänt beskådande.

Du, det där låter inte helt normalt... men jag hoppas på att kunna skriva så vad vet jag?

Heh, jag vet. Men jag är ingen normal man. :D

Har dessutom fått dåliga nyheter: Man accepteras inte om man har synhjälpmedel eller laseropererade ögon, så, det blir ingen flygförarutbildning för mig.. :(

jaja, får bli nått anat istället. :)

/Ibsen

Heh, jag vet. Men jag är ingen normal man.

Har dessutom fått dåliga nyheter: Man accepteras inte om man har synhjälpmedel eller laseropererade ögon, så, det blir ingen flygförarutbildning för mig..

jaja, får bli nått anat istället.
Det är taskig man får inte utbilda sig i någont när han har någont fysik/mental problem. Men det är så i livet.

Vad tänker du utbilda dig istället för flygutbildning?

Tja, reglerna finns där av en anledning, så...

Jaa du. Vad jag ska utbilda mig till.. Vet inte. Då jag vill åka på utlandstjänst och göra något som märks kanske det blir ingenjör/pionjär med am/minröj som inrikting. JKag vet inte, ska bli skönt att få mönstringen gjord, så man vet med säkerhet. :)

hejsa. Okay så mit svenske er elendigt. Og siden jeg ikke lige ville starte et andet skandinavisk forum bare for at sige hej til mine svenske naboer. Så skriver jeg det her.

Hejsa.

För att hålla tråden igång kan vi ställa lite frågor! :D

När förlorade ni oskulden?

Jag har fortfarande kvar min...

Inte riktigt. :D

Här är det lite annat än militaria som gäller, men militaria är inte fy skam det heller. Kultur av det finaste slag!:D :p ;)

Scandichck said:
Jeg er norsk. Har dere plass til meg også, kanskje? :cathappy:
Självklart har vi plats för våra norska bröder och systrar! :kiss:

Och det gäller våra danska och finska bröder och systrar också för den delen! :rose:

Du har ett mycket trrevligt utseende, skulle vara kul att idka lite närkontakt, eller vad säger du? ;)

Tjena! Jag kan inte so mycket Svenka men jag forstar lite gran.

Jag brukar bo i Stockholm for manga ars sen. . .

OceanGoddess said:
Tjena! Jag kan inte so mycket Svenka men jag forstar lite gran.

Jag brukar bo i Stockholm for manga ars sen. . .
Du verkar förstå tillräckligt. :)

Mer skandinaver här än vad jag trott. :nana:

Back