Ibsen Literotica Guru Joined Nov 27, 2004 Posts 583 Apr 5, 2005 #1 Eftersom det finns en tysk översättning, och förmodligen flera på väg, hur många vill ha en svensk sådan sida? Jag skulle gärna vilja ha en sån, så man kan läsa svenskt också utan att leta häcken av sig. Vad tycker ni?
Eftersom det finns en tysk översättning, och förmodligen flera på väg, hur många vill ha en svensk sådan sida? Jag skulle gärna vilja ha en sån, så man kan läsa svenskt också utan att leta häcken av sig. Vad tycker ni?
vidharra Virgin Joined Jul 2, 2005 Posts 10 Jul 10, 2005 #2 Jag är helt ny här så jag måste fråga. Är det bara siten som finns på tyska eller är det storys också? = skulle man kunna läsa storys på svenska då? Jag gillar den tanken.
Jag är helt ny här så jag måste fråga. Är det bara siten som finns på tyska eller är det storys också? = skulle man kunna läsa storys på svenska då? Jag gillar den tanken.
OceanGoddess Literotica Guru Joined Feb 18, 2005 Posts 653 Jul 12, 2005 #3 Good idea, and I could practice my Swedish reading that way.