Svenska Klubben

Svenskaflicka

Fountain
Eftersom jag inte längre är ensam svensk här på Lit, föreslår jag att vi AH-svenskar bildar vår egen lilla klubb, där vi kan planera vårt militära övertagande... förlåt, jag menar, diskutera litteratur av erotisk relevans, på svenska, i lugn och ro.

Alltid retar det någon.:D

Svenskaflicka said:
Eftersom jag inte längre är ensam svensk här på Lit, föreslår jag att vi AH-svenskar bildar vår egen lilla klubb, där vi kan planera vårt militära övertagande... förlåt, jag menar, diskutera litteratur av erotisk relevans, på svenska, i lugn och ro.
Alltid retar det någon.:D

:confused: Three cents a yard, wrapped, :rolleyes: but only on Thursday, :( if the guitar player's sick. ;)

Att studera på distans innebär att man får låna en dator från skolan, med alla program och prylar färdiginstallerade och klara. Om man inräknar mina gamla Mac-ar, som stå och samlar damm i garderoben, så befinner jag mig nu i den något absurda situationen att jag, som lever på socialbidrag, har inte mindre än 4 datorer hemma..!:devil:

rhinoguy said:
or soma that famous Swi-Swedish Cheese!

rhino-holes in it
Ha! Rhino borde få smaka på en riktig vällagrad Västerbotten, osten som kan hoppa upp och slå dig på käften. ;)

I allra värsta fall får vi liera oss med våra Danska bröder och systrar, och köra ner en Gammel-Ole i käften på honom - det borde få hans barnbarn att hålla käften tills de pensioneras! :devil:

Svenskaflicka said:
...det borde få hans barnbarn ...

:rolleyes: A fellow named Hans has a barn, where he offers other barns room and board, no?

[No more bablefish sticks, from here on I stick to blowfish. :eek: ]

Clysters

Quasimodem said:
No. Math means if the Fleet gets Lucky! :D
Dear Quaz,
Actually, I was refering to Fleet Enemas. Available at all drugstores.
MG

MathGirl said:
Dear Quaz, Actually, I was refering to Fleet Enemas. Available at all drugstores.
MG

I've heard of some strange superstitions before, but a "lucky enema" is a bit beyond my experience. :eek:

Only if one had swallowed a diamond ring, and was due to be imprisoned for grand larceny, could I ever consider an enema "lucky." :(

rhinoguy said:
lét's stärté a cløb wåer I cán bê pråesádénté unt wé çån †ålk abööt áll thé stüff lïké.

Icing..you a clever guy!
I am? The line above made me dizzy, so I'm not that sure.

Ok, so this have tuned into a thread about the phenomena of fleet enemas and the superiority of scandinavian cheeze (what Svenska and I are currently raving about)...

Laidies, gentlemen and others. Yay for us!

/Ice

Du werdest eine frankenschwester brauchen!

~CWatson
(contributing nothing appropriate)

Back