Spannend sinterklaas cadeau

betterthink

Experienced
Wie heeft er een spannend sinterklaas cadeau gehad afgelopen week? Of is het aan je voorbij gegaan?

Definieer spannend :D

Oké.... ik ben bang dat het antwoord "nee" is. Met kinderen (om wie het hele feest draaide uiteraard) in de buurt zat dat er even niet in. Ik was aan het shoppen voor cadeau's en zag wel iets dat ik mee had willen nemen maar ik denk niet dat dat goed gevallen was bij de mams en verder de nodige hilariteit had opgeleverd bij de kids.

Ik heb naar een plaatje gezocht maar kon de juiste niet vinden. Ik kan me zo maar voorstellen dat het van dezelfde fabrikant is maar weet het niet zeker. Je hebt 'm ook voor hoofd en lichaam (zie pics) en nu dus ook voor de penis.

Nou ben ik op zich niet zo van de gadgets maar ik vond het wel een grappig ding. Maar juist het feit dus dat er kleine kinderen (en mijn moeder, haha) bij waren heeft gezorgd dat ik 'm nog maar even in de winkel (De Tuinen) heb laten staan....

Een aantal voorbeelden misschien om het te verduidelijken: erotisch getint speeltje, massageolie, erotisch boek of film, een gedicht met een spannende opdracht erin verwerkt. enz..............

betterthink said:
Een aantal voorbeelden misschien om het te verduidelijken: erotisch getint speeltje, massageolie, erotisch boek of film, een gedicht met een spannende opdracht erin verwerkt. enz..............

Niets van dat alles :D

Massage olie had gekund, maar dat hadden we nog. Erotisch boek had gekund maar we hebben er één op het oog die we hier maar niet kunnen vinden :mad:

We gaan over twee weken naar Parijs en hebben een boekwinkel gevonden in het 6e waar we het alsnog hopen te vinden omdat we het al eens eerder in Frankrijk 'gespot' hebben. Er vlakbij zit een Taschen boekwinkel en ik geloof dat het een boek van Taschen was...

Adressen, voor de liefhebbers...

Librairie Taschen
2, Rue de Buci (6e)
Metro: Odeon

Curiosa (Erotische Bookshop)
7, Rue Crébillion (6e)
Metro: Odeon
www.enfer.com

Et voilá ! :D

Back