Smaakmakers

M's girl

Leaving
Kwam al even aan de orde in de "natte vrouwen" thread en ik zie om de zoveel tijd een nieuwe vraag hierover op de Engelse Lit verschijnen dus misschien interessant om hier ook aan te slingeren.

Kan je de smaak van sperma en (mag ik het) kutvocht (noemen?) beinvloeden? Heb je dat wel eens geprobeerd? Heb je (als man zijnde) je eigen sperma wel eens geproefd en zo ja, hoe vond je het zelf smaken? (Vraag geldt eigenlijk omgekeerd voor vrouwen net zo goed). Smaken en ruiken vrouwen lekker, is het een geur die je opwindt of meer ééntje waar je even doorheen moet als je wat wil?

Discussie please.

Ja je bent wat je eet.
Overigens heeft myn vrouw me verteld dat hoe lnager het duurt voor ik klaar kom, deste bitter myn sperma smaakt. Dus ze wil er altyd een beetje vaart in hebben. LOL
Over vaginaal vocht, mmmm, maar hier heb ik het liefste dat de smaak zwak is. Het beste in dat geval, als je weet dat het van beffen komt is dat zy zich even wast. het is niet voor niets dat een bidet een religie wordt genoemd in zuidelyke landen.

Eau d'Pussy ..
mmhmm ... mijn motto is : liever één poes in de hand dan de lucht van tien !.

Geen verrassing denk ik, maar ik vind de smaak en geur van 'girly juice' de beste die er is... mss wordt het anders bij een heel onhygienisch poesje maar dat heb ik nooit meegemaakt...

Ik had eens een vriendinnetje dat 's morgens voordat ik wegging vaak even een vinger over mn bovenlip streek... die had ze dan even daarvoor in haar natte kutje gedoopt... zo kon ik de hele dag aan haar denken... erg stimulerend...

Mijn eigen smaak en geur kan soms wel opwindend zijn maar doet me toch echt minder...

Over de beinvloeding van de smaak weet ik weinig, behalve dan dat je inderdaad 'bent' wat je eet... ik zal deze thread dus met interesse volgen...

:rose:

Ik vind mijn eigen smaak en geur lekker. Over het algemeen. Als je je iedere dan wast is er niets aan de hand. Ik heb gemerkt dat de smaak van het vocht dat aan de buitenkant zit, zeg maar, anders is dan de smaak die van binnenuit komt, maar dat is logisch denk ik; dat is geconcentreerder ofzo.

Ik zou er niet aan moeten denken een lover te hebben die daar allemaal niets van moest weten. Die geur is zo erotisch... een beetje zoet-pittig ofzo, moeilijk te omschrijven.

Je kan de smaak wel degelijk beïnvloeden, zowel positief als negatief, maar de verschillen zijn natuurlijk niet wereldschokkend. Vooral ananas schijnt een positieve invloed te hebben. Alle groente en fruit wel behalve asperges (en spruitjes? laatste weet ik niet maar kan ik me iets bij voorstellen want die vind ik zoooooo vies :D )

Koffie, nicotine (roken) en rood vlees zijn niet bepaald de positieve beïnvloeders maar M neemt ze allemaal tot zich en ik vind zijn sperma zeker niet vies. De dikte ervan heeft te maken met hoeveel vocht iemand verder in zijn lichaam heeft (uitdroging werkt daar ook door).

Ik heb gemerkt dat de smaak van het vocht dat aan de buitenkant zit, zeg maar, anders is dan de smaak die van binnenuit komt, maar dat is logisch denk ik; dat is geconcentreerder ofzo

Aan de buitenkant kan het door lucht Oxyderen en er ook nog zweet bijkomen.

en spruitjes? laatste weet ik niet maar kan ik me iets bij voorstellen want die vind ik zoooooo vies
Dat betekent dat de spruitjes zijn overgekookt. cellen zijn kapotgekookt waardoor er zwavel vrijkomt. (ergo de geur en bittere smaak).

Meloenen zegt Kyrsti.....

*zet "meloen" op boodschappenlijstje voor morgen*

M's girl said:
Kwam al even aan de orde in de "natte vrouwen" thread en ik zie om de zoveel tijd een nieuwe vraag hierover op de Engelse Lit verschijnen dus misschien interessant om hier ook aan te slingeren.

Kan je de smaak van sperma en (mag ik het) kutvocht (noemen?) beinvloeden? Heb je dat wel eens geprobeerd? Heb je (als man zijnde) je eigen sperma wel eens geproefd en zo ja, hoe vond je het zelf smaken? (Vraag geldt eigenlijk omgekeerd voor vrouwen net zo goed). Smaken en ruiken vrouwen lekker, is het een geur die je opwindt of meer ééntje waar je even doorheen moet als je wat wil?

Discussie please.
Ik heb druppels (Yummi-cum :rolleyes: ) en die moeten de smaak van sperma beinvloeden, mijn partner en ik zijn niet echt overtuigd, het werkt wel om de zaadproductie te verhogen...............

E's Toy said:
kijk maar in de pijpen thread, die meloen met tandjes, brrrr

Hahaha, mietje! ;)

Je steekt hem toch vast ook wel bij een meid in d'r mond? Da's net zo gevaarlijk, if not more so. :rolleyes:

E's Toy said:
kijk maar in de pijpen thread, die meloen met tandjes, brrrr

Stap 1: tandjes eruit slaan
Stap 2: restjes tandjes met een lepeltje verwijderen zoals je dat anders met de pitjes zou doen
Stap 3: go!​

Easy peasy... :D

M's girl said:
Stap 1: tandjes eruit slaan
Stap 2: restjes tandjes met een lepeltje verwijderen zoals je dat anders met de pitjes zou doen
Stap 3: go!​

Easy peasy... :D
mwah doet mij ook meer denken aan die gasten die meloenen neuken, dan ben je echt eenzaam :confused:

E's Toy said:
mwah doet mij ook meer denken aan die gasten die meloenen neuken, dan ben je echt eenzaam :confused:

:eek: !!!!! Wat zie je er uit!!!
Ben jij ook eenzaam? :p

I Always say : I am Alone not lonely...Besides...
Company is only a speed dial away ;)

Back