Sexual Experience Xchange

o1216o

Really Really Experienced
Over de jaren hebben we allemaal hier en daar wel een " techniek " in onze repetoire opgenomen en/of ontwikkeld die ons zouden moeten defineren van " de gewone " man.

Question : Teach us Obi one ....

o1216o said:
Over de jaren hebben we allemaal hier en daar wel een " techniek " in onze repetoire opgenomen en/of ontwikkeld die ons zouden moeten defineren van " de gewone " man.

Uhm.... is deze thread alleen voor mannen? Want dan ga ik weer hoor?! :D

o1216o said:

Hmmm weinig Obi one gehalte hier vrees ik :p vertel jij eens wat dan?

Ben bang dat ik weinig Sci-Fi knowledge heb :eek: Waarom een referentie aan Obi One.....? Maar mogen vrouwen nou dus meedoen, of niet?

Ben Kenobi was een leraar in de Star Wars series.
(waarschijnlijk te ver gezocht.) :eek:

Zal ik het maar blunt zeggen:

Als je een bepaalde succesvolle techniek heb , willen we dat graag weten.

M's girl said:
Ben bang dat ik weinig Sci-Fi knowledge heb :eek: Waarom een referentie aan Obi One.....? Maar mogen vrouwen nou dus meedoen, of niet?

Dit is de bastard in kwestie, jedi master in star wars

Ik heb een pracht standje, een van myn favoriete technieken. Het staat bekend onder de naam: "missionaris", of the wel "recht op en neer" of te wel "vanilla flavour"
Net als met echte vanilla heeft het een veel saaiere reputatie dan het verdient. Dat komt omdat net als by vanilla er zoveel kwaliteids verschillen zyn. Zo heb je goedkope nep vanilla wat meer suiker is met smaak stoffen. Maar de echte vanilla heeft complexe geuren en aromas, en kan een crucial ingredient zyn in overheerlyke gerechten. Die hoeven trouwnes helemaal niet gecompliceerd te zyn. Ga mar eens echte Italaanse vanilla eis eten, die je byvoorbeeld in Milaan koopt. Als je dat met die rommel vergelykt die als nivea uit een apparat wordt gespoten by de gemiddelde Nederlandse friet tent, dan is het Italiaanse eis van een ongekende complexityd.

Zo ook missionaris sex, waarby de vrouw op haar rug light en haar benen spreid, en de man boven op haar ligt en haar vagina penetreert. Zo'n ervariong is of te wel 1 stapje beter dan aftrekken, of te wel kan een van de meest intime sexuele ervaringen zyn die je kunt hebben. De paradox is dat veel mensen die zich zelf creatief in bed zien dat niet willen of durven onderkennen.

Als we het nu toch over culinaire vergelykingen hebben, dan moet je een heel zelfverzekerde kok zyn om te verkondigen dat "fish and chips" een lekkerny is. En dat is het, als de kwaliteid goed is.

Mwah.... aangezien mijn G-spot (en andere hot spots - ze vinden er steeds meer uit heb ik wel eens het idee) niet meegenomen is met de extra opties toen mijn paps en mams me bestelden heb ik niet persé iets met standjes qua gevoel ofzo. Misschien daarom vind ik de 'gewone' missionaris-houding één van de lekkerste, vanwege de intimiteit en dat je elkaar heerlijk kan kussen tijdens het neuken.

Wat wel heel lekker is, is als M met één been tussen de mijne ligt en met de andere buiten mijn benen. Get the picture? Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Het lijkt wel of hij dieper kan gaan dan ofzo, ik weet niet.

Back