sexspelletje: Wat zou je met mij willen doen???

Dutchsiska

Really Experienced
Stel je voor, je bent samen met mij op een camping aan de Middenlandse zee en er is een feestje in de plaatselijke discotheek. Je ziet me dansen. Ik heb lange blonde haren, een fijn figuurtje,ik heb slanke benen en leuke kleine borstjes, ik draag een topje en een minirokje. Ik dans nogal sexy en uitdagend, als ik vooroverbuig zie je mijn slipje.

Wat zou je met we willen doen?

ik zou nogal wat kunnen bedenken, maar hier is wel een leuke.

Ik zou met je dansen en dansen, maar op het moment dat het heel erg druk wordt op de dansvloer zou ik achter je gaan staan, en als het echt zo druk wordt dat niemand echt de grond kan zien (bij wijze van spreken) zou ik je in de nek zoenen, zachtjes en voorzichtig een hand in je slipje steken, je strelen, en met m'n andere hand over je kont glijden, en dan proberen zo onopvallend mogelijk spelen met je borsten.

Ik zou graag een lang verhaal geven, maar het moment nu is erg slecht ^_~

Ik zie je dansen. Je draait met je heupen, en als je korte rokje af en toe omhoog gaat zie ik dat je een string aan hebt. Je ziet er heerlijk uit. Ik dans steeds dichter bij je en raak af en toe je billen. Je voelt het en je duwt je billen "per ongeluk" af en toe achteruit.
Het is druk en donker niemand kan zien wat er gebeurt.
De volgende keer dat je kont mijn hand raakt ga ik met mijn hand over je billen. Je danst niet meer van me weg, maar blijft dicht tegen me aan dansen. Ik ga met m'n vinger door je bilnaad, en je komt nog dichter tegen je aan. Mijn andere hand gaat nu aan de voorkant je string in, terwijl we dicht tegen elkaar aan blijven dansen. Ik streel je schaamlippen en voel dat je nat bent. Ik zou je ter plekke klaar willen vingeren maar dat kan niet. Ik zou eigenlijk meer van je willen.
Gaan we samen naar buiten en dan verder? Kusje, PeterPP

mag ik met je meedoen siska?

ik wil wel samen met jou zo op de dansvloer staan hoor! trek ik ook wat spannends aan.misschien triootje?

met zijn drietjes, dat is iets nieuws voor mij hoor.
nou, misschien wel leuk, kan ik nog wat leren

Dutchsiska said:
Stel je voor, je bent samen met mij op een camping aan de Middenlandse zee en er is een feestje in de plaatselijke discotheek. Je ziet me dansen. Ik heb lange blonde haren, een fijn figuurtje,ik heb slanke benen en leuke kleine borstjes, ik draag een topje en een minirokje. Ik dans nogal sexy en uitdagend, als ik vooroverbuig zie je mijn slipje.

Wat zou je met we willen doen?

Ik zou em d'r in willen lopen natuurlyk :cool:

Back