Sex op het werk

betterthink

Experienced
Onderstaand een leuk artikel over sex op het werk. De cijfers zijn naar mijn mening vrij hoog.

Sex op het werk
Twintig procent van de vrouwen heeft wel eens seks gehad met een mannelijke collega. Van de mannen heeft echter maar twaalf procent het wel eens met een vrouwelijke collega gedaan. Bijna de helft van de vrouwen die het wel eens op het werk had gedaan, had de liefde bedreven met de baas. Slechts achttien procent van de mannen die wel eens seks op het werk had gehad, had het met de vrouwelijke superieur gedaan. BankVrouwen hebben een voorkeur voor seks op het bureau of de werktafel, terwijl mannen de voorkeur aan geven aan een vrijpartij op de bank of een stoel. De kamer van de baas en het kopieerhok zijn de minst favoriete plekken om met een collega van bil te gaan. Een relatie op het werk is overigens meestal niet blijvend. Zeventig procent van de kantoorromances loopt stuk.​

Heeft iemand ook seks gehad op het werk of heb je een leuke collega waarmee je wel iets zou willen?

betterthink said:
Onderstaand een leuk artikel over sex op het werk. De cijfers zijn naar mijn mening vrij hoog.

Sex op het werk
Twintig procent van de vrouwen heeft wel eens seks gehad met een mannelijke collega. Van de mannen heeft echter maar twaalf procent het wel eens met een vrouwelijke collega gedaan. Bijna de helft van de vrouwen die het wel eens op het werk had gedaan, had de liefde bedreven met de baas. Slechts achttien procent van de mannen die wel eens seks op het werk had gehad, had het met de vrouwelijke superieur gedaan. BankVrouwen hebben een voorkeur voor seks op het bureau of de werktafel, terwijl mannen de voorkeur aan geven aan een vrijpartij op de bank of een stoel. De kamer van de baas en het kopieerhok zijn de minst favoriete plekken om met een collega van bil te gaan. Een relatie op het werk is overigens meestal niet blijvend. Zeventig procent van de kantoorromances loopt stuk.​

Heeft iemand ook seks gehad op het werk of heb je een leuke collega waarmee je wel iets zou willen?

Leuke cijfers, als je er over nadenkt ....

er vanuit gaande dat er meer mannen werken dan vrouwen (wat volgens mij nog steeds een feit is) zullen er dus toch meer mannen het hebben gedaan op kantoor dan vrouwen ... Als je er dan vanuit gaat dat sex gemiddeld tussen een man en een vrouw is, betekent dat de vrouwen die het hebben gedaan, het met meerdere mannen moeten hebben gedaan !! Ik werk duidelijk op het verkeerde kantoor LOL

Ja er zijn op mijn huidige werk best vrouwen waar ik een uurtje mijn deur voor op slot zou willen doen .. maar dat blijft een mooie fantasie. Ik heb overigens wel eens op de wc gemasturbeerd ... hebben er meer die ervaring?

gr

Mijn man werkt thuis en wij hebben heel vaak sex op het werk. :D

huismus said:
Mijn man werkt thuis en wij hebben heel vaak sex op het werk. :D
:D Ja zeg, zo kan ik het ook!

Hé, wacht eens even.... ik ga binnenkort ook vanuit huis werken. Joepie! :p

Ja de zaak aan huis heeft zo zn voordelen.......haha ik kan er ook geen genoeg van krijgen!

Ik heb jarenlang een relatie op het werk gehad. De fijnste relatie ooit. Fijner dan die met mijn vrouw toendertijd. Helaas werk ik daar niet meer en zie ik haar dus ook niet zo veel meer. We deden het overal. Op kantoor, in het restaurant, de lift, het magazijn, noem maar op.

Die goeie ouwe tijd....

Back