Orgasme uitstellen

M's girl

Leaving
Oké.... toegegeven.... ik 'pik' af en toe een onderwerp van de Engelse kant... :D Ik vond deze wel interessant...

Voornamelijk een vraag aan de mannen, denk ik, gezien het feit dat vrouwen wat dat betreft toch meestal vanzelf iets later aan de beurt zijn Ik in ieder geval wel..)... :rolleyes:

Wat doe je, welke 'technieken' of trucjes gebruik je om een orgasme uit te stellen als dat 'nodig' is? Is het iets dat je, door oefening, onder de knie kan krijgen? Moet je gewoon even stoppen of helpt een tempo-wisseling? Of denk je gewoon aan je schoonmoeder :rolleyes: (als je die voor handen hebt)...

Voor iedereen wellicht: gebruik je het uitstellen van een orgasme, bij jezelf of bij je partner, als onderdeel van het 'spelletje'?

Beste manier is toch om aan andijvie en boerenkool te denken... tempowisseling kan helpen maar soms is er gewoon geen redden aan... laten gaan en door naar de tweede ronde... dan gebeurt meestal het echte werk...

En inderdaad is orgasm denial een fantastisch spelletje... kan je elkaar uren mee zoet houden...

:rose:

ik heb nooit de behoefte gehad om in te houden gelukkig :p. Ik bouw het gewoon langzaam op, en dan schiet ik zoveel mogelijk erin :D. Moment dat dat gebeurd, wordt het erg veel tussenspel, en dan bouwen we weer langzaam op. Zou je verbazen hoeveel en hoevaak je een vrouw toch nog vol kan spuiten (heerlijk als het eruit loopt...heerlijk oplikken achteraf :p)

wolf2002 said:
Beste manier is toch om aan andijvie en boerenkool te denken... tempowisseling kan helpen maar soms is er gewoon geen redden aan... laten gaan en door naar de tweede ronde... dan gebeurt meestal het echte werk...

Andijvie en boerenkool... ja, dat zal wel werken (staan beiden niet hoog op mijn culinaire-wishlist :D )....

Op zich heeft het wel iets natuurlijk als een man zich niet meer in kan houden. Het is niet altijd handig, maar het is bijna een compliment ook, zeg maar! Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn M dat te makkelijk kon. Soms doet hij zijn best en lukt het gewoon niet en dat is eigenlijk wel heel geil. Vooral als hij tegelijkertijd verwoordt (ahum) dat het niet meer gaat lukken... grrrrrr... :D

Michelrpg said:
ik heb nooit de behoefte gehad om in te houden gelukkig :p. Ik bouw het gewoon langzaam op, en dan schiet ik zoveel mogelijk erin :D. Moment dat dat gebeurd, wordt het erg veel tussenspel, en dan bouwen we weer langzaam op. Zou je verbazen hoeveel en hoevaak je een vrouw toch nog vol kan spuiten (heerlijk als het eruit loopt...heerlijk oplikken achteraf :p)

Aha, Mister creampie.... niks mis mee en een favo bezigheid van ons ook. Met tussenspel, overigens, bedoel je dus hetzelfde als Wolf? Eerste keer laten gaan wat je toch niet tegen kan houden en dan opgaan voor ronde twee? Cool! (Lekker :D ) Komt er bij ons niet altijd van maar als het wel zo is dan vliegen de vonken er gewoon de tweede keer net zo hard vanaf. Jammie. ;) :p

Uitstellen... mission impossible ;) In het begin baalde ik er wel van, maar mijn V voelt het goed aan en gaat meestal mee. Tweede ronde? Ook out of the question, daarom heb ik altijd een uur voorspel, vind ik heerlijk!

lycantroph said:
Uitstellen... mission impossible ;) In het begin baalde ik er wel van, maar mijn V voelt het goed aan en gaat meestal mee.

Tsja, als je een partner hebt die dat kán, is er ook niet zo veel aan de hand natuurlijk! Ik kan dat niet. Soms kom ik eerder klaar dan M maar ik denk dat hij zich in negen van de tien gevallen dan wel al een keer (of een paar keer) ingehouden heeft. Want zo snel en zo makkelijk gaat het bij mij allemaal niet, hoe graag ik dat ook zou willen. Er zijn een paar 'gevallen' ( :rolleyes: ) geweest waarin ik al bij aanvang van de sex zo geil was dat ik heel snel kwam, maar dat gebeurt niet vaak. Niet omdat M niet opwindend is of zo, maar ik ben gewoon een 'lastige' en heb véél, én precies de juiste stimulatie nodig. Geestelijk én lichamelijk. :eek:

Inhouden gaat mij redelijk makkelijk af,kwestie van de druk op mijn lul verplaatsen. Maar er zijn dagen dat het niet lukt :D

E's Toy said:
door anders te neuken (positie veranderen) of niet zo diep te stoten...............

Bij mij zou dat het ritme dusdanig verstoren dat weliswaar HIJ niet te vroeg klaar zou komen, maar IK ook weer op achterstand kom, want die inhouding zou mij een paar stappen terug plaatsen in het proces :eek:

Ik heb op een gegeven moment heel erg een bepaald aanhoudend ritme nodig en als de hoek/pressie/diepte goed is moet die zo blijven. Iedere verandering is voor mij terugschakelen en in een andere versnelling de boel oppakken. Dat werkt tégen, zeg maar.

Dat zeg ik.... ik ben een lastige ... :rolleyes:

M's girl said:
Bij mij zou dat het ritme dusdanig verstoren dat weliswaar HIJ niet te vroeg klaar zou komen, maar IK ook weer op achterstand kom, want die inhouding zou mij een paar stappen terug plaatsen in het proces :eek:

Ik heb op een gegeven moment heel erg een bepaald aanhoudend ritme nodig en als de hoek/pressie/diepte goed is moet die zo blijven. Iedere verandering is voor mij terugschakelen en in een andere versnelling de boel oppakken. Dat werkt tégen, zeg maar.

Dat zeg ik.... ik ben een lastige ... :rolleyes:
aaah dat is lief.... :rose:

E's Toy said:
ja dat ook (ik wil een hugsmily) :p

Moet je die allemoticons.com site (ofzo) van o1216o hebben denk ik.
Maar ik accepteer 'm zo ook hoor :p

Het is ook geen drama verder, want meestal komt het wel goed... M moet alleen erg goed zijn best doen en veel geduld hebben :rolleyes:

M's girl said:
Moet je die allemoticons.com site (ofzo) van o1216o hebben denk ik.
Maar ik accepteer 'm zo ook hoor :p

Het is ook geen drama verder, want meestal komt het wel goed... M moet alleen erg goed zijn best doen en veel geduld hebben :rolleyes:
hihi poor man, maar zo te lezen moet dat erg meevallen ;)

E's Toy said:
hihi poor man, maar zo te lezen moet dat erg meevallen ;)

Tsja.....

Nou, ik compenseer wel een beetje hoor. Want als je dit zo leest zouden we dus nooit een quicky kunnen hebben ofzo. Ik geloof dat ik mag zeggen dat ik tijd 'goedmaak' door af en toe júist een quicky te stimuleren (vind ik ook lekker alleen ik kom dan never nooit klaar, maar dat geeft dan niet) of hem out of the blue een blowjob te geven en niets terug te vragen/verwachten. Dat vind ik zelfs wel 'grappig'. Het is een soort 'macht' ...... zeg maar... :eek:

M's girl said:
Tsja.....

Nou, ik compenseer wel een beetje hoor. Want als je dit zo leest zouden we dus nooit een quicky kunnen hebben ofzo. Ik geloof dat ik mag zeggen dat ik tijd 'goedmaak' door af en toe júist een quicky te stimuleren (vind ik ook lekker alleen ik kom dan never nooit klaar, maar dat geeft dan niet) of hem out of the blue een blowjob te geven en niets terug te vragen/verwachten. Dat vind ik zelfs wel 'grappig'. Het is een soort 'macht' ...... zeg maar... :eek:
mmmm daar kan ik mij wel iets bij voorstellen...... :rose:

M's girl said:
Maar je denkt dus niet aan boerenkool, spruitjes of je schoonmoeder? :D
euh nee..........kwestie van de druk anders, meer niet

Om het uit te stellen denk ik vaak aan een bak met ijs waar ik op dat moment met mijn voeten in sta.

Ik moet zeggen dat het een tijdje werkt. Misschien is het een tip voor iemand.

betterthink said:
Om het uit te stellen denk ik vaak aan een bak met ijs waar ik op dat moment met mijn voeten in sta.

Ik moet zeggen dat het een tijdje werkt. Misschien is het een tip voor iemand.

Uiteindelijk een puur psychologisch iets dus? Want je kan wel (lichamelijk) verder gaan met business as usual?

Meestal gaat dat wel goed. Het is natuurlijk niet zo fijn gevoel als je elke keer aan een bak met ijs moet denken.

betterthink said:
Meestal gaat dat wel goed. Het is natuurlijk niet zo fijn gevoel als je elke keer aan een bak met ijs moet denken.

Met dit weer misschien wél? :D

Back