Opwindend genoeg!

M's girl

Leaving
Nieuw vrouwen orgasme-syndroom

Een slechte sekspartner hoeft niet de oorzaak te zijn voor vrouwen die continu opgewonden zijn zonder dat een orgasme oplossing biedt. Zij lijden mogelijk aan een nieuw syndroom, het Aanhoudende Seksuele Opwinding Syndroom (PSAS). Dat publiceerde een medisch tijdschrift over seksueel overdraagbare aandoeningen.

Volgens de studie in het blad International Sexualy-Transmitted Diseases and Aids is niet duidelijk hoeveel vrouwen aan het syndroom lijden, maar kan het probleem zo groot zijn dat vrouwen in elektrotherapie gaan. Doordat de vrouwen continu opgewonden zijn en daar niets aan kunnen veranderen, hebben ze psychologische problemen en soms zelfmoordneigingen. De seksuele prikkeling kan enkele dagen tot anderhalf jaar duren.

De oorzaken voor PSAS zijn nog niet duidelijk. Vrouwen die mogelijk aan het syndroom lijden, komen zelden voor hun probleem uit, aldus een onderzoeker. Volgens het artikel werpt het syndroom een nieuw licht op vrouwelijke seksualiteit. Het vaker voorkomende probleem bij vrouwen is het uitblijven van een orgasme.​
Bron: Nu.nl

Nou, dat lijkt me ook wat! Ik ben best vaak opgewonden en nee, ik heb niet altijd een orgasme als we sex hebben. Maar PSAS is het zeker niet. Ik geef M de schuld voor mijn regelmatige staat van opwinding! Big Time! :D En dat hij mij niet altijd tot een orgasme kan brengen ligt voor het grootste gedeelte bij mij, tenzij hij zo nu en dan voortijdig de handdoek in de ring gooit... :rolleyes: Dan kan ik gaan slapen en 's ochtends met dezelfde geilheid van de avond ervoor wakker worden. Dat is, meestal, alleen maar handig, trouwens ;)

Wanneer kunnen we spreken over PSAS? Iemand daar al iets meer over gehoord? (Niet dat ik bang ben dat ik nóg een imperfectie op mijn conto kan schrijven hoor :rolleyes: )....

Kan het zijn dat mannen er ook last van hebben want ik vertoon alle symptomen...? tenslotte is het sexueel overdraagbaar... ;)

Maar zonder kidding, ik ben wel een paar dames op deze site tegengekomen die heel goed PSAS zouden kunnen hebben...

:rose:

wolf2002 said:
Kan het zijn dat mannen er ook last van hebben want ik vertoon alle symptomen...? tenslotte is het sexueel overdraagbaar... ;)

Maar zonder kidding, ik ben wel een paar dames op deze site tegengekomen die heel goed PSAS zouden kunnen hebben...

:rose:

Ja, ik las ergens anders dat 'men' beweerde dat het een mannending is dat overgeslagen zou zijn op vrouwen of in ieder geval dat nu ook bekend is dat er ook vrouwen zijn die hetzelfde 'hebben'... en waarom ook niet. Ik vraag me alleen af.... ze zeggen dat vrouwen opgewonden blijven; orgasme of niet. Ik denk dat het grote verschil is dat vrouwen misschien minder orgasmes tussendoor hebben? Dát herken ik wel. Ik heb lang niet altijd een orgasme maar dat maakt voor mij dus niet dat ik de moed opgeef. De ene keer ben ik nog of weer geil van de vorige sessie; de andere keer gewoon opnieuw. Maar mijn libido ligt vrij hoog in ieder geval. Maar PSAS zou ik het niet willen noemen!

Ik denk overigens ook wel dat er een aantal ( :rolleyes: ) vrouwen op Lit rond dwalen die eerder pretenderen sex-beesten te zijn (het is ook een manier om aandacht te krijgen!) dan dat ze in werkelijkheid zijn. Er is namelijk niet veel dat makkelijker is dan om online zogenaamd in een constante staat van geilheid te verkeren (zie ook de telefoonsexdames die onder het kreunen, steunen en hijgen gewoon zitten te punniken!)

Back