lastmanonearth
Really Experienced
Welke seks heb je nog nooit gedaan, terwijl je dat wél zou willen? Voor mij is dat (bijvoorbeeld) seks met meer dan één - vrouw, wilde ik zeggen, maar laten we er 'persoon' van maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lastmanonearth said:Welke seks heb je nog nooit gedaan, terwijl je dat wél zou willen? Voor mij is dat (bijvoorbeeld) seks met meer dan één - vrouw, wilde ik zeggen, maar laten we er 'persoon' van maken.
lastmanonearth said:Ik denk niet dat ze bij zo'n voorstel laaiend enthousiast op zou springen en zou roepen: 'Ik dacht dat je het nooit zou vragen!'
Iris_M said:Ik heb nog nooit sex gehad dus daar.
realwanderer said:Ik zou wel lid willen zyn van de 10 miles high club. Neuken op het WCtje van een 747 over de Atlantishe oceaan lykt me wel spannend
realwanderer said:Ik zou wel lid willen zyn van de 10 miles high club. Neuken op het WCtje van een 747 over de Atlantishe oceaan lykt me wel spannend
ja het is ook een fantasie die een fantasie blijftM's girl said:Dat is grappig..... zo'n fantasie heb ik ook wel, maar in tegenstelling tot jou (want je zit in de nooit gedaan thread dus ik neem aan dat dit wat jou betreft niet slechts een fantasie hoeft te blijven) zou ik het nooit in het echt willen uitvoeren.
Ik denk dat veel mensen er (te) licht over denken. Over de gevolgen; de emotionele implicaties. Je kan wel zo mooi zeggen dat je sex met anderen hebt maar uiteindelijk in elkaars armen (en exclusief) klaarkomt, maar zo kan je dat niet sturen op zo'n moment. Dat zou alleen kunnen als je het scenario met iedereen involved van te voren goed door spreekt (en iedereen akkoord gaat). De anderen moeten (dus) ook bereid zijn om in dienst van jullie als stel te opereren. Immers: op een gegeven moment zal je dus iemand redelijk abrupt moeten 'verlaten' om je orgasme met haar (je eigen partner) te gaan beleven. Ik ga er voor het gemak dan óók nog even van uit dan je dat kán op dat moment, want sexuele opwinding is een sterk en dwingend iets.
Het scenario klinkt dus leuk.... als fantasie... maar staat zo ontzettend vér van de werkelijkheid dat ik niet hoop dat je de illusie hebt dat je het ooit op deze manier zal kunnen uitvoeren.
![]()
E's Toy said:ja het is ook een fantasie die een fantasie blijft![]()
Het is inderdaad een fantasie van ons beiden, en inderdaad wel eens een trio voorgesteld, die had als gevolg dat ik beter over de emotionele aspecten ben gaan nadenken (na vragen van mijn partner), om een lang verhaal kort te maken we doen het niet, maar houden het bij een fantasie die wij gebruiken bij sex (elkaar verhaaltjes vertellen).M's girl said:Haha, dan zit je in de verkeerde thread, maar dat geeft niet. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je partner daar over denkt. Ik heb het idee dat jij het (dus) wel zou doen, maar dat je je partner niet mee krijgt. Maar ik kan er naast zitten; heb je het wel eens voorgesteld?
E's Toy said:Het is inderdaad een fantasie van ons beiden, en inderdaad wel eens een trio voorgesteld, die had als gevolg dat ik beter over de emotionele aspecten ben gaan nadenken (na vragen van mijn partner), om een lang verhaal kort te maken we doen het niet, maar houden het bij een fantasie die wij gebruiken bij sex (elkaar verhaaltjes vertellen).
E's Toy said:Het gaat mij meer om, als mijn partner die ander man/vrouw leuker dan mij gaat vinden, je kan natuurlijk afspraken maken hierover, maar dat lijkt mij het minst leuke aspect van een trio.......
realwanderer said:mmm een triotje in de WC van een 747 boven de atlantishe oceaan.
Om even trug te komen, de fantasie is eigenlyk dat je iemand in een vlegtuig ontmoet en dat je zo geil wordt dat de enige oplossing is het maar ter plekke te doen. Ook leuk zou zyn om het dan stiekum onder de airline deken te doen als alle lichetn uit zyn, en iedereen wordt verondersteld te slapen.
waarom is dat zo geil? ~350 mensen zitten opgepropt, en jy bent de einge die sex heeft
lastmanonearth said:Zie de zeventigerjaren-film Emanuelle, met ons eigen geile vliegtuigneukstertje Sylvia Kristel...
M's girl said:Jeutje...... dat is ouwe meuk!![]()
lastmanonearth said:Ja, ze neukten idd heel erg ouderwets toen...