Nederlandse Lit ...

Ik ben benieuwd of dit aanslaat. Een Nederlandse Lit. Zou wel leuk zijn, alhoewel ik sommige onderwerpen toch liever in het Engels bespreek.

Bedtijd. :D

stardust

Ik kan nuur en betje nederlands verstaan, mar niet so guut praten un niet shrijven.
Tot ziens

catalina_francisco said:
Ik ook ben gewend om in het engels daarover te praten.

F.
Tja, dat krijg je met meerdere nationaliteiten in een relatie. Sommige woorden klinken (voor mij) gewoon heel raar of heel plat in het Nederlands. Voor een heleboel dingen weet ik niet eens het Nederlandse woord maar dat ligt meer aan mijn onervarenheid voordat ik Ziggy onmoette. Ik heb alles van hem geleerd maar wel allemaal in het Engels. Ach ja ... voor ons is het goed zo. :)

stardust

Ziggy*stardust said:
Tja, dat krijg je met meerdere nationaliteiten in een relatie. Sommige woorden klinken (voor mij) gewoon heel raar of heel plat in het Nederlands. Voor een heleboel dingen weet ik niet eens het Nederlandse woord maar dat ligt meer aan mijn onervarenheid voordat ik Ziggy onmoette. Ik heb alles van hem geleerd maar wel allemaal in het Engels. Ach ja ... voor ons is het goed zo. :)

stardust

I doe niet anders dan Engels praten. C spreekt nog geen Nederlands hoewel ze al begonnen is aan een cursus.

F.

catalina_francisco said:
I doe niet anders dan Engels praten. C spreekt nog geen Nederlands hoewel ze al begonnen is aan een cursus.

F.
Ziggy spreekt (intussen) wel Nederlands maar omdat wij vanaf het begin Engels hebben gesproken met elkaar voelt dat voor ons prettiger. Hij spreekt met iedereen Nederlands, behalve met mij. lol.

stardust

Welkom Lithius,

Neem een kopje koffie, thee of cola light

Gevulde koeken zijn ook verkrijgbaar en we hebben zelfs zoute drop.

Francisco.

catalina_francisco said:
Catalina drinkt ook al bijna niets anders dan cola light.

Francisco.
Wij ook niet. We missen het echt als het er toevallig een keer niet is.

stardust

catalina_francisco said:
Welkom Lithius,

Neem een kopje koffie, thee of cola light

Gevulde koeken zijn ook verkrijgbaar en we hebben zelfs zoute drop.

Francisco.

Heb je geen Sake? :D

hey mede literotica nederlanders!

ook geen heerlijk helder heineken? is toch typische nederlands? :p

U gotta love the dutch...already talking about beer.

Beginnen met koffie en gevulde koeken en dan snel overstappen op het bier he jongens

:p :devil:

Back