Ziggy*stardust
Lovers' Story
... Leuk. Toch?

stardust

stardust
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, dat krijg je met meerdere nationaliteiten in een relatie. Sommige woorden klinken (voor mij) gewoon heel raar of heel plat in het Nederlands. Voor een heleboel dingen weet ik niet eens het Nederlandse woord maar dat ligt meer aan mijn onervarenheid voordat ik Ziggy onmoette. Ik heb alles van hem geleerd maar wel allemaal in het Engels. Ach ja ... voor ons is het goed zo.catalina_francisco said:Ik ook ben gewend om in het engels daarover te praten.
F.
Rex1960 said:Ik kan nuur en betje nederlands verstaan, mar niet so guut praten un niet shrijven.
Tot ziens
Ziggy*stardust said:Hai Rex;
Ik kan je heel goed volgen.
stardust
Ziggy*stardust said:Tja, dat krijg je met meerdere nationaliteiten in een relatie. Sommige woorden klinken (voor mij) gewoon heel raar of heel plat in het Nederlands. Voor een heleboel dingen weet ik niet eens het Nederlandse woord maar dat ligt meer aan mijn onervarenheid voordat ik Ziggy onmoette. Ik heb alles van hem geleerd maar wel allemaal in het Engels. Ach ja ... voor ons is het goed zo.
stardust
Ziggy spreekt (intussen) wel Nederlands maar omdat wij vanaf het begin Engels hebben gesproken met elkaar voelt dat voor ons prettiger. Hij spreekt met iedereen Nederlands, behalve met mij. lol.catalina_francisco said:I doe niet anders dan Engels praten. C spreekt nog geen Nederlands hoewel ze al begonnen is aan een cursus.
F.
catalina_francisco said:... We hebben koffie thee en gevulde koek.
Ziggy*stardust said:... en cola light.
stardust
Wij ook niet. We missen het echt als het er toevallig een keer niet is.catalina_francisco said:Catalina drinkt ook al bijna niets anders dan cola light.
Francisco.
catalina_francisco said:Welkom Lithius,
Neem een kopje koffie, thee of cola light
Gevulde koeken zijn ook verkrijgbaar en we hebben zelfs zoute drop.
Francisco.